Vandaag of morgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ik wil hem zeker weten spelen!
ja, erg jammer dat je niet gewoon alles aan kan vinken (misschien is daar een hack voor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Ohja, nu komen de herinneringen meteen terug: ik vond al die attracties instellen zo'n gedoe
Nee, die is er helaas niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, erg jammer dat je niet gewoon alles aan kan vinken (misschien is daar een hack voor?)
Yup met 2quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt het level met 2 gemaakt toch? Je hebt mij aangestoken in ieder gevalik ga ook een mooi level om mee te werken maken
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad een hele tijd terug. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik was wel in versie 1 vergeten toiletten standaard erin te doenkwam pas na een jaar onderzoek haha
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef Kvdijk het volgende:
Toevallig deze week RCT3 geïnstalleerd, maar vond er geen reet aan. Dus toen weer begonnen aan RCT2 met addons
Ik vind hem er heeel tof uitzien! Eind van deze week maar even testen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af
Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen
Het is een soort duin / boslandschap geworden. Summery Slopes heet het
De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen
[ afbeelding ]
Download
Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
Ziet er netjes uit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af
Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen
De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen
[ afbeelding ]
Download
Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef mschol het volgende:
voor de mensen die 2 of 1 nog niet hebben:
http://www.gog.com/en/gamecard/rollercoaster_tycoon_2
http://www.gog.com/en/gamecard/rollercoaster_tycoon_deluxe
Ik ga hem eens downloaden straksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af
[ afbeelding ]
Download
8cars trainer is leuk voor mensen massa'squote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm RCT2 word nu al weer volop gedaan, kan zelf niet eens achter de pc. Wel gebruikt die persoon in kwestie nu 8 cars per trainer voor extra geld
Vind het maar een wazig programmaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
8cars trainer is leuk voor mensen massa's(zeker als je geld van je toegang krijgt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |