Mijn vragen:
1. Hoe kan ik die extreem lelijke vlekken van mijn lak afhalen (wassen en waxen met normale was helpt dus niet!)
2. Ik las op een Amerikaans forum dat men in dit soort gevallen "Clay Bars" aanraadt. Is dat in NL te koop? En onder welke naam?
3. Waar kan ik op zondag dit soort spullen kopen in de regio Den Haag? Het kan namelijk echt niet wachten, anders wordt het volgens mij steeds erger!
Ik heb deze auto net een paar weken, dus als iemand me kan helpen, graag!
quote:Ach, als je toeter het nog maar doet.
Op zondag 30 juni 2002 00:58 schreef Hitman het volgende:
(ter info: tijdens Zuid-Korea/Turkije)
quote:Heb ik gedaan; speciale auto shampoo in warm water en eerst in laten weken. Zelfs toen kreeg ik het er met moeite af (met een spons, de eerste die met een borstel aan mijn auto komt moet een paar weken door een rietje eten
Op zondag 30 juni 2002 01:04 schreef ABC-tje het volgende:
Wat dacht je van goed boenen met sopje en borstel (wel een zachte gebruiken, i.v.m. krassen). Dan gaat het er wel van af.
quote:Zit inderdaad salpeterzuur in.
Op zondag 30 juni 2002 01:13 schreef raphidae het volgende:
Grote kans dat je lak gewoon aangevreten is door het zuur in de volgelpoep.
Gewoon je auto ergens anders neerzetten
Anders reageer je op een topic van 2 jaar oudquote:Op zondag 25 juli 2004 21:08 schreef bennieboog het volgende:
Hoge druk reiniger! Dat is het beste middel.
Commandand zal ik pas in het laatste stadium gebruiken!! Meestal gaat het na een paar keer wassen wel helemaal weg.
Nuttig, dat topickicken!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:08 schreef bennieboog het volgende:
Hoge druk reiniger! Dat is het beste middel.
Commandand zal ik pas in het laatste stadium gebruiken!! Meestal gaat het na een paar keer wassen wel helemaal weg.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef noidea het volgende:
Ik verwacht morgen dus het antwoord.
OMG.. Had dan nog 1 dag gewacht!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef noidea het volgende:
Geniaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef noidea het volgende:
idd, ik wil het gewoon weten en ik heb best ff geduld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef Mr-Z het volgende:
geweldigHeb je hier nou 2 jaar op zitten wachten?
Ik weet toevallig dat die auto een maandje geleden verkocht is, die kartonvlek is gewoon vergeten al die tijd net als dit topic trouwensquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:35 schreef dp81 het volgende:
Misschien kan mijn vraag hier ook nog bij, paar dagen terug heb ik wat dozen naar de auto gesleept, er zat een goedkopere doos bij met geel en lichtgeel glanzend karton, perongeluk raakte ik de zijkant van de auto ermee , daardoor een streep op de lak die je er niet vanaf krijgt, heeft iemand nog een idee, waarmee schoon te maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |