Bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou beginnen met kijken in kranten/ advertenties in de winkels. Ik vind het niet veel geld, maar wellicht dat je met een tweedehandsje wel ver komt. Je moet je dan wel bedenken dat alles niet meer in een goede staat is. Er staat er hier eentje op het terrein die 6000 euro kost en nog best redelijk is. Ik zie ze meestal ook niet onder de 5000 weggaan. Je zoekt een degelijke en dat wordt wel moeilijk voor dat geld. Je moet dus echt het kaf van de koren scheiden. Overigens denk ik dat je wel een goede kans maakt op Marktplaats of googlen op caravans te koop.
Waar je goed op moet letten is op lekkage. Dat is gewoon moeilijk te zien maar wel zo belangrijk. Goed kijken naar het plafond, beetje voelen op sommige plekken. Als je kiest voor een badkamer met wc, kijk dan naar die aansluiting, of het niet lekt en dergelijke. Kijk ook naar de vloer, want als daar lekkage zit ben je ook ver van huis. Qua keuken kan je kijken naar de geizer, deze moet top orde zijn. Het is ook handig om te weten van welk materiaal de ramen zijn gemaakt, dit voor de kosten van de verwarming enzo.
Als je er een koopt van een camping, dan moet je kijken of dat ding nog kan rijden. Vraag het aan de eigenaar en probeer daar garantie op te krijgen. Ook moet je vragen of jij hem moet vervoeren of dat zij dat voor je doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb inmiddels wel een aantal caravans gezien wat als model en indeling goed eruit ziet.
Hobby landhaus!![]()
Binnen budget te koop.
Hobby prestige 610 dubbelasser.
Deze beschikt over zeg maar 2 aparte slaapkamers een kinderkamer en een ouders slaapkamer
wat wel handig voor hun zou zijnEn prijzen beginnen al bij 1200 euro dus zijn nog binnen het budget.
Is hobby een goed merk?
En heel veel Tabberts of zoiets staan er te koopmaar is dat wel een goed teken als er zoveel van een merk te koop staan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsIk verwacht geen super de luxe caravan voor dat geld maar wil wel zeker zijn dat ik de juiste koop dat is belangrijk .
Overigens tijden mij zoektocht kwam ik wel een website tegen met heel mooie caravans.
http://www.romacaravans.com/ Die kosten wel een klein fortuintje
Zie spoiler, Hangt wel een prijskaartje aan 26.000 pond al zal het zeker de moeite waard zijn.Lijkt me niet echt geschikt om te verplaatsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb inmiddels wel een aantal caravans gezien wat als model en indeling goed eruit ziet.
Hobby landhaus!
Binnen budget te koop.
Hobby prestige 610 dubbelasser.
[ afbeelding ]
Deze beschikt over zeg maar 2 aparte slaapkamers een kinderkamer en een ouders slaapkamer
wat wel handig voor hun zou zijnEn prijzen beginnen al bij 1200 euro dus zijn nog binnen het budget.
Is hobby een goed merk?
En heel veel Tabberts of zoiets staan er te koopmaar is dat wel een goed teken als er zoveel van een merk te koop staan?
![]()
Dat landhuis is ook echt prachtig!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hahahaha die Hobby Landhausprachtig
Het gaat niet om coor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dit is het geld wat ik heb en ik moet binnen een paar dagen maximaal een week een caravan hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef ellevehC86 het volgende:
Als je echt voor een duppie op eerste rang wilt zitten moet je een beetje de tijd nemen, en dan zoeken naar caravans die al een vaste plek hebben, maar de huur ervan is opgezegd of iets dergelijks.
Vaak moet je dan nog wat extra werk doen om zo'n ding van haar standplaats te krijgen, maar kan je soms rustig een paar duizend euro schelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |