quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Moet het nog van 2 mensen binnenkrijgen, maar Sjaak kent Reny en ik ken jou, dus dat zit wel goed. We vertrouwen jullie
Hey slet. Msnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon beeeeeeeeeeeeep, lav you, happy birthday
En MM ook maar jou lav ik niet
Een sexparty zonder mannen, wat een faal
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen op de TT afkomen vanuit de AT
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Waar is de keiharde sex-party dan
Q, bericht van de beeb: zá-lig en alles is zo goed geregeld
Ja! De beeb is helemaal in de gloria met het slempen bij zonsondergang en zulksquote:
k ga morgen relaxen in Arcenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weekend lekker met je mee Yns, nog leuke plannen?
Over welke sexparty gaat dit nou precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon beeeeeeeeeeeeep, lav you, happy birthday
En MM ook maar jou lav ik niet
Een sexparty zonder mannen, wat een faal
tis bij die termaalbaden, k weet alleen niet of het bij de kasteeltuinen isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook moe, dus ook uitrusten
Oeh, in Arcen , bij de kasteeltuinen?
Ik wil ook weer es snel naar Arcen, op visite bij de fokster van Sjon en Diaz
zwemmen, drijven, ontspannen etcquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij de terminaalbaden
Ga je zwemmen?
Mn ouders gaan daar altijd heen, dat is niet bij de kasteeltuinen.
Meer dan één????quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Oh als het over die party bij Elies is, daar komen wel mannen hoor
Ssssssst, straks gaat ie weer miepen dat we hem dik noemenquote:
Het gaat over een meet waar wij niets vanaf weten, want anders had ik me er toch iets anders bij voorgesteld en sta ik straks een pietsie voor lul met mijn toastjes met meukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Zo, die TT laat weinig aan de verbeelding over![]()
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Zo, die TT laat weinig aan de verbeelding over![]()
Toastjes met meuk komen altijd van pas. Maar ik denk dat je gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
Het gaat over een meet waar wij niets vanaf weten, want anders had ik me er toch iets anders bij voorgesteld en sta ik straks een pietsie voor lul met mijn toastjes met meuk
Staan wij straks naar jouw tuinlamp te kijken....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneer
Hier is het in elk geval niet, want dan had ik het geweten (hoop ik)
Met z'n tweeen, terwijl achter ons de tent volledig afgebroken wordtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
Staan wij straks naar jouw tuinlamp te kijken....
Whoehoehoeeeeeeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met z'n tweeen, terwijl achter ons de tent volledig afgebroken wordt
Kan eigenlijk wel stoppen met soppen en zuigen huishoudelijk doen
Ja, ik kom helaas niet. Dan was het misschien wat wilder gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneer
Hier is het in elk geval niet, want dan had ik het geweten (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hoor ik bij die "ze"?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeee
Ik zag het idd even voor me. Wij bewonderend naar die tuinlamp kijken terwijl ze achter ons in de lampen en gordijnen hangen
Guess so he, als Elies en ik de enige twee zijn die bewonderend naar de tuinlamp staren.quote:
Ik ga niet in lampen hangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Guess so he, als Elies en ik de enige twee zijn die bewonderend naar de tuinlamp staren.
Het doel van deze meet
Oh dear, boft je schoonmoeder evenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso maar goed dat ik niet kom, ben hartstikke verkouden. Kan ik jullie in ieder geval niet aansteken, alleen m'n schoonmoeder vanavond
Broodje döner, jum!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, wat een TT
Wij waren even naar Kevelaer, op bedevaart een broodje döner eten bij een klasgenoot van qltel. Die is helaas gezakt. Maar hij maakt wel de lekkerste broodjes van Kevelaer
Moet ze er maar niet verantwoordelijk voor zijn dat mijn vrijdagavond al vol zitquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik kom helaas niet. Dan was het misschien wat wilder geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Owquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Wel foto's maken hoor, Elies. This thread is worthless without pics!
Van haar tuinverlichtingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Van de keiharde sex, of ook als we gewoon alleen toastjes met meuk eten en liedjes gaan zingen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van de keiharde sex, of ook als we gewoon alleen toastjes met meuk eten en liedjes gaan zingen?
Nou wees maar blij dat het een ex is dan en hij niet met jou kinderen heeft gemaakt, als hij kennelijk zo'n vreselijke smaak qua babynamen heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef Goodbye het volgende:
Oh my, een ex van mij is vader geworden. Nou vind ik dat heel leuk voor hem, maar de namen die ze aan dat kind hebben meegegeven..![]()
Ik denk dat het meer vanaf moeders komt (dat mag ik hopen in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nou wees maar blij dat het een ex is dan en hij niet met jou kinderen heeft gemaakt, als hij kennelijk zo'n vreselijke smaak qua babynamen heeft![]()
Van allesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
Van de keiharde sex, of ook als we gewoon alleen toastjes met meuk eten en liedjes gaan zingen?
Vertel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef Goodbye het volgende:
Oh my, een ex van mij is vader geworden. Nou vind ik dat heel leuk voor hem, maar de namen die ze aan dat kind hebben meegegeven..![]()
Voor mij is het andersom. Ik ben op dieetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef geen foto's van de keiharde sex hoor. Toastjes met meuk kan ik nog handelen, afhankelijk van wat die meuk precies inhoudt
Heel fijn weekend kuukelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:09 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat weekend vieren, tot maandag medestrijders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Voor mij is het andersom. Ik ben op dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zwaai je dan even naar me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Ze kijkt levensgevaarlijk.
Zondag op bezoek bij mijn vader en zijn gifkikkertje Quincy, de kleine harige chi.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zwaai je dan even naar me.
Ik ben in Brabant dan.
Ga ik doen, hoewel de route nu dichter langs DM looptquote:
O ja, ik wist dat ik iets vergat. Dat komt omdat ik mijn rekening nummer niet uit mijn hoofd weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
klopt je komt heul niet langs ons
pm je mij je rekeningnr nog?
Jullie hebben ons gemist hequote:
Mogguh Tombooooquote:
Rond 9:00 was iedereen present. Na een puntje vlaai als ontbijt zijn de dames weer op pad gegaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De rest van de "dames" ook al wakker daar int mooie Braboland met die mooi verlichte landingsbaan?
Gaaaaaaaaaaaaaave fotoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben ook dik 2 uur heerlijk gewandeld!
Van 04.30 tot 09.15 uur hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag dr om 4 uur in en was dr om 10.30 uit, best netjes vind ik.
En ik ben niet eens moe
Tsss, niet eens een gezond ontbijt gekregen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef ElisaB het volgende:
Rond 9:00 was iedereen present. Na een puntje vlaai als ontbijt zijn de dames weer op pad gegaan
Van 5:30 tot 8:45 hier. Ik heb vooral vreselijke hongerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Van 04.30 tot 09.15 uur hier
En ik ben wel een beetje moe![]()
Nou er is nog genoegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van 5:30 tot 8:45 hier. Ik heb vooral vreselijke honger
Moequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Gb was er ook een beetje bij
[ afbeelding ]
Zie je wel, wel denken wel aan jequote:
Oh, was het dát!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Gb![]()
![]()
![]()
En ik probeerde die lampionnetjes te maken ja
Ja mop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Het was ook stom, er moest eerst zo'n ding in z'n volledigheid door een gaatje, en dan weer 2 puntjes in 2 andere kleine gaatjes.
Veul te ingewikkeld
Nou, ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je wel, wel denken wel aan je
[..]
Oh, was het dát!
Ja dan heb je het maar meteen gehad in één keerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Ik zat aan het begin van een Ingetje met 2 katten op schoot... toen mijn ouders belden.![]()
Mijn broer is terug van vakantie en komt vanmiddag langs met de kinderen, dus dan zorg ik dat ik er dan ook mooi ben.
Ik vanavond ook een etentje/feestje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb vanavond een feestje, en heb vanochtend al een vloer gekocht en in de trendhopper gelopen ;'(
Oeh! Altijd lastig die overwegingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan heb je het maar meteen gehad in één keer
Ik twijfel of ik nog ff Ingetje zal doen... Moet om vijf uur weg weer.
Ben bang dat ik dan zo brak ben
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb vanavond een feestje, en heb vanochtend al een vloer gekocht en in de trendhopper gelopen ;'(
Jaquote:
Een plaatje zegt meer dan 1000 woordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Paar foto's zonder (herkenbare) personen, ik weet niet wie er wel of niet mogen namelijk
Gister-meeters, gil even in mijn PM wat er wel of niet online mag plz
[ afbeelding ]
DE VERLICHTING![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een privé momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ezelsoor..... Tsjah!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gb was er ook een beetje bij
[ afbeelding ]
En eenmaal thuis wilde Bietje graag een beetje water uit Tombo d'r glas
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Gb![]()
![]()
![]()
En ik probeerde die lampionnetjes te maken ja
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Ll: "Hij past niet".
ElisaB: "Hij moet ook in het andere gaatje."
Ll: "Whut?"
ElisaB: "Annnn-de-ruh gaatje! Andersom!"
Ll: "Andersom??? Hij past niet hoor, ga jij dit ding maar eens in dat gaatje proppen".
ElisaB: "Andersom, in dat andere gat past ie beter!"
Ll: "Oh! Is dat het! Wacht, dan moet ik ff bellen..."![]()
![]()
Veel dingen, eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
Ja mop.
Tuurlijk...
Sommige dingen kan je ook beter aan vrouwen overlaten
Wat was jij snel thuisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Ik zat aan het begin van een Ingetje met 2 katten op schoot... toen mijn ouders belden.![]()
Mijn broer is terug van vakantie en komt vanmiddag langs met de kinderen, dus dan zorg ik dat ik er dan ook mooi ben.
Ow jeequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:43 schreef Oognip het volgende:
Ik ben vandaag lekker bij mijn vader en we hebben net lekker met de hond over het strand gewandeld en nu ben ik zeiknatvan de regen en van de zee
ik had een bal in de zee gegooid en Bo kan nog niet zo goed zwemmen dus toen hij halverwege was mocht ik de bal halen
lekker hoor de zee in. Later gooide mijn vader de bal in de zee, Bo wilde de bal pakken dus sprong de zee in maar het lukte niet en hij verzoop
dus mijn vader gauw de zee in gerend en trok hem aan z'n halsband omhoog en uit de zee getild.
Jaja ik maak wat mee
Ik PM jullie de rest wel waar jullie op staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Ik hoef niet perse met mijn hoofd op i-net, maar verder vind ik het prima
Adorable!quote:
Wat is ie liev hè
En daarna nog wat toastjes met nog geheel onaangebroken salades en kaasjes?quote:Ik heb een stukje vlaai op mijn bord
Ik kan nog een week vooruitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik PM jullie de rest wel waar jullie op staan
[..]
Adorable!
Vooral als ie met lampionnetje fröbelt
[..]
En daarna nog wat toastjes met nog geheel onaangebroken salades en kaasjes?
Smakelijk!
Ik weet ook niet precies wat ik ervan vind als ik ernaar kijk, maar ze zijn heerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dat ezelsoor er nou lekker uitziet of niet. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik geen idee heb waar ik nou eigelijk naar kijk
En wat zat er in die pakjes???
Poezels
Het is erg lekker, dat roze spul is iets van aardbeienroom o.i.d.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dat ezelsoor er nou lekker uitziet of niet. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik geen idee heb waar ik nou eigelijk naar kijk
En wat zat er in die pakjes???
Poezels
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ik had voor ean een nachtjapon. Vriend deed hem gisteren bij haar aan en toen werd ik al bed geroepen dat het niks was en hij haar armpjes niet door de mouwen kreeg. Vervolgens hoorde ik tijdende de fles
-ean vraag of haar fles wel halal is
-ean vraagt waar mekka is
Vanmorgen kwam ze al om 05:00 voor haar fles en om 07:00 werd ze bij mij gelegd met de mededeling hier is je islamspook. Nu wil hij haar nooit meer die nachtjapon aandoen.
Foto van je islamspookje!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ik had voor ean een nachtjapon. Vriend deed hem gisteren bij haar aan en toen werd ik al bed geroepen dat het niks was en hij haar armpjes niet door de mouwen kreeg. Vervolgens hoorde ik tijdende de fles
Vanmorgen kwam ze al om 05:00 voor haar fles en om 07:00 werd ze bij mij gelegd met de mededeling hier is je islamspook. Nu wil hij haar nooit meer die nachtjapon aandoen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
quote:Het is een gebakje wat bestaat uit heerlijk zachte bisquit, gevuld met frisse aardbeibavaroise, en afgedekt met een heerlijk plakje amandelmarsepein versierd met chocolade.
Samara kwam met het goede idee dat ik wel kleertjes voor haar baby born kon maken net als de moeder van haar vriendinnetje. Buh, ik ben spook slecht met textiel en ik heb niet eens een naaimachinequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn hele huis is aan kant, het regent dat het zeikt dus we gaan niet het veld in, de honden zijn geschoren en gewassen, ik ga de naaimachine er bij pakken
quote:
Stuur haar op naailes; kan ze ze zelf naaienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara kwam met het goede idee dat ik wel kleertjes voor haar baby born kon maken net als de moeder van haar vriendinnetje. Buh, ik ben spook slecht met textiel en ik heb niet eens een naaimachine![]()
Oh en Elco vind mijn muziek niets![]()
[ afbeelding ]
Pardon me?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Ll: "Hij past niet".
ElisaB: "Hij moet ook in het andere gaatje."
Ll: "Whut?"
ElisaB: "Annnn-de-ruh gaatje! Andersom!"
Ll: "Andersom??? Hij past niet hoor, ga jij dit ding maar eens in dat gaatje proppen".
ElisaB: "Andersom, in dat andere gat past ie beter!"
Ll: "Oh! Is dat het! Wacht, dan moet ik ff bellen..."![]()
![]()
Hier nog éénquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben echt zooooooooooooooooooo kapot
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier nog één
Maar die verrekte vlaai en ezelsoren zijn me lekker
Ow, bericht van de beeb voor Q![]()
[ afbeelding ]
ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zegt het
Zal ik pics voor je vragen?
Ik heb ook heel af en toe een kleine oplevingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Zo, back from the parents.![]()
Koud binnen: of ik nog vlaai wilde. Ik eet al 2 weken vlaai en ander gebak.Dus neuh thanks.
Nu ben ik weer fit maar volgens mij stort ik dadelijk zo ontzettend in.
Beetje wel he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook heel af en toe een kleine opleving
Geloof dat ik vanavond maar een beetje bijtijds naar bed ga
Ik kan dus ook niks met textiel ik heb net de boerka-nachtjapon nog eens bekeken. En als ik toch handig was dan zal ik aan de achterkant hem gewoon open knippen om zoomen en knopen er opzetten. Nu denk ik dat het nooit meer aangaat en dat vind ik ook wel zonde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara kwam met het goede idee dat ik wel kleertjes voor haar baby born kon maken net als de moeder van haar vriendinnetje. Buh, ik ben spook slecht met textiel en ik heb niet eens een naaimachine![]()
Oh en Elco vind mijn muziek niets![]()
[ afbeelding ]
Het wordt steeds leuker f_rquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan dus ook niks met textiel ik heb net de boerka-nachtjapon nog eens bekeken. En als ik toch handig was dan zal ik aan de achterkant hem gewoon open knippen om zoomen en knopen er opzetten. Nu denk ik dat het nooit meer aangaat en dat vind ik ook wel zonde.
Volgens mij zijn we nog nooit zo gesloopt geweest na een meet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen op de bank tijdens het oppassen op mn slapende neefjeDie zo pap moet en dan gelukkig weer naar bed gaat en dan kan ik verder slapen
Ja iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo ging het écht Kaas, ik zweer het!
Hoi!
Wat hebben we nu geleerd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog nooit zo gesloopt geweest na een meet.![]()
Maar wat was het gezellig.
Correctie, dat heb JIJ geleerd, wij waren niet aan het smsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat hebben we nu geleerd?
Nooit meer een uur door-smsen als je al laat in bed ligt![]()
![]()
Adem te halen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Help! Wat moet ik morgen beslist niet vergeten?
Niet de traditionele huttekuttenvreugde SMS?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie, dat heb JIJ geleerd, wij waren niet aan het smsen
En al helemaal niet in bed
Goede zin!quote:[..]
Adem te halen!
* op lijstje schrijftquote:
truequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Correctie, dat heb JIJ geleerd, wij waren niet aan het smsen
En al helemaal niet in bed
Ik heb weleens betere gezienquote:
NOES!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de traditionele huttekuttenvreugde SMS?![]()
Helemaal van slag, kwam natuurlijk omdat Tombo en ik dit keer het bed niet deelden.
Daar ging het al mis.quote:
Ja, das wel echt ernstigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
Goede zin goede schmin![]()
En ja gottegottegot we zijn de huttenkuttenvreugde sms traditie vergeten
zonder ean moet wel lukkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker f_r
Weet je zeker dat we geen pics kunnen krijgen![]()
![]()
Weet je wat? Doen jullie gewoon of de meet vandaag was en sms-en jullie elkaar vannacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das wel echt ernstig
Ben je al weer terug uit mijn buurt?
JA!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je wat? Doen jullie gewoon of de meet vandaag was en sms-en jullie elkaar vannacht.
Ja want we waren er al vroeg en Biet wilden we niet te lang alleen laten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das wel echt ernstig
Ben je al weer terug uit mijn buurt?
Ja, had haar dan bij mij gebracht!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want we waren er al vroeg en Biet wilden we niet te lang alleen laten.
En alsnog had Biet twee boeken versnipperd![]()
Dan had ze je katten versnipperdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, had haar dan bij mij gebracht!
Het was een één-tweetje-crime...quote:
Ahhh, partners in crimequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
Het was een één-tweetje-crime...
Boor heeft de boeken van tafel gevoetbald (daar kon Biet echt niet bij namelijk) en daarna heeft Boor er creatieve randjes aan gemaakt![]()
de tweede Boor moet Biet zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een één-tweetje-crime...
Boor heeft de boeken van tafel gevoetbald (daar kon Biet echt niet bij namelijk) en daarna heeft Boor er creatieve randjes aan gemaakt![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de tweede Boor moet Biet zijn?
Liefquote:En je mag Biet altijd bij mij brengen hoor
quote:
Jup. Zo ook met dingen die op het aanrecht liggen, waar Biet echt never bij kan. Die schopt Boor eerst even naar benedenquote:
Huttenkuttenvreugde... Ik voel al iets opborrelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
Goede zin goede schmin![]()
En ja gottegottegot we zijn de huttenkuttenvreugde sms traditie vergeten
Alsof we dachten dat we een keiharde sex-party konden hebben zónder gesloopt te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zijn we nog nooit zo gesloopt geweest na een meet.![]()
Dat valt me nou weer een beetje tegen van julliequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Alsof we dachten dat we een keiharde sex-party konden hebben zónder gesloopt te zijn
Sawyer springt waarschijnlijk meteen in Biet's nek en Sjefke zal gerust eerst blazen maar komt vast snel kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
[..]
LiefMaar zouden je katten er niet van over de rooie gaan?
Of zouden ze vrij snel merken dat Biet ze niets doet?
Ah ja, dát was het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof we dachten dat we een keiharde sex-party konden hebben zónder gesloopt te zijn
Maar om half vijf ging het licht bij jullie alledrie spontaan uit; alsof het was afgesprokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb me toch echt geen seconde verveeld tot half vijf, en het bijzondere is dat dat eigenlijk zo goed als alcoholvrij was allemaal
Ey, ik ben ook geen 20 meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Dat valt me nou weer een beetje tegen van jullie
Ja, dat was hetquote:
Mijn licht ging volgens mij al een uur (of 2) eerder op de dimmer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar om half vijf ging het licht bij jullie alledrie spontaan uit; alsof het was afgesproken
Ow ja, laten we het weer over leeftijden hebben.quote:[..]
Ey, ik ben ook geen 20 meer
Ja ineens ging mijn licht uit inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar om half vijf ging het licht bij jullie alledrie spontaan uit; alsof het was afgesproken
[..]
Ey, ik ben ook geen 20 meer
Ik was denk ik een beetje opgewonden, want ik kon niet slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn licht ging volgens mij al een uur (of 2) eerder op de dimmer.Maar ik vond het gesprek te boeiend om te missen.
[..]
Ow ja, laten we het weer over leeftijden hebben.![]()
En zonder eruit te vallen. Wat op zich ook wel weer knap isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Ja ineens ging mijn licht uit inderdaad
Ik sliep ook serieus binnen 4 minuten, eenmaal in bedEn werd pas weer wakker van de wekker.
Zonder me uberhaupt een keer om te draaien zelfs, want ik viel in slaap terwijl dat extra kussen nog op het voeteneind lag met dáár bovenop mijn telefoon (want aan die kant zat het stopcontact voor de opladert) en alles lag nog netjes waar het lag, vanmorgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef ElisaB het volgende:
En zonder eruit te vallen. Wat op zich ook wel weer knap is
Had Tombo een SMS gestuurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was denk ik een beetje opgewonden, want ik kon niet slapen
Niet zonder Ll.quote:En ja, laten we het nog eens over leeftijden hebben![]()
quote:[..]
En zonder eruit te vallen. Wat op zich ook wel weer knap is
Dan heb je echt muisstil gelegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
Zonder me uberhaupt een keer om te draaien zelfs, want ik viel in slaap terwijl dat extra kussen nog op het voeteneind lag met dáár bovenop mijn telefoon (want aan die kant zat het stopcontact voor de opladert) en alles lag nog netjes waar het lag, vanmorgen
Niet eensquote:
Ik geloof dat ik Ll niet eens nodig had gehad gisteren om erg leeftijdbewust te zijnquote:Niet zonder Ll.
Ja, het is een lekker bed hequote:![]()
![]()
Ik had een groot 2 persoonsbed (sliep lekkerrrr!) dus geen eruitvalgevaar.
Nee, toen was je nog niet helemaal goed wakker denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Wat had Ll met leeftijden dan?
Sliep ik toen al?
Ja, leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer zetten we toch de tent op in de tuin?![]()
Zal ik de vouwwagen van mijn broer lenen?
Sommige aanwezigen konden zijn moeder zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Wat had Ll met leeftijden dan?
Sliep ik toen al?
Oh dat ja. Nee dat heb ik geblocked, omdat tijdens dat gesprek ook ter sprake kwam dat ik technisch gezien gewoon oma had kunnen zijn. Hup, gewist, gone, pooffff!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, toen was je nog niet helemaal goed wakker denk ik
Wie had bijna wiens moeder kunnen zijn en hoe lul je je daar uit
Heerlijk he, onwetendheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat ja. Nee dat heb ik geblocked, omdat tijdens dat gesprek ook ter sprake kwam dat ik technisch gezien gewoon oma had kunnen zijn. Hup, gewist, gone, pooffff!
Nu maar hopen dat er eentje lekloos wil zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens 4 senseo's op een rijtje op het aanrecht staan.
Owja, ik, ik, ikquote:
Uhu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er eentje lekloos wil zijn
Koffie was makkelijk, icetea was lekker, Amarula was perfect getimed en water was prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik, ik, ik![]()
Ik had eigenlijk gedacht dat ik gisteren nog wel thee had moeten maken voor een van jullie. What happened??
Dat was waarschijnlijk de laatst-gebruiktequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Uhu.![]()
Eentje was trouwens een beetje ew.Zat nog een padje in wat niet keurig uitgedroogd was dus ik denk dat die per definitie met pensioen gaat want dat krijg ik nooit meer goed schoon.
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik ze vast aanzetten, koffie over een minuut of 4. Red je dat?
Wat krijg je dan niet meer goed schoon?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Eentje was trouwens een beetje ew.Zat nog een padje in wat niet keurig uitgedroogd was dus ik denk dat die per definitie met pensioen gaat want dat krijg ik nooit meer goed schoon.
Ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
Snie erg joh, ik heb erger gezien. Ben allang blij met mijn collectie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de laatst-gebruikteHet padje is van max 10 dagen geleden (want toen is ie vervangen), maar ik bedacht me juist vanmiddag dat ik 'm zo van het aanrecht in de doos had gezet. De andere twee kwamen uit de kast
Die bovenkant heeft van die gaatjes en randjes waar je volgens mij niet echt gemakkelijk goed in of achter komt. En met keuze uit 3 moet er eentje zijn die het nog meer prima doet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat krijg je dan niet meer goed schoon?
Doorspoelen/aan zetten met schoonmaakazijn. Dat pad houdertje pak je een van de andere van en de bovenkant die OP de pad gaat is glad en volgens mij goed schoon te maken toch?
Er zit een schroefje in en dat kun je zo losdraaienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snie erg joh, ik heb erger gezien. Ben allang blij met mijn collectie.
[..]
Die bovenkant heeft van die gaatjes en randjes waar je volgens mij niet echt gemakkelijk goed in of achter komt. En met keuze uit 3 moet er eentje zijn die het nog meer prima doet.
Grijs is sexy.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij had
Wat heb ik trouwens een kop met grijs haar zegOp een aantal van jouw foto's was het wel héél duidelijk
Ik ben gek op grijs haar
Klussen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er zit een schroefje in en dat kun je zo losdraaien
En het in elkaar zetten?quote:Leer mij (het mollen van) een Senseo kennen
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Grijs is sexy.
WJ wordt ook grijs.
Ap-petje eitjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klussen!
[..]
En het in elkaar zetten?
Een aantal foto's (en dan voornamelijk die met jou, vanwege je stralend lichtgevende persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij had
Wat heb ik trouwens een kop met grijs haar zegOp een aantal van jouw foto's was het wel héél duidelijk
Ik ben gek op grijs haar
Jij bent ook nog wakker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh hai
Even mn neefje op bezoek, kwam geld brengen voor mn avondarbeid dinsdag![]()
Schatje, ik vond het alelen al gezellig
Heb jij nog nooit ge-aleled?quote:
Volgens mij niet.quote:
Dat komt door al dat gelulquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
GRMBL ik heb zin in een lekkere vent om tegenaan te kruipen vannacht
Ik wel. Met biologie.quote:
Slapertje of neukertje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe het wel een keer voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Mis ik er iets aan? Hadden we het gisternacht moeten bespreken?
Jaquote:
Ligt er aan wie het isquote:
Doe doe doequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
En uiteraard schoten me vandaag allerhande goede ToD vragen te binnen.
Ik bewaar ze voor de volgende keer
Ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Uiteraard.quote:
Het begint met een b?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar ik ga een zeker iemand er niet voor vragen iig
Jaquote:
Oh dat is al lekker snel. Leuk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop dat we 'm 1 september op mogen halen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop dat we 'm 1 september op mogen halen.
Je moet het lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb gesmst dat ik er mee wil kappen, be proud![]()
Jahaaaa!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
GBHad je de auto gezien die we tegen kwamen?
Ik heb ook zin om ergens tegenaan te kruipen. Ik ben zo moe, dat ik zal slapen, hoe hard de ander ook snurktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Echt doen, want dan komt het tenminste wat makkelijker op gangquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Jammer, want voor jou had ik wel een paar vraagjesquote:
Doe eens een gokquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jahaaaa!![]()
Nu de belangrijkste vraag, wie had als eerst de link met mij gelegd?
Whehehehe, het was vooral om de aandacht hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet het lekker zelf weten
Ik vond het vannacht alleen nogal sneu voor jou zelf gewoon, omdat je al zo moe was
Nee, ik ben slecht in gokken!quote:
Ow gezellig; komen we volgende keer naar jou en dan kan je schoonmoeder ook meedoenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij komt mijn schoonmoeder de volgende keer ook al eten!
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehe, het was vooral om de aandacht hoormaar er zit geen perspectief in enzo, voor beiden niet
Mijn schoonmoeder is wel heel erg F&F met haar drie honden, 2 katten en prachtige tuin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow gezellig; komen we volgende keer naar jou en dan kan je schoonmoeder ook meedoen
Dat is altijd goed. En nu op zoek naar eentje met iets minder 'uitdagingen'quote:
Ow, ga ff kijkenquote:
Daar ben ik heul niet goed inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is altijd goed. En nu op zoek naar eentje met iets minder 'uitdagingen'
Nee, het was meer eenquote:Ow, ga ff kijken
We helpen je welquote:
Ik zie hetquote:Nee, het was meer eenvan "zo erg waren wij nog niet" want het is daar ook soort van faal
Ik wil de dvd ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om meer "Miranda" afleveringen te gaan kijken
Heb je goed geluid? Koptelefoontje ofzo?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
BohhhhIn diepe rust.
En ik zit op het randje van de bank
[ afbeelding ]
Ik moet wel zó vreselijk erg naar bedquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
BohhhhIn diepe rust.
En ik zit op het randje van de bank
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Oognip het volgende:
Wat een rust in huize Greys
Ik hoop dat hier ook gauw de rust wederkeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |