Voor een destructible world?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Zit nu even te kijken. Nou snap ik het wel, maar ik vroeg me af wat een racespel in godsnaam met een een engine moet ontwikkeld voor een shooter.
Ja weetikveel. De laatste keer dat ik NFS heb gespeeld was underground, en ik dacht dat het nog steeds ongeveer hetzelfde als dat was.quote:
NFS underground 2 was echt opperbaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weetikveel. De laatste keer dat ik NFS heb gespeeld was underground, en ik dacht dat het nog steeds ongeveer hetzelfde als dat was.Zeg maar het idee van fifa, maar dan met auto's.
obvious troll! o nee wacht je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutzooi is Windows toch ook. Traag als stront, continu allerlei meldingen
En het ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutzooi is Windows toch ook. Traag als stront, continu allerlei meldingen
Zo nouw moet je het niet zien met engines. Ten eerste weet je niet of Frostbite 2 met alleen shooters in het hoofd gemaakt is en ten tweede is het waarschijnlijk vrij makkelijk om voertuigen te maken voor die engine. Battlefield 3 heeft namelijk ook voertuigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Zit nu even te kijken. Nou snap ik het wel, maar ik vroeg me af wat een racespel in godsnaam met een een engine moet ontwikkeld voor een shooter.
Tuurlijk alle OS problemen komen 99,999999% door de gebruiker.quote:
Moet je geen Lion erop zetten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, want bij OS X heb ik al een jaar nergens last van.
Tuurlijk, want osx is net als een v-tech computer. Kindvriendelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, maar bij installaties niet 10x de vraag of je iets wil/kan verneuken. Gewoon slepen en klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk, want osx is net als een v-tech computer. Kindvriendelijk.
Heb OSX zeker wel fatsoenlijk gebruikt, ben geen hater.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar bij installaties niet 10x de vraag of je iets wil/kan verneuken. Gewoon slepen en klaar.
Maar dit is toch zinloze discussie als je geen OSX fatsoenlijk hebt gebruikt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zeg alleen dat Windows in de eerste vijf minuten na de installatie alweer irritatie opwekt en ik dat bij OS X in al de maanden nog niet heb gehad. Maar goed, dan ben je dus een fanboy.
Dat zeg ik niet, maar het is niet voor niks ineens traagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk alle OS problemen komen 99,999999% door de gebruiker.
Is ook dezelfde pcquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sexy.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klote, ik dacht mijn Facebook toch echt afgeschermd te hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |