abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100730093
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef Wolve000 het volgende:
Vanavond mogen we eens gaan zoeken naar onze riding trainers voor journeyman riding. :9
*O* O+
Ja doei.
pi_100750766
Na 3 en halve week iedere dag Zul Gurub doen dropt Jin Do's Verdict nog steeds niet..
pi_100751884
Heb eindelijk op mijn tweede account mijn tweede pally op 85 gekregen met wat healing gear.
Nu heb ik op mijn main account een tankadin en ga ik samen met deze healer de normal dungeons Stonecore/VP grinden. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ik de Vitreous Drake en de Drake of the North heb. Multiboxing rules :D
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:39:03 #54
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100753014
pfoe ik ga wel lekker
hunter is nu al 40, heirlooms zijn lekker
10% xp van de guild + 20% van de looms.
gaat goeeeeeeeeeed
pi_100755763
Yes, na de 3e keer mysterious egg hatchen al de green proto drake :D
Nu nog even verder hatchen voor de proto whelp companion.

EDIT:
Ik doe altijd Utgarde Pinnacle voor de blue proto en doe ik hem vandaag krijg ik ook nog eens de mount, moet mijn geluksdag zijn vandaag. 2 mounts op 1 dag.

[ Bericht 28% gewijzigd door Burnedgamer op 15-08-2011 13:19:46 ]
pi_100758862
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef Burnedgamer het volgende:
Yes, na de 3e keer mysterious egg hatchen al de green proto drake :D
Nu nog even verder hatchen voor de proto whelp companion.

EDIT:
Ik doe altijd Utgarde Pinnacle voor de blue proto en doe ik hem vandaag krijg ik ook nog eens de mount, moet mijn geluksdag zijn vandaag. 2 mounts op 1 dag.
dan zou ik maar mounts gaan farmen als je er al 2 op 1 dag krijgt :P
Every war is different, every war is the same.
pi_100759625
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef dekkered het volgende:

[..]

dan zou ik maar mounts gaan farmen als je er al 2 op 1 dag krijgt :P
Daar ben ik al mee bezig ;)
pi_100761881
Sjeuw. Hunter ook 80.
pi_100762193
Mijn computer is kapot dus het levelen is tijdelijk stop gezet. :'(
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:28:35 #60
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100764500
Zucht...... -O- Vraag je netjes aan je party of je mag needen op items voor Needy achievement. Zeggen ze ja. Je vraagt het bij een 2e epic wederom netjes. Gewoon, zodat je niet iemands gear steelt! Geen probleem. Doen ze even later vote to kick! :')

Daar gingen me 2x 30 minuten queue times (1e was verpest doordat mijn guildie die mee ging afk was) en dan is de dungeon ook nog niet eens afgemaakt.

:N Ben ik netjes bezig, gebeurd er dit! :N :P
pi_100768142
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht...... -O- Vraag je netjes aan je party of je mag needen op items voor Needy achievement. Zeggen ze ja. Je vraagt het bij een 2e epic wederom netjes. Gewoon, zodat je niet iemands gear steelt! Geen probleem. Doen ze even later vote to kick! :')

Daar gingen me 2x 30 minuten queue times (1e was verpest doordat mijn guildie die mee ging afk was) en dan is de dungeon ook nog niet eens afgemaakt.

:N Ben ik netjes bezig, gebeurd er dit! :N :P
Echt netjes is het ook weer niet...
Je jat andermans equips die zij misschien ook wel voor Needy willen rollen of voor DE zooi.
Je kan het beste een group maken met een guildie en dan zelf een WoTLK HC in gaan en needen op alle items. Je guildie/vriend hoeft dan zelf niet mee je krijgt dan gewoon het Need/Greed menuutje.
pi_100768156
Hoeveel kost een Haunted Memento trouwens bij jullie op de auction house?
Dat vraag ik me af omdat ik wil weten hoeveel het verschilt per realm :P

Bij mij is ie aardig duur.
pi_100768294
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:45 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoeveel kost een Haunted Memento trouwens bij jullie op de auction house?
Dat vraag ik me af omdat ik wil weten hoeveel het verschilt per realm :P

Bij mij is ie aardig duur.
Ik zou de mijne misschien voor 50k verkopen :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100768624
Bij ons staan ze op de ah voor 5k :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100768644
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef pl4kkie het volgende:
Bij ons staan ze op de ah voor 5k :')
Eigenlijk wil ik er ook gewoon niet van af :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100768658
Nee ik ook niet. Heb er maar 1 en daarom hou ik hem graag zelf :P

Vind het alleen wel jammer dat die ghost niet zo snel loopt. Vaak ben je hem altijd kwijt
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:08:59 #67
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100768950
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:45 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Echt netjes is het ook weer niet...

:') Hoesow niet netjes? :') Hoesow jatten? :') Volgens mij zei ik toch net dat ik het bij de twee bosses die we tot op dat moment hadden gedaan, tot twee keer toe altijd eerst had GEVRAAGD voordat ik ging rollen, waarop de hele party zei dat het GOED was? Als er dan 1 vervolgens boos wordt terwijl hij ZELF zei dat het goed was......dan is dat niet mijn schuld of probleem. Ik had het netjes gevraagd op voorhand.
pi_100769480
Ik kan niet normaal typen in WoW op mijn vaders laptop, ik krijg allemaal van die rare tekens. Kan iemand mij helpen.
pi_100769522
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

:') Hoesow niet netjes? :') Hoesow jatten? :') Volgens mij zei ik toch net dat ik het bij de twee bosses die we tot op dat moment hadden gedaan, tot twee keer toe altijd eerst had GEVRAAGD voordat ik ging rollen, waarop de hele party zei dat het GOED was? Als er dan 1 vervolgens boos wordt terwijl hij ZELF zei dat het goed was......dan is dat niet mijn schuld of probleem. Ik had het netjes gevraagd op voorhand.
Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon niet ;)
pi_100769542
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan niet normaal typen in WoW op mijn vaders laptop, ik krijg allemaal van die rare tekens. Kan iemand mij helpen.
Shift + Ctrl ?
pi_100769584
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon niet ;)
Ik need ook alles wat ik kan gebruiken, Ben namelijk zelf enchanter. Vaak onder het mom van OS, Alleen leather items dan hor. Wapens alleen alsk ze voor me fake OS kan gebruiken :@
pi_100769613
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Needy
Win a need roll on a superior or better item above level 185 by rolling 100.

Aka..

Ga WotLK normals :P Gewoon ff random iemand uitnodigen (of een alt van je)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100769651
Ik heb een plekje in de weekend raids van het guild *O*
pi_100769662
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een plekje in de weekend raids van het guild *O*
Gratz *O*
pi_100769672
Nu ben ik bang dat ik veel te slecht ben _O-

Godsamme, ik krijg er nú al de zenuwen van :')

<---- pathetic me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')