quote:
quote:Vier doden bij concert Indianapolis
In het Amerikaanse Indianapolis zijn gisteravond zeker vier doden gevallen bij een countryconcert. Door de harde wind stortte het podium in. Tientallen mensen moesten naar het ziekenhuis.
Video'sVIER DODEN BIJ CONCERT INDIANAPOLIS
Foto
Instorten podium Indianapolis gefilmd
Het podium begaf het vlak voordat de hoofdact van de avond zou optreden. Volgens ooggetuigen liggen er nog mensen onder het puin. Hulpverleners zoeken nog naar slachtoffers. Er wordt uitgegaan van zo'n 40 gewonden.
Bekijk een video van het instorten van het podium
Evenement trekt duizenden mensen
Het concert dat buiten werd gehouden, was onderdeel van de Indiana State Fair. Dat is een jaarlijks terugekerend evenement waar doorgaans duizenden mensen op afkomen.
Cod Elite is toch niks meer dan een paar statistiekjes waar je uiteindelijk nog voor moet betalen ookquote:
Slechter dan Source kunnen ze het niet makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik voorspel nu al dat dit een grote deceptie wordt.
CoD elite is gratis. Bf fanboysquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cod Elite is toch niks meer dan een paar statistiekjes waar je uiteindelijk nog voor moet betalen ook
Hebben ze dat veranderd dan? Ik dacht dat het uiteindelijk een betaalde service wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
CoD elite is gratis. Bf fanboys
Moeimaker!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Net bij Ajax; het uitverdedigen moeizaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Snel geld verdienen?
Stuur nu je email + wachtwoord in een pm.oke mist3r90isgay@live.com w8woord: suckmydickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet alleen maar santiago the gunzerkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eerste screenshots van Borderlands 2
Ze hebben het nogal lomp in de markt gezet. Het enige waar je een abo voor moet hebben zijn de gratis DLC downloads, en de tournaments waar je prijzen mee kan winnen. Verder is alles gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hebben ze dat veranderd dan? Ik dacht dat het uiteindelijk een betaalde service was
Je moet betalen om de gratis DLC's te downen????quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ze hebben het nogal lomp in de markt gezet. Het enige waar je een abo voor moet hebben zijn de gratis DLC downloads, en de tournaments waar je prijzen mee kan winnen. Verder is alles gratis.
Je moet betalen voor gratis DLC downloads, ofwel het downloaden van DLC. Lezon!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet betalen om de gratis DLC's te downen????
Oh lolquote:
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachenquote:
Nope.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Heb ik jou in me friendlist?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |