Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wijn![]()
everyone knows its for girls
dan al helemaal gaan water bij de wijn doen, gewoon puur drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.
Wil je praten over je drank probleemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.
Ik was benieuwd of ik verwarring zou scheppen met die opmerking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan al helemaal gaan water bij de wijn doen, gewoon puur drinken
Ik heb geen drankprobleem, ik ben student.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wil je praten over je drank probleem
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb geen drankprobleem, ik ben student.
Ik drink niet elke dag van 's-ochtends to 's-nachts.quote:
je neemt af en toe een pauze tussen doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik drink niet elke dag van 's-ochtends to 's-nachts.
is het zelfde als1 keer wippen met een aids hOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
En daarbij, 1 wijntje per dag is toch gezond?
Toevallig vandaag een mooie waterpijp gekocht, zo meteen uitproberen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit waterpijp te roken, wijn te drinken, en te studeren.
Studeren = combineren!
Ik kom je over 2 weken wel helpen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toevallig vandaag een mooie waterpijp gekocht, zo meteen uitproberen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom je over 2 weken wel helpen.
Oh wacht, dan is meteen die meet. Over 2 weken + 1 dag dan.quote:
Dat is de stem in je hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom hoor ik iemand zachtjes praten als ik het geluid op mute zet?
stemmetjes in je hoofd. Tip van de meester geef toe aan wat ze vragen loopt altijd goed af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom hoor ik iemand zachtjes praten als ik het geluid op mute zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |