je ziet alleen maar santiago the gunzerkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eerste screenshots van Borderlands 2
Ze hebben het nogal lomp in de markt gezet. Het enige waar je een abo voor moet hebben zijn de gratis DLC downloads, en de tournaments waar je prijzen mee kan winnen. Verder is alles gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hebben ze dat veranderd dan? Ik dacht dat het uiteindelijk een betaalde service was
Je moet betalen om de gratis DLC's te downen????quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ze hebben het nogal lomp in de markt gezet. Het enige waar je een abo voor moet hebben zijn de gratis DLC downloads, en de tournaments waar je prijzen mee kan winnen. Verder is alles gratis.
Je moet betalen voor gratis DLC downloads, ofwel het downloaden van DLC. Lezon!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet betalen om de gratis DLC's te downen????
Oh lolquote:
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachenquote:
Nope.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Heb ik jou in me friendlist?!
Dat dus! Al ga ik zo wel weer ff een potje doen!quote:
Zijn we al mee bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dus! Al ga ik zo wel weer ff een potje doen!
Nu..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef KneusTeun het volgende:
Hoelaat gaat iedereen aan de MW2? want ik moet eerst nog eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |