abonnement Unibet Coolblue
pi_101303531
Ik haat Ronnie zo erg he..
pi_101303708
Ronnie heeft een beetje anger management issues maar verder is het volgens mij wel een aardige jongen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101309176
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef Nielsch het volgende:
Ronnie heeft een beetje anger management issues maar verder is het volgens mij wel een aardige jongen.
Episode 3:

*Ronnie zit met z'n vriendinnetje Sam en Jwoww aan tafel*
*Mike en Snooki lopen langs*


Vervolgens begint Ronnie zonder reden:

Ronnie: "He told me a story the other day that I don't want to repeat."
Sam: "Tell me." "About what?"
Ronnie: "About a couple of months ago.. that him and Snook.."


Vervolgens vertelt Ronnie met enige overdrijving verder wat Mike hem in vertrouwen heeft vertelt.

Ronnie even later: "What guy code is there between me and Mike?" "There is no guy code."

Hij heeft het hier over de jongen bij wie hij meerdere keren heeft uitgehuild nadat hij weer eens ruzie had gehad met Sam. Echt wat een homo is het ook.

Maar goed, je zou het misschien niet denken, maar Mike is een man en nadat hij er wat van heeft gezegd tegen Ronnie zit hij er verder niet mee.

Maar als Ronnie in episode 4 wéér ruzie krijgt met Sammi, vertelt zij hem dat Mike iets had gezegd over dat Ronnie wat meisjes zou laten overkomen. En dan barst de hel los hoor, want Mike mag natuurlijk niks over hem zeggen.

Ronnie gaat Mike wel even een pak slaag geven. Hij schreeuwt en gooit wat dingen om, maar aangezien dit niet werkt om de aandacht van de anderen te trekken (de anderen kunnen hem immers tegenhouden als ze er bij zijn :') ), loopt hij weer terug om Sammi te halen (misschien kan zij hem tegenhouden :') :') ), pas dan stapt hij echt op Mike af.

Nee, best een aardige jongen hoor, die Ron.

TL;DR: Ronnie :r
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:12:12 #254
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_101309878
Het verbaast me dat ie wijs kon uit dat verhaal van Sammi trouwens want na twee keer herhalen versta ik nog steeds geen klote van wat ze allemaal uitkraamt op dat bed.

Het is dat het daarna zo breed wordt uitgemeten dat het je niet kan ontgaan, maar toch. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:30:19 #255
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_101311263
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef rcco het volgende:

[..]

TL;DR: Ronnie :r
Mike is de grootste rat hoor :')
Single Ronnie _O_ op zijn best als hij dronken is en/of gaat slaan. Met Sam is hij gewoon kut.

Conclusie: Sammie :r
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:33:21 #256
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_101311483
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef rcco het volgende:

[..]

Episode 3:

*Ronnie zit met z'n vriendinnetje Sam en Jwoww aan tafel*
*Mike en Snooki lopen langs*


Vervolgens begint Ronnie zonder reden:

Ronnie: "He told me a story the other day that I don't want to repeat."
Sam: "Tell me." "About what?"
Ronnie: "About a couple of months ago.. that him and Snook.."


Vervolgens vertelt Ronnie met enige overdrijving verder wat Mike hem in vertrouwen heeft vertelt.

Ronnie even later: "What guy code is there between me and Mike?" "There is no guy code."

Hij heeft het hier over de jongen bij wie hij meerdere keren heeft uitgehuild nadat hij weer eens ruzie had gehad met Sam. Echt wat een homo is het ook.

Maar goed, je zou het misschien niet denken, maar Mike is een man en nadat hij er wat van heeft gezegd tegen Ronnie zit hij er verder niet mee.

Maar als Ronnie in episode 4 wéér ruzie krijgt met Sammi, vertelt zij hem dat Mike iets had gezegd over dat Ronnie wat meisjes zou laten overkomen. En dan barst de hel los hoor, want Mike mag natuurlijk niks over hem zeggen.

Ronnie gaat Mike wel even een pak slaag geven. Hij schreeuwt en gooit wat dingen om, maar aangezien dit niet werkt om de aandacht van de anderen te trekken (de anderen kunnen hem immers tegenhouden als ze er bij zijn :') ), loopt hij weer terug om Sammi te halen (misschien kan zij hem tegenhouden :') :') ), pas dan stapt hij echt op Mike af.

Nee, best een aardige jongen hoor, die Ron.

TL;DR: Ronnie :r
Dit.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:50:09 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_101312659
ronnie is gewoon een mentale miet! een echte vent zegt gewoon tegen sammie, " je hebt kansen genoeg gehad, flikker op" er zijn ook zat meiden op aarde en vooral beter en relaxter dan sammie!
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 23:47:20 #258
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101315520
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef rcco het volgende:
-knip-
True that. Ronnie is gewoon een klojo.

En Sammie is echt gewoon een misselijkmakend wijf :r Alles aan haar is gewoon irritant. Ook hoe ze stop zegt: "staaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeepppp" zo nasaal mogelijk :r
Are you fokking to me?
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:37:42 #259
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_101317591
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Marie30 het volgende:

[..]

True that. Ronnie is gewoon een klojo.

En Sammie is echt gewoon een misselijkmakend wijf :r Alles aan haar is gewoon irritant. Ook hoe ze stop zegt: "staaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeepppp" zo nasaal mogelijk :r
He's a friiiiiiiiiieeeeeeaaand-aaaah.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 29 augustus 2011 @ 01:08:40 #260
256829 Sokz
Livin' the life
pi_101318597
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

He's a friiiiiiiiiieeeeeeaaand-aaaah.
:|W
pi_101320692
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef rcco het volgende:

[..]

Episode 3:

*Ronnie zit met z'n vriendinnetje Sam en Jwoww aan tafel*
*Mike en Snooki lopen langs*


Vervolgens begint Ronnie zonder reden:

Ronnie: "He told me a story the other day that I don't want to repeat."
Sam: "Tell me." "About what?"
Ronnie: "About a couple of months ago.. that him and Snook.."


Vervolgens vertelt Ronnie met enige overdrijving verder wat Mike hem in vertrouwen heeft vertelt.

Ronnie even later: "What guy code is there between me and Mike?" "There is no guy code."

Hij heeft het hier over de jongen bij wie hij meerdere keren heeft uitgehuild nadat hij weer eens ruzie had gehad met Sam. Echt wat een homo is het ook.

Maar goed, je zou het misschien niet denken, maar Mike is een man en nadat hij er wat van heeft gezegd tegen Ronnie zit hij er verder niet mee.

Maar als Ronnie in episode 4 wéér ruzie krijgt met Sammi, vertelt zij hem dat Mike iets had gezegd over dat Ronnie wat meisjes zou laten overkomen. En dan barst de hel los hoor, want Mike mag natuurlijk niks over hem zeggen.

Ronnie gaat Mike wel even een pak slaag geven. Hij schreeuwt en gooit wat dingen om, maar aangezien dit niet werkt om de aandacht van de anderen te trekken (de anderen kunnen hem immers tegenhouden als ze er bij zijn :') ), loopt hij weer terug om Sammi te halen (misschien kan zij hem tegenhouden :') :') ), pas dan stapt hij echt op Mike af.

Nee, best een aardige jongen hoor, die Ron.

TL;DR: Ronnie :r
nerd :')
pi_101320704
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_101320750
quote:
Ik lach me kapot op 1:50 _O-
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
  maandag 29 augustus 2011 @ 05:21:27 #264
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_101321174
Verkeerde hoofd tegen de muur Mike!
quote:
Mike knocked himself out. I think Mike tried to commit suicide by hitting his head against the wall 'cause he was sick of dealing with the Ron and Sam bullshit.
_O_

[ Bericht 41% gewijzigd door Catkiller op 29-08-2011 05:26:50 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_101321185
Wat een fucking triest figuur is Ronnie toch..

Zoals Pauly zegt: having big muscles doesn't mean you know how to fight. En dat kan Ronnie dus echt niet. Maar wel denken dat hij een bikkel is.

Maar die Sammi.. zelden zo'n onwaarschijnlijk dom, misselijkmakend "mens" gezien. Die hadden ze echt moeten aborteren.

[ Bericht 24% gewijzigd door Splackavellie02 op 29-08-2011 05:40:21 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:22:48 #266
238141 SevD
Boventitel
pi_101321499
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 05:21 schreef Catkiller het volgende:
Verkeerde hoofd tegen de muur Mike!

[..]

_O_
_O- _O- _O-
pi_101321665
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 05:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een fucking triest figuur is Ronnie toch..

Zoals Pauly zegt: having big muscles doesn't mean you know how to fight. En dat kan Ronnie dus echt niet. Maar wel denken dat hij een bikkel is.

Maar die Sammi.. zelden zo'n onwaarschijnlijk dom, misselijkmakend "mens" gezien. Die hadden ze echt moeten aborteren.
Ronnie had 1x iemand met 1 slag knock out gemept, en ook al een keer op de boardwalk met iemand gevochten en hem toen ook neer gemept. Hij kan echt wel een paar klappen uitdelen indien hij wil. Ronnie moet iemand neerleggen zichzelf erop smijten en gewoon gaan met zijn fistpomp bewegingen :P

Tevens moet Mike niet bitchen over dat anderen alles door vertellen wat hij ze verteld, dat heeft die aan zichzelf te denken. Mike is de prime example van een wijf, die gast lult alles door zolang hij er een voordeel van heeft of als hij er een ruzie mee kan stichten. Zelfs Pauly hangt niet meer met Mike rond.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chau op 29-08-2011 07:55:06 ]
pi_101322610
Wth, dat die naar het ziekenhuis komt ook nog echt doordat die zijn hoofd tegen de muur ramde, wat daarna kwam maakte het alleen nog erger :P
pi_101322928
Al die teasers zijn dus overdreven want zo erg is het allemaal niet...
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:47:16 #270
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_101323032
Mike ook in dat ziekenhuis. Good, al little better now that they let me use the bathroom. :')
Trotse Belg.
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:57:48 #271
238141 SevD
Boventitel
pi_101323215
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef vault_tec het volgende:
Al die teasers zijn dus overdreven want zo erg is het allemaal niet...
"I don't want him to die" :') :')
pi_101324540
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:48 schreef Chau het volgende:

[..]

Ronnie had 1x iemand met 1 slag knock out gemept, en ook al een keer op de boardwalk met iemand gevochten en hem toen ook neer gemept. Hij kan echt wel een paar klappen uitdelen indien hij wil. Ronnie moet iemand neerleggen zichzelf erop smijten en gewoon gaan met zijn fistpomp bewegingen :P
Dat je een dronken mongool ko kan slaan, en daarna een dikke nerd aftuigt, die vervolgens amper wat heeft, maakt op mij niet echt indruk. Ronnie is gewoon de zoveelste hersenloze roider, die denk dat hij een tough guy is omdat hij aan de gewichten hangt. Not impressed.
quote:
Tevens moet Mike niet bitchen over dat anderen alles door vertellen wat hij ze verteld, dat heeft die aan zichzelf te denken. Mike is de prime example van een wijf, die gast lult alles door zolang hij er een voordeel van heeft of als hij er een ruzie mee kan stichten. Zelfs Pauly hangt niet meer met Mike rond.
Mike is niet degene die bitcht, Ronnie was degene die last kreeg van roid rage, omdat Mike precies hetzelfde deed als hij zelf een dag eerder had gedaan.

Mike's reactie: "I'm a little disappointed in you"
Ronnie reactie: roid rage, smijten met meubels, en fysiek geweld - maar wel pas nadat hij er zeker van was dat ze meteen uit elkaar gehaald zouden worden.

See the difference?
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:37:31 #273
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_101325255
even tussen alle drama door.

dat haar van snooki, wtf? Iets teveel extentions gedragen?
pi_101326046
Aflevering 6 ook al online....huh?
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:25:16 #275
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_101326532
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:37 schreef Pencile het volgende:
even tussen alle drama door.
[ afbeelding ]
dat haar van snooki, wtf? Iets teveel extentions gedragen?
is dat niet dat blonde? ze heeft blonde plukken, net als J-woww eerste seizoen
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')