SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Ik wil ook geweldig graag met je typen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging vooral om het feit dat hij het zo geweldig leuk vond om met mij te typen, terwijl er werkelijk geen touw aan vast te knopen valt
Ik ben drie dagen niet op Paiq geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Echt al drie dagen geen speeddate of battledate te vinden op Paiq. Snap dat de dames overladen worden met verzoekjes, maar kom op
Ah, dat verklaart!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben drie dagen niet op Paiq geweest
Als je echt graag een date wilt moet je maar inschrijven bij relatieplanet of zo. Speeddates met vrouwen aan de andere kant van het land is verspilling van tijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Echt al drie dagen geen speeddate of battledate te vinden op Paiq. Snap dat de dames overladen worden met verzoekjes, maar kom op
Welke omgeving is dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef beauterham het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand in mijn omgeving dat woord horen zeggen
Als dat geen succes wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week weer een date via paiq
Ik heet Martin en zij heet Martine
Martin past in Martinequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:48 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week weer een date via paiq
Ik heet Martin en zij heet Martine
Betalen voor een dating site is verspilling van je geld IMO. De prijzen die de meeste rekenen is ver van normaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je echt graag een date wilt moet je maar inschrijven bij relatieplanet of zo. Speeddates met vrouwen aan de andere kant van het land is verspilling van tijd.
En jij kent "allochend" niet? Ik heb dat woord in Helmond opgepikt hoor!quote:
Ik voel een Fok! meeting aankomenquote:
Zelfs Google kent het woord niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En jij kent "allochend" niet? Ik heb dat woord in Helmond opgepikt hoor!
[..]
Ik voel een Fok! meeting aankomen
allicht! gezellig toch!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:35 schreef beauterham het volgende:
[..]
Zelfs Google kent het woord niet.
En een Fok! meeting tussen 2 mannen... ahum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |