quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Moet het nog van 2 mensen binnenkrijgen, maar Sjaak kent Reny en ik ken jou, dus dat zit wel goed. We vertrouwen jullie
Hey slet. Msnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon beeeeeeeeeeeeep, lav you, happy birthday
En MM ook maar jou lav ik niet
Een sexparty zonder mannen, wat een faal
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen op de TT afkomen vanuit de AT
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Waar is de keiharde sex-party dan
Q, bericht van de beeb: zá-lig en alles is zo goed geregeld
Ja! De beeb is helemaal in de gloria met het slempen bij zonsondergang en zulksquote:
k ga morgen relaxen in Arcenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weekend lekker met je mee Yns, nog leuke plannen?
Over welke sexparty gaat dit nou precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon beeeeeeeeeeeeep, lav you, happy birthday
En MM ook maar jou lav ik niet
Een sexparty zonder mannen, wat een faal
tis bij die termaalbaden, k weet alleen niet of het bij de kasteeltuinen isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook moe, dus ook uitrusten
Oeh, in Arcen , bij de kasteeltuinen?
Ik wil ook weer es snel naar Arcen, op visite bij de fokster van Sjon en Diaz
zwemmen, drijven, ontspannen etcquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij de terminaalbaden
Ga je zwemmen?
Mn ouders gaan daar altijd heen, dat is niet bij de kasteeltuinen.
Meer dan één????quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Oh als het over die party bij Elies is, daar komen wel mannen hoor
Ssssssst, straks gaat ie weer miepen dat we hem dik noemenquote:
Het gaat over een meet waar wij niets vanaf weten, want anders had ik me er toch iets anders bij voorgesteld en sta ik straks een pietsie voor lul met mijn toastjes met meukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Zo, die TT laat weinig aan de verbeelding over![]()
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Zo, die TT laat weinig aan de verbeelding over![]()
Toastjes met meuk komen altijd van pas. Maar ik denk dat je gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
Het gaat over een meet waar wij niets vanaf weten, want anders had ik me er toch iets anders bij voorgesteld en sta ik straks een pietsie voor lul met mijn toastjes met meuk
Staan wij straks naar jouw tuinlamp te kijken....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneer
Hier is het in elk geval niet, want dan had ik het geweten (hoop ik)
Met z'n tweeen, terwijl achter ons de tent volledig afgebroken wordtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
Staan wij straks naar jouw tuinlamp te kijken....
Whoehoehoeeeeeeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met z'n tweeen, terwijl achter ons de tent volledig afgebroken wordt
Kan eigenlijk wel stoppen met soppen en zuigen huishoudelijk doen
Ja, ik kom helaas niet. Dan was het misschien wat wilder gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vraag me nog steeds af: waar, met wie en wanneer
Hier is het in elk geval niet, want dan had ik het geweten (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hoor ik bij die "ze"?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeee
Ik zag het idd even voor me. Wij bewonderend naar die tuinlamp kijken terwijl ze achter ons in de lampen en gordijnen hangen
Guess so he, als Elies en ik de enige twee zijn die bewonderend naar de tuinlamp staren.quote:
Ik ga niet in lampen hangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Guess so he, als Elies en ik de enige twee zijn die bewonderend naar de tuinlamp staren.
Het doel van deze meet
Oh dear, boft je schoonmoeder evenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso maar goed dat ik niet kom, ben hartstikke verkouden. Kan ik jullie in ieder geval niet aansteken, alleen m'n schoonmoeder vanavond
Broodje döner, jum!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, wat een TT
Wij waren even naar Kevelaer, op bedevaart een broodje döner eten bij een klasgenoot van qltel. Die is helaas gezakt. Maar hij maakt wel de lekkerste broodjes van Kevelaer
Moet ze er maar niet verantwoordelijk voor zijn dat mijn vrijdagavond al vol zitquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik kom helaas niet. Dan was het misschien wat wilder geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Owquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Wel foto's maken hoor, Elies. This thread is worthless without pics!
Van haar tuinverlichtingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Wel foto's maken hoor, Elies. This thread is worthless without pics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |