laatstgenoemde graag, dank u wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Of als TT "Lily de hypocriet" of "Eindelijk geen Janet en Jack meer" of "Faiths puntneus" of "Reids fanclub".
Kies maar.
Nou droomvrouwtje, je weet wat je te doen staat: naar het feedbacktopic om een TT-verandering te vragen.quote:
topic in b&h met mooie foto's Eric Sheffer Stevensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
whaha Reids fanclub goede incl moooie foto's![]()
Als je het een goede TT vindt, kun je hier: [SHO FB] statics klaaghoekje een TT-verandering aanvragen. Is niet verplicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
whaha Reids fanclub goede incl moooie foto's![]()
Maar even mijn vraag nog eens een keer, ik had een deja vu moment, is Damian niet al eens eerder in gevaar geweest vanwege zijn neef en deed hij niet toen ook alsof hij dood was?? Toen was Luke ook in gevaar omdat hij erfgenaam was. Of ben ik nou zo gek??
Als je hem graag veranderd wil hebben kun je dat zelf ook doen, mij maakt het geen bal uit, ben alleen niet zo goed in verzinnen van TT just my 2ctquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je het een goede TT vindt, kun je hier: [SHO FB] statics klaaghoekje een TT-verandering aanvragen. Is niet verplicht natuurlijk.
Ik kan 'm niet veranderen, alleen de mods kunnen dat. Ik kan 't wel vragen, maar ik weet niet of ze het ook zullen doen, aangezien ik niet de TS ben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Als je hem graag veranderd wil hebben kun je dat zelf ook doen, mij maakt het geen bal uit, ben alleen niet zo goed in verzinnen van TT just my 2ct![]()
Ondertussen ATWT aan het kijken.. Heerlijk hoe dr Oliver arrogant is, je kunt er niet eens boos om worden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Shenti het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Zo ja,Nee man, van Dusty die is met Lucy en Allison geweest, die is nog veel ouder ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |