Nou.... vooral als ie me uit laat scheurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het echt vind ik je wel uit te staan.
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou.... vooral als ie me uit laat scheuren
Moet je maar niet zo strak zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou.... vooral als ie me uit laat scheuren
NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach, eens in de zoveel tijd luister ik weer een stukje en dan glimlach ik een beetje. En de titel is ook gewoon een knipoog naar die verontwaardigde hetero's die altijd zeggen dat er ook geen heteropride is enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Katinka Polderman ....Dat vind ik vrij makkelijke non-humor die me laat grinneken de eerste keer en daarna laat denken "Jezus... wel een beetje plat en makkelijk zeg".
Je zegt precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Katinka Polderman ....Dat vind ik vrij makkelijke non-humor die me laat grinneken de eerste keer en daarna laat denken "Jezus... wel een beetje plat en makkelijk zeg".
Midden op de dansvloer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt me doen uitscheuren! Op Friso!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je zegt precies wat ik denk.![]()
Tomasso, staat u goed.
quote:
Dat zei Hetero ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo strak zijn.
Ja dat was vrij openbaar he, toen ik je besprongquote:
Ikquote:
Ik las: TMM, Angel, ik....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
TMI, Ang3l. Ik moet jullie vanavond nog onder ogen komen.
Wel een leuke ervaringquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was vrij openbaar he, toen ik je besprong
Nou... to be honest... wel een beetje toch?quote:
Ja hallo, maar jij moest daarna zo nodig die pukkelige slungelige entertainment handtas met een achterbakse attittude betongenquote:
Ja, dat ik dat heb gedaan, mijn Godquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, maar jij moest daarna zo nodig die pukkelige slungelige entertainment handtas met een achterbakse attittude betongen... anders had je nog wel meer mogen laten uitscheuren!
Waarom was je niet even naar me toe gekomen om je te euhm.. troosten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, maar jij moest daarna zo nodig die pukkelige slungelige entertainment handtas met een achterbakse attittude betongen... anders had je nog wel meer mogen laten uitscheuren!
Was je toen al single dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom was je niet even naar me toe gekomen om je te euhm.. troosten?.
gaan we die achterbakse handtas nog ergens publiekelijk aan de schandpaal nagelen wanneer die weer in de Regio is. of is het sop de kool niet waard ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh ja.quote:
Die moet de vis langs het been gezwaaid krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef Stroekie het volgende:
gaan we die achterbakse handtas nog ergens publiekelijk aan de schandpaal nagelen wanneer die weer in de Regio is. of is het sop de kool niet waard ?
en iets leuks met overrijpe tomaten en marktpleinquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet de vis langs het been gezwaaid krijgen.
en wat een fraai gezegde/spreekwoord dat had ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet de vis langs het been gezwaaid krijgen.
Bedacht door Crutch en Erik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Stroekie het volgende:
en wat een fraai gezegde/spreekwoord dat had ik nog nooit gehoord
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan we die achterbakse handtas nog ergens publiekelijk aan de schandpaal nagelen wanneer die weer in de Regio is. of is het sop de kool niet waard ?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja.. Had ik bijna de pauw gevolgd.
.
Ben je de oudhollandse gezegdes van Fok aan t bestuderen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja.. Had ik bijna de pauw gevolgd.
.
Kwam het topic toevallig weer tegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ben je de oudhollandse gezegdes van Fok aan t bestuderen?
Is dit dat liedje over pi-pa-pijpen?quote:
Nee. Dat liedje heet Pipapijpen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit dat liedje over pi-pa-pijpen?
Ik durf op mijn werk niet te klikken
Ze mogen tegenwoordig ook iets anders doen bij Ang3lquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens mogen hetero's ook pijpen (vraag maar aan Ang3l).
I know.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... to be honest... wel een beetje toch?
Nicequote:
quote:Gay Teen Now Being Blamed for His Own Murder
Fifteen year-old Larry King (no relation to the CNN interviewer) was shot twice in the back of the head by his classmate Brandon McInerney while sitting in school in Oxnard, California. Now that McInerney is on trial, the boy's legal team and the school administration are using the tried and true "he was asking for it" defense. This is totally disgusting.
According to a story in the L.A. Times today, "McInerney's defense attorneys... acknowledge that the boy pulled the trigger but say that he was pushed to the breaking point by King's taunts." Yes, it's the tried and true "gay panic defense" that preys on juries' homophobia to get confessed killers cleared for murdering gay people. It was even used against Matthew Shepard, when one of his killers said he was driven to kill the gay college student because he hit on him.
Het is raar dat zijn advocaat "ik heb hem vermoord omdat hij homo was" als verzachtend argument wil gebruiken, terwijl in Amsterdam tijdens de gaypride dat juist een zwaardere straf zou hebben opgeleverd.quote:
Tsss. Ja zo ben ik inderdaad!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, als je vanavond het kleffe stelletje gaat uithangen dan kan je geïrriteerde blikken van mij verwachten.
En waag het eens mij en hetero de schuld te geven als je het niet lust en dus niet op wil eten!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang ik mijn eetlust maar niet verlies, dat vind ik sneu voor TMM.
Hij mag je zondagochtend best heb hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ik ben als de dood voor klefheid omdat ik het erg zou vinden als mensen zich er aan zouden storen![]()
Net zoals ik als de dood ben zo iemand te worden waarvan de vriend automatisch meegaat. Vandaar ook dat ik hem niet wilde uitnodigen maar dat, als TMM hem er bij wou hebben, hij dat zelf mocht doen.
Ik schrok me al wezenloos dat ie er van baalde dat ik zondag met Erik de hele dag had afgesproken. Gelukkig schrok hij daar net zo van, vandaar ook de "Ik wil je niet claimen, ik wil alleen bij je zijn" reactie. Ik dacht dan ook heel even dat dit de eerste ruzie zou wordenMaar nee dus.
Hij gaat zondag gewoon lekker z'n eigen ding doen, net als morgen overdag, en dan zie ik 'm aan het eind van de avond wel weer.
Ja dan is ie er ook nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij mag je zondagochtend best heb hoor.
blijft ie zondagavond ook slapen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is ie er ook nog
Maar daarna gaat ie weg, om pas 's avonds terug te kome.
Hooguit de laaste film dus... maar voor de rest zijn we lekker saampjes erik![]()
Wat gaan we eten? Ik heb al een paar dadels gemaakt voor je! Want hij had spullen voor je gehaald.
genoeg ingredienten voor een drama dus, ondanks de kleine setting, en ik heb een makkelijk menu, dus genoeg ruimte voor inzetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ik ben als de dood voor klefheid omdat ik het erg zou vinden als mensen zich er aan zouden storen![]()
Net zoals ik als de dood ben zo iemand te worden waarvan de vriend automatisch meegaat. Vandaar ook dat ik hem niet wilde uitnodigen maar dat, als TMM hem er bij wou hebben, hij dat zelf mocht doen.
Ik schrok me al wezenloos dat ie er van baalde dat ik zondag met Erik de hele dag had afgesproken. Gelukkig schrok hij daar net zo van, vandaar ook de "Ik wil je niet claimen, ik wil alleen bij je zijn" reactie. Ik dacht dan ook heel even dat dit de eerste ruzie zou wordenMaar nee dus.
Hij gaat zondag gewoon lekker z'n eigen ding doen, net als morgen overdag, en dan zie ik 'm aan het eind van de avond wel weer.
Ja ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijft ie zondagavond ook slapen?
wil je er aan denken mij de mond te snoeren in de ochtend dan?
duc tape!
We gaan voor een gatequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
genoeg ingredienten voor een drama dus, ondanks de kleine setting, en ik heb een makkelijk menu, dus genoeg ruimte voor inzet
Dat is het lastige van zondagen.... al is de AH hier ergens vast wel open. Kofte hadden we de vorige keer al he? Oeh! Ik kan wel weer een quiche maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Verzin maar wat
.
Een van de moeilijkste vragen als je bij iemand op bezoek gaat. Wat gaan we eten?
Quiche klinkt hurrrrrlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het lastige van zondagen.... al is de AH hier ergens vast wel open. Kofte hadden we de vorige keer al he? Oeh! Ik kan wel weer een quiche maken?
ik ben ook niet bang om jullie te brekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel ja.
En ik zal ductape klaarleggen voor 's ochtends
Al geloof ik niet dat je tussen ons kan staan inmiddels hoor
Doenweda.quote:
O... dus het gaat je niet om de schade die je ANDEREN kan berokkenen, maar om je eigen gezicht?! Nou mooi is dat!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang om jullie te breken
meer om mezelf weer in gênante situatie's te brengen
maar kennelijk heb jij meer vertrouwen in mij, dat jij me laat logeren terwijl je lover er is
en je weet het weer zo te draaien dat het weer slecht uitkomt voor mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... dus het gaat je niet om de schade die je ANDEREN kan berokkenen, maar om je eigen gezicht?! Nou mooi is dat!
Jawel, de gate is begonnen!
Wij ook. Geen enorme hoeveelheden drank dus. Wel zo veilig bij beginnende gatesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom met de auto, ik vertrouw het weer niet genoeg om ruim een half uur te fietsen.
en ik wilde nog wel buiten etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom met de auto, ik vertrouw het weer niet genoeg om ruim een half uur te fietsen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:52 schreef oinaru_isan het volgende:
Er zat een Limburgs hunkje bij de kapper.
voorbij???quote:
Ja nou ja, ik wilde allemaal dingen doen, maar ik heb eigenlijk weinig tot niks constructiefs gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voorbij???
Het moet nog beginnen
Carpe Noctum
Van die gele weet je wel, van Kruidvat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik het met gel ga doen wordt het wel heel fout.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voorbij???
Het moet nog beginnen
Carpe Noctum
Zo'n enorme potquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van die gele weet je wel, van Kruidvat.![]()
Hahaha!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En het was niet bij knippen 10 euro!
Boos ophangen en alles? Of heb je geen belwerk..?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Peter het volgende:
Ik heb vandaag twee klanten over de zeik gekregen![]()
Eigen schuld, dat wel..
Ja, hoewel ik bij mij huidige kapper bedank voor de koffie, en mijn haar zelf thuis was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha!Ik zie jou er al zitten...
"Wát?! Geen? Kóffie..?"
Ja!quote:
En als je bij het tankstation sigaretten koopt, dan hoef je alleen maar "Mahbowwoh" te grommen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!En dan ongegeneerd met drie vingers een flinke hap uit die pot scheppen, je gezicht op "
" zetten, en dan strak naar achteren. En dan even bij de juwelier naar binnen stappen om een kruisje door je oor te laten schieten.
En dan hoef je vervolgens nooit meer je naam te noemen als je de telefoon opneemt, maar hoef je alleen maar "Yow." te zeggen, dat volstaat.
Mja, groot gelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik bij mij huidige kapper bedank voor de koffie, en mijn haar zelf thuis was.
Dat was aan de telefoon jah, 1 met een fikse achterstand die vandaag moest betalen anders ging het naar de deurwaarder en 1 wiens deur op haar kosten wordt gerepareerd..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Boos ophangen en alles? Of heb je geen belwerk..?Alles voor de klant he, de klant gaat voor in álles, in álles!
Haha, ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En als je bij het tankstation sigaretten koopt, dan hoef je alleen maar "Mahbowwoh" te grommen.
Oh, dat klinkt als een baan met enorm leuke gesprekken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat was aan de telefoon jah, 1 met een fikse achterstand die vandaag moest betalen anders ging het naar de deurwaarder en 1 wiens deur op haar kosten wordt gerepareerd..
Ze kunnen ook naar de balie komen.. dan mag ik ze daar hetzelfde vertellenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een baan met enorm leuke gesprekken!Maar dan doen ze het ook helemaal zelf. Eigenlijk. Toch..? Gelukkig maar dat je niet zélf bij ze aan de deur moet komen...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze kunnen ook naar de balie komen.. dan mag ik ze daar hetzelfde vertellen
Een breéééde balie, en nog veel meer voorzorgsmaatregelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je dan geen glazen raam nodig daar?Of heb je een hele hoge balie waar je niet zomaar achter kunt komen?
En dan willen ze vaak ook nog met je praten. "Ben je vrij vanmiddag? Ga je nog op vakantie? Ga je stappen vanavond?"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, groot gelijk eigenlijk.De voorlaatste keer ging het bij mij ongeveer zo: "Hooi, ik ben Charlène, jouw kapster voor vandaag. Wil je koffie? Ik was nu je haar. Ik geef je nu een hoofdhuidmassage, ken je dat? Ik doe je nu een schort voor. Ik doe je nu een nekband om. Ik ga nu knippen. Ik knip nu jouw wenkbrauwen bij, ken je dat? Epileer je ze wel eens? Hey ik ga nu met je afrekenen. Ik krijg 27 euro van jou."
*zucht*
ik ben wel eens 170 gulden kwijt geweest bij een kapper, maar dat was ook veel werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, groot gelijk eigenlijk.De voorlaatste keer ging het bij mij ongeveer zo: "Hooi, ik ben Charlène, jouw kapster voor vandaag. Wil je koffie? Ik was nu je haar. Ik geef je nu een hoofdhuidmassage, ken je dat? Ik doe je nu een schort voor. Ik doe je nu een nekband om. Ik ga nu knippen. Ik knip nu jouw wenkbrauwen bij, ken je dat? Epileer je ze wel eens? Hey ik ga nu met je afrekenen. Ik krijg 27 euro van jou."
*zucht*
Daar verstuur je je bericht toch mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, dat vinkje rechtsonder in de mobiele layout is dus voor een topic-report?![]()
.
Dan heb ik er nu per ongeluk 1 geplaatst
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Vlarp het volgende:
In Numansdorp had ik altijd een hele fijne kapper. Wist precies wat ik wilde, snel, en hij kan praten en knippen tegelijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan willen ze vaak ook nog met je praten. "Ben je vrij vanmiddag? Ga je nog op vakantie? Ga je stappen vanavond?"
Alleen is knippen en praten voor veel kapsters en te grote cognitieve belasting, waardoor het knippen stopt om te kunnen praten. Maar ik betaal die muts om te knippen, en niet om te kwebbelen.
Nee, die is toch om het topic in je MyAt te zetten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, dat vinkje rechtsonder in de mobiele layout is dus voor een topic-report?![]()
.
jij bent niet zo van het sociale he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan willen ze vaak ook nog met je praten. "Ben je vrij vanmiddag? Ga je nog op vakantie? Ga je stappen vanavond?"
Alleen is knippen en praten voor veel kapsters en te grote cognitieve belasting, waardoor het knippen stopt om te kunnen praten. Maar ik betaal die muts om te knippen, en niet om te kwebbelen.
Hij is meer van het 'mooi en stil wezen'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent niet zo van het sociale he?
Naast de topic titel, boven het reactie blokje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar verstuur je je bericht toch mee?
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, die is toch om het topic in je MyAt te zetten?
Ja dat is niet helemaal rechtsonder pipo. Dat is wat G_E zegt, topic volgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naast de topic titel, boven het reactie blokje.
Dat is het hartje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, die is toch om het topic in je MyAt te zetten?
H-O-M-Oquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Tomasso het volgende:
Ik betaal volgens mij hier het meest voor m'n kapper. 55 euro inclusief wax. Maar dan krijg ik wel Prosecco, water met citroen en mint etc.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Tomasso het volgende:
Ik betaal volgens mij hier het meest voor m'n kapper. 55 euro inclusief wax. Maar dan krijg ik wel Prosecco, water met citroen en mint etc.
Lief doen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja dat is niet helemaal rechtsonder pipo. Dat is wat G_E zegt, topic volgen.
He dat is mijn tekstquote:
Ik vond de 25 euro al veel toen ik m'n haar nog echt liet knippenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
55 euro! Dat vind ik echt ontzettend veel. Zelfs al ga je maar 1 of 2 keer per jaar naar de kapper
.
Ja, het glaasje Prosecco doet vast wonderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, ik ben eigenlijk nooit echt tevreden met goedkopere kappers dus wellicht moet ik het overwegen.
Ja vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond de 25 euro al veel toen ik m'n haar nog echt liet knippen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Nee maar ik ga ook naar een andere kapper, ik heb de duurste, dat is 65 euro inclusief een lopend buffet en een wijnarrangement.
Volgens mij krijgt Tomasso er extra diensten bij. Z'n kapper is Homo.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon je klanten dronken voeren, dan vinden ze alles best. Beetje GHB en je kan los.
Betaling in natura?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Tomasso er extra diensten bij. Z'n kapper is Homo.....
Die betaal je óók nog?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef Tomasso het volgende:
Homo's. Ja, ik betaal veel. Maar hij is de eerste die het gewoon ook echt goed doet. En daarnaast is hij ook wel tof
. Af en toe biertje met hem drinken in de kroeg, dat is toch mooi
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |