Waarom heb ik die fucking mail niet? Ik word zo strontziek van de slechte informatievoorziening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook in mijn timetable staan, maar in de mail staat dat je er al om half 9 moet zijn?
Edit:
[..]
Ben je 2e jaars? Vorig jaar heb ik keihard gefaald bij Fiscale Economie, echt zo niet boeiend.. Straks wel even naar college, tegen beter weten in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:25 schreef mctwigt het volgende:
Zo bevalt de eerste dag? Gezellig ingedeeld.
Ik begin pas om 17:00fiscale eco...
Ben 2e jaars jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef Fittrick het volgende:
[..]
Ben je 2e jaars? Vorig jaar heb ik keihard gefaald bij Fiscale Economie, echt zo niet boeiend.. Straks wel even naar college, tegen beter weten in.
Zijn er nog B-3 studenten met tips om Fiscaal voor te bereiden?
Waar zijn deze groepjes te vinden op sin?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef mctwigt het volgende:
En morgen word je idd ingedeeld dus dan kan ik lekker op de facebook van de EUR kijken naar wat er in mijn groep zit
IBEB?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Eerste dag gehad, was leuk! Wiskunde toets vond ik wel lastig, het waren 7 vragen en 2 er van wist ik gewoon nietDe andere vragen waren vragen die ik vaak wel herkende maar het was toch (ondanks de zomercursus) een beetje weggezakt.. 1 vraag had ik helemaal goed, 3 had ik gedeeltelijk goed maar toen kreeg ik 0 punten
![]()
Zo was bij 1 vraag het antwoord x = -3; -5; 0 en ik had alleen x = -3; -5 dus dan zegt ie dat het fout is.. Dat zorgt toch voor een wat vervelender gevoelMaar ja ik ga maar eens beginnen in het wiskunde boek als ik die heb, daar kon je ook nog wat in oefenen als voorbereiding zei 1 docent.
Ik verlang terug naar de tijd waar de vragen dat soort antwoorden hadden. X = -3, -5; 0quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Eerste dag gehad, was leuk! Wiskunde toets vond ik wel lastig, het waren 7 vragen en 2 er van wist ik gewoon nietDe andere vragen waren vragen die ik vaak wel herkende maar het was toch (ondanks de zomercursus) een beetje weggezakt.. 1 vraag had ik helemaal goed, 3 had ik gedeeltelijk goed maar toen kreeg ik 0 punten
![]()
Zo was bij 1 vraag het antwoord x = -3; -5; 0 en ik had alleen x = -3; -5 dus dan zegt ie dat het fout is.. Dat zorgt toch voor een wat vervelender gevoelMaar ja ik ga maar eens beginnen in het wiskunde boek als ik die heb, daar kon je ook nog wat in oefenen als voorbereiding zei 1 docent.
Altijd in het begin. Iedereen kijkt een beetje rond, als je echt lessen krijgt word je ''gedwongen'' om samen te werken en zo leer je ook mensen kennenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je kan zien wie je mentor is en met wie je in practicumgroep zit?!
ESE- Takeoff was in het algemeen niks bijzonders, saai moet ik zeggen. De speeches waren prima en het was gelukkig allemaal kort en duidelijk, alleen als je moe bent is een campus rondleiding van een uur niet echt toepasselijk ( Ben maar in het restaurant gaan chillen). Ik vind zon grote groep bij Economie & Bedrijfseconomie wel wat nadelig. Ik zag niet echt mensen nieuwe vrienden maken ofzo het leek wel alsof iedereen zich een beetje afsloot sociaal, of je was alleen of met iemand die je van middelbare school kent. Wat me ook opviel is dat Bedrijfseconomie een sausagefest isHopen dat het wel een gezellige jaar wordt
Ja natuurlijk daar heb je een punt in, kijk er wel naar uit dat het gezellig wordt. Pff toen ik al die hoofdstukken voor wiskunde zag werd ik wel bang gelukkig beginnen we met inleiding accountingquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Altijd in het begin. Iedereen kijkt een beetje rond, als je echt lessen krijgt word je ''gedwongen'' om samen te werken en zo leer je ook mensen kennen
Jij bent ook mentor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef Sins het volgende:
[..]
Waar zijn deze groepjes te vinden op sin?
Ik heb nog boeken, laat maar weten of je ze wilt kopen! Heb ook drie soorten samenvattingenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Mick39 het volgende:
Iemand die weet hoe nuttig de eerstejaars bedrijfskundeboeken zijn? Ik twijfel namelijk welke ik moet kopen, kan je het niet gewoon goed doen met slechts uittreksels en aantekeningen?
Morgen eerste colleges, niet echt zin in, ben nog beetje te moe om na te denken hehe :p
Mooie tijd was dat, ik was op vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik merkte nu pas hoe weinig mensen van Fiscale Economie hadden meegedaan aan de Eurekaweek . We hadden een groepje van 11 toen en volgens mij waren er iets van 60 FE studenten.
BIj Sociologie staat het op SocWeb, de pagina van de opleiding. Ik weet niet wat jij studeert en of die opleiding ook zo'n pagina heeft...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef dragona het volgende:
Weet iemand waar je kan zien in welke mentorgroep en practicumgroep je zit? Ik zie het niet in my timetable... wel mijn normale hoor-en sommencolleges... iemand hetzelfde probleem?
Idd, de server kan niet worden gevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef sanasoufi het volgende:
Hebben jullie ook problemen met sin-online? Het doet het prima, maar wanneer ik op de mappen met folders klik (dus sheets en power point presentaties ed) gaan ze niet open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |