Hoezo niet? Je kan toch ook je slapje in haar kringspier proppen en dan plassen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef Garisson72 het volgende:
het moet i.c.m. een goatse, anders kan het niet.
Lastig hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan toch ook je slapje in haar kringspier proppen en dan plassen?
Dan wordtie afgeknepen, en kan het er niet door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan toch ook je slapje in haar kringspier proppen en dan plassen?
Dit is mijn tactiek:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan wordtie afgeknepen, en kan het er niet door.
Dus dat het tegelijkitair als een soort bidet werkt. I see where you're going with this.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef quaas het volgende:
Dit is mijn tactiek:
1. Zij poept
2. Terwijl zij poept steek jij hem erin.
Dat is inderdaad wel het gemakkelijkst. Uit ervaring werkt dat het beste. Het kan ook wel van een afstandje maar dat vereist nog wel wat richtwerk. Zeker voor beginnelingen raad ik het eerste aan. Wil je toch een stapje verder is het slim eerst eens te oefenen op bijvoorbeeld een ballon of pvc buis. Doordat je nogal opgewonden bent raak je al gauw je richtingsgevoel een beetje kwijt (bij mij plaste ik de eerste keer namelijk in haar oog en haren).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Stop je als man je pielemuis echt in de anus van de vrouw en plas je dan in haar kont? Of mag zij ook haar anus opengerekt houden zodat je er van een afstandje in kan plassen?![]()
En hoe zit dit met vrouwen? Kunnen zij ook anderen in de kont plassen? (Al dan niet met plastuitje) of is dit een alleenrecht voor mannen?![]()
De laatste tijd adviseer ik namelijk het nogal vaak in probleemsituaties als mogelijke oplossing, maar ik merk dat ik eigenlijk nog te weinig weet van het precieze gebeuren.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het gemakkelijkst. Uit ervaring werkt dat het beste. Het kan ook wel van een afstandje maar dat vereist nog wel wat richtwerk. Zeker voor beginnelingen raad ik het eerste aan. Wil je toch een stapje verder is het slim eerst eens te oefenen op bijvoorbeeld een ballon of pvc buis. Doordat je nogal opgewonden bent raak je al gauw je richtingsgevoel een beetje kwijt (bij mij plaste ik de eerste keer namelijk in haar oog en haren).
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Misschien is dit dan voor de meer ervaren kontplasser weggelegd.
hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef Ivotje het volgende:
Uit de kont plassen ken ik wel, had ik laatst nog toen ik griep had. Was ik aan de sproeipoep!
Dat is een hele goede theorie, de poep van knaagdieren zit vol met vezels.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Snuwerd het volgende:
Stel je stopt er een cavia in, wat als die moet plassen. Of poepen. Zou nog best weleens goed voor je darmflora kunnen zijn.
moet je eerst wel flink veel bonen eten, want je hebt ook flink wat zuurstof nodigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef remlof het volgende:
Je kan er ook benzine in gieten en aansteken.
Daar komt de term "hot ass" vandaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef remlof het volgende:
Je kan er ook benzine in gieten en aansteken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
moet je eerst wel flink veel bonen eten, want je hebt ook flink wat zuurstof methaan nodig
Met een stijfje kan ik ook plassen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik ook, tegen het plafond...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Met een stijfje kan ik ook plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
TS is een kutuser.
En het plassen in de kont is een opmerking voor mannen dus oprotten.
Er moet wel zo'n extra kapje bij, anders sproeien die loopse vrouwen alles all kanten op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee lukt het vrouwen (zoals al eerder vermeld) ook.
En dan lekker ruften. Zo'n kaasachtige substantie die de anus van de vrouw dan verlaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef DeRakker. het volgende:
Al die amateurs hier![]()
Kijk je stopt je stijve in de kont... wacht tot ie weer slap wordt en dan kan je pissen.
Kost ff tijd maar dit is de enige goede actie.
Om het nog mooier te maken.... eerst sperma spuiten en daarna pissen zonder m eruit te halen.
Maar das alleen voor de eckte pro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |