quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef alors het volgende:
Carly zette Janet weer lekker op haar plek
Hypocriete hoer met haar gejank over fucking embryo's!!!!
DAT dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Noelle Beck als Lily is echt de ergste recast in de geschiedenis van de tv.
Echt niet!quote:
Ja die was wel erger inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt niet!
Níemand is zo erg als Lily.
En ik ben juist erg blij met de recast, want het vorige meisje kon echt totaal niet acteren.
En ook nog eens Faith verwijten dat ze naar Damian luisterde. Faith is 15 of zo ... Lily is een volwassen vrouw en kent Damian al bijna 20 jaar. Dan lijkt het me dat Lily hier eerder de domoor is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ga er maar weer zelf op af, dom wijf.
En ook achterlijk dat ze haar dochter zo geloofd met een telefonisch tentamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ook nog eens Faith verwijten dat ze naar Damian luisterde. Faith is 15 of zo ... Lily is een volwassen vrouw en kent Damian al bijna 20 jaar. Dan lijkt het me dat Lily hier eerder de domoor is.
Ik zou best een telefonisch tentamen willen afleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En ook achterlijk dat ze haar dochter zo geloofd met een telefonisch tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |