[ afbeeldingquote:
Zo is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan jou of een ander de nieuwe opgave
Kijkt er niemand naar het nieuws?quote:Werd 50 jaar geleden gebouwd bij oosterburen met een M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juan Carlos Ferreroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef Pugg het volgende:
Jan de Hoop
[ link | afbeelding ]
Spaanse tennisser (bijnaam de mug ) met dubbele voornaam J.C
Dan doe je toch een plaatje van het bier met die bijnaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Pugg het volgende:
Ik weet het antwoord maar kan nergens een plaatje vinden!
Wat nu?
Zal aan mij liggen maar het verband ontgaat me ten ene male.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doe je toch een plaatje van het bier met die bijnaam
of het meubelstuk dat met de gezochte persoon verbonden isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doe je toch een plaatje van het bier met die bijnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in film Visconty uit 1971
B. A voor en achternaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeiksnor, letterlijk en figuurlijk van Nederland J.D
Het is een appelsoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
... kun je geen hint geven? Want ik heb gezocht, maar kan absoluut geen Koningszoon vinden met een J waarnaar een fruitras is vernoemd ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekend werk van Molière met een TIgnorance is bliss, but knowledge is power.
Jeltje van Nieuwenhovenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:47 schreef Pugg het volgende:
Rintje Ritsma
[ link | afbeelding ]
Eerste vrouw die tweede kamer voorzitter was voornaam met een J
Mac Donaldsquote:Op maandag 12 september 2011 18:41 schreef Angelcakes het volgende:
Theresia Martin
[ afbeelding ]
fastfoodrestaurant met een M
Franse President 1916 -1996 met een F
Hoe moet ik dit gebruiken ? met een Gquote:Op woensdag 21 september 2011 07:04 schreef Pugg het volgende:
Beetje vaag hoor, als ik Google zeg is het goed en als ik garage of G spot zeg is het ook goed?
Of bedoel je het anders?
Stukken beter, want officieel is natuurlijk ieder ander antwoord dan gebruiksaanwijzing ook goedquote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef AggaNaggA het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit gebruiken ? met een G
Het is een ander woord voor 'handleiding' en het rijmt zelfs een beetje
zo beter ??
Nederlands componist en pianist met een S (voornaam)
pilaar, maar als je een stripfiguur kan vinden, ook goed,..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:18 schreef Pugg het volgende:
Even wat duidelijker graag , de stripfiguur of de pilaar?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotsklimmen? (ik weet niet of je die bedoelde)
[ afbeelding ]
Pop art kunstenares R.D.
Of bedoelde je roquequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotsklimmen? (ik weet niet of je die bedoelde)
[ afbeelding ]
Pop art kunstenares R.D.
en nu mag jij een nieuwe vraag stellenquote:
Ja, was wel een beetje over het randje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:00 schreef Pugg het volgende:
Van mij mag je dit soort vragen stellen hoor maar ik haak af, moet leuk blijven
"31 jarige" "Richard Wagner Festspiele"quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik héb gericht gegoogled. En wel langer dan 1 minuut. En ik kwam niet op die naam uit.
Ik heb al een nieuwe vraag gesteld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franse schrijver, geboren te Parijs en overleed op 2 december 1814.
D.A.F.dS
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Pugg het volgende:
[..]
Daarom doe ikwant dat is volgens mij Slag bij Borodino
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |