Ik ben juist bang dat dat weer een aanleiding gaat zijn voor minstens 2 episodes Ronnie / Sammi geneuzel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef Roguee het volgende:
Paulybeeeeetje saaie ep maar geloof wel dat dit een leuk seizoen gaat worden! Zeker als Ronnie z'n gast naar italie komt......
Ik denk dat ze daar vanaf zijn gestapt. Je zag nu ook dat ze er misschien 3 minuten aan besteden, en toen was het alweer klaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat dat weer een aanleiding gaat zijn voor minstens 2 episodes Ronnie / Sammi geneuzel.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ik voel weer aardig wat Ron&Sam shit aankomen.
Je zegt het verkeerd,quote:
nee niet om de week, maar iedere week..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef nathan3020 het volgende:
Komt er om de week een aflevering?
Ronnie met zijn temperamentquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd,
Sam
Sam + Ronnie
Ronnie
ah, dankquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee niet om de week, maar iedere week..
Dat dansje van Ronnie erbij ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:40 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Individueel zijn ze al vreselijk, maar samen zijn ze onuitstaanbaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |