Je kunt ook zo'n mozaiekfoto makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef LieLie het volgende:
Zo he, daar is iedereen wel van geschrokken FC
Verder een luie avond, met een The Killing..
En we willen drie foto's uitzoeken van de vakantie voor in het trapgat. Van 950 naar 3
Mja, maar we hebben drie lijstjes en dan is mozaïek wel kleinquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n mozaiekfoto maken
Nee, zo bedoel ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar we hebben drie lijstjes en dan is mozaïek wel klein
Neee man, dat vind ik niet leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik:
[ afbeelding ]
Mary-Kate
dat sperma-kots-pis luchtje natuurlijk! oh wachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, nu Salsa, morgen vrienden hier. En maar ik maar klagen over m'n leventje
*zucht* welk geurtje moet ik nou weer op doen
Je grote roerganger zal z'n bekende riedeltje wel weer afdraaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens kijken wat de ex-burgemeester van Wageningen te zeggen heeft bij de Bevel & vd Krink.
quote:
Ik heb ook niet het idee dat ik echt meer verdien als ik veel meer werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef Vork het volgende:
Soms lijkt het wel alsof hard werken gewoon minder oplevert en harder werken nog minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |