Oeh, vetcoolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:50 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn allereerste gifje ooit
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, vetcoolMijn allereerste gifje ooit was een
die flipte
Post ik morgen wel, staat op andere pcquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:53 schreef JochemP het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Fuk, volgende x beter kijken :xquote:
paint + http://igif.comquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef M4rc0 het volgende:
Welk programma gebruiken jullie voor Gifjes?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Even een twee-in-één gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Hoe maak je ze zo bewegend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ].
Oh, de ogen kloppen niet, mja, fuck it
Jasc Animation Shopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe maak je ze zo bewegend?
Kun je dat ook thuis doen?quote:
Humor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kun je dat ook thuis doen?
Heey ik heb hem gedownload hoe zorg ik ervoor dat je een animatie als image kunt opslaan zeg maar, dus dat ik hem kan uploaden op een site en als ik hem hier plaats hij afspeeltquote:
quote:
File --> Savequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey ik heb hem gedownload hoe zorg ik ervoor dat je een animatie als image kunt opslaan zeg maar, dus dat ik hem kan uploaden op een site en als ik hem hier plaats hij afspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |