Aldus een fokker via fokquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Ga lkkr uit ofzo, het is vrijdag-.-
Achja ik ga zo op bed, morgen weer werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik w8 op mijn vriendinZe is zich aan het opmaken
alsof uitgaan alles is het leven en je zonder uitgaan geen leven hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb de hele week algewerktWat kut voor je
Ga je morgen dan wel uit?
neuh ben gisteren geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, juist ja, wat jij wiltGewoon jaloers omdat jij niet uitgaat? Maar ik ga, dagdag
Ja morgen dan wel :d ja ik heb een onregelmatige baan. Nog geluk dat ik een dagdienst heb. Zondag weer nachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb de hele week algewerktWat kut voor je
Ga je morgen dan wel uit?
boehoee ik heb geen vrienden en wil ook graag uitgaan maar kan dus met niemand mee boehoeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, juist ja, wat jij wiltGewoon jaloers omdat jij niet uitgaat? Maar ik ga, dagdag
Wanneer ga je de quote knop eens gebruiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:

gvd, mijn vriendin is nog niet klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wanneer ga je de quote knop eens gebruiken?
Dat leest wat makkelijker.
Deze dus: [ afbeelding ]
Je zou me er een groot plezier mee doen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
gvd, mijn vriendin is nog niet klaar![]()
zo beter?
Met je vriendin uitgaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik w8 op mijn vriendinZe is zich aan het opmaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |