die kan je forwarden naar FUFRquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net een spammail in mijn junkmail, om online knieschijven te bestellen!!!
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef -moppie- het volgende:
Zo, eten weer naar binnen gewerkt gehad
hij leest hier meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een man achter mij te werken en die heeft altijd een beetje zo'n quirky smile op zijn bakkes, ik vraag me af of ie altijd lol heeft of gewoon een serial killer is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsen
Al gedaan! Eigenlijk jammer van het geld maar ja... voelt stukken beter zo!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsen
Wie zegt nou dat het zuur is, ik geniet gewoon 2x van het eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
je moet het ook snel doen, dan is het nog niet zo zuur
Gij snapt het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
boulimia: twice the taste, zero calories
ja, bijna!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij snapt het!
Is het al bijna weekend?
Nee, maar ik post gewoon niks om jou te pestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:57 schreef r8v2 het volgende:
Heeft iedereen weer zogenaamd iets beters te doen?.
Je was toch vrij vandaag?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef r8v2 het volgende:
En zo sta je het ineens met de MILF-secretaresse het een kwartier over relaties te hebben..
Help.
Huhquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Nou, dat gaat morgen wat worden met SQ.
Had normaal best gekund na een smsje, maar we waren niet @ homequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef r8v2 het volgende:
De OGD-borrel was al vroeg afgelopen dus ik dacht nog even: zal ik bij BB en SQ langsgaan? Maar dat vond ik asociaal zonder aankondiging.
Wanne grapjurkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Nou, dat gaat morgen wat worden met SQ.
maak open danquote:
hoaxquote:
Dat wordt nogal lastig als ik geen van jullie nummers heb wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had normaal best gekund na een smsje, maar we waren niet @ home.
06-bierhier voor SQquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:31 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat wordt nogal lastig als ik geen van jullie nummers heb wel?.
Klaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Inu het volgende:
Blurgh, moet de was opruimenMet zn 2en heb je echt veel meer was
En ik kan het wasrek niet meer laten staan tot alle schone kleren er vanaf zijn, want we wassen vaker
Doe ik alleen voor werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:02 schreef ArTiC het volgende:
Inu, heb je er nooit aan gedacht om te gaan twitteren?
niet als mensen gaan meezingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef bleiblei het volgende:
Is dat niet je natuurlijke habitat dan?
nicequote:
breng je wat lekkers mee terug? iets lokaals?quote:
ik las het al ja, you is er klaar voor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef febster het volgende:
Vanaf donderdag begint mijn hemel weer: Lowlands.
Waar lees jij dat soort dingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik las het al ja, you is er klaar voor!
welles, lees de zin nog maar een keerquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:03 schreef bleiblei het volgende:
Der staat nergens dat het voor werk is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:03 schreef bleiblei het volgende:
Der staat nergens dat het voor werk is.
Eh?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Inu het volgende:
Mn ene collega zit in Puerto Rico voor het werk en de ander is echt een uur later dan normaalSaaie kamer... Maar wel lekker geslapen en een lekker weekend gehad
Grote internationale conferentie... Ze doet een praatje daarquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
puerto rico voor je werk? Als friggin ambtenaar?
videoconferencing ftwquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Grote internationale conferentie... Ze doet een praatje daar
zou ik ook zeggen als ik jou was...quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is wel effectiever dan een Skype praatje oid...
ga maar skypen met Corfuquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil nu weg. Op corfu is het de komende weken droog, zonnig en tussen de 20 en 30 graden
Idealismequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat ik er juist de belastingen mee verlicht, want dan hoeft er weer 2000 euro minder belastinggeld naar Griekenland
Gyros, moussaka, tzatziki, souflaki, suzuki, kleftiki....quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Idealisme.
Gaan jullie veel gyroseten daar?
nee, die verteren nog wat extraquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
Er zitten ook Grieken in ons project hoor, dus die krijgen ook genoeg
Ja kut, nu heb ik honger. En zin in Grieksquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gyros, moussaka, tzatziki, souflaki, suzuki, kleftiki....![]()
jij begon!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja kut, nu heb ik honger. En zin in Grieks.
je twittert he...quote:
plats zatquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik de sirtaki in mijn hoofd
ik heb old amsterdam gehaald met appel-chutney als dipsausjequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
Mm, dit weekend zo'n stuk belachelijk dure kaas gekocht, met van die brokjes zout erin, die ik in mn salade heb gedonderd
Ooh jaquote:
Dat ik iets kan betalen betekent niet direct dat ik dat dan ook maar moet doen hequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef r8v2 het volgende:
Net alsof je dat van je riante salaris niet kan betalen.
Jawel, want we hebben er gewoon twee, meer heb je er toch niet nodig eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef r8v2 het volgende:
Het is geen tv/spelcomputer/ipad. Een dekbed is nou niet bepaald een overbodige luxe.
als je huidige dekbedovertrekken heul lelijk zijn mag het bestquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want we hebben er gewoon twee, meer heb je er toch niet nodig eigenlijk?
Neh, gewoon simpel... Een van de Ikea met blokken en een van de Hema met strepen... Ik had zo'n hele fijne van gekamde katoen van de Ikea, maar die is nu de verkeerde maatquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je huidige dekbedovertrekken heul lelijk zijn mag het best
Wij hebben twee losse dekens en vaak liggen er ook twee verschillende overtrekken op en dan nog vaker ook een andere kussensloopquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik ben echt heel picky met dekbedsets... blokken komen er zonder meer niet in, strepen alleen als ze heel bijzonder zijn
oh daar krijg ik echt jeuk van. Terwijl ik verder echt een sloddervos benquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben twee losse dekens en vaak liggen er ook twee verschillende overtrekken op en dan nog vaker ook een andere kussensloop
Zolang het schoon is vind ik het goedMaar vond deze wel errug leuk
Waarom zit jij in mijn postgeschiedenis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
kut-inu, via jouw postgeschiedenis in dat bento-topic gekomen, nu wil ik dat ook
ik kijk regelmatig in andermans postgeschiedenis als ik leuke nieuwe topics zoek, ter inspiratie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom zit jij in mijn postgeschiedenis?
En leuk heIk had vandaag een bak sla, een bereneitje, kleine gehaktballetjes en blokjes kaas
Was begonnen om een echte bento te maken, maar dan kon ik maar een beetje sla kwijt en wilde meer, dus heb het allemaal in 1 bak geflikkerd
Autismequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh daar krijg ik echt jeuk van. Terwijl ik verder echt een sloddervos benMaar bedden moeten stylish en sjiek ogen, weet ook niet wat dat is, als ik van die grenen bedden zie in zo'n wit slaaphok met een kreukelig katoenen dekbed er op is m'n zin in slapen meteen over
/rare tic
Vast niet in die van mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig in andermans postgeschiedenis als ik leuke nieuwe topics zoek, ter inspiratie.
Niet om te stalken of anderen lastig te vallen hoor, zoals sommigen
En ja, ik raak onderhand wel uitgekeken op de standaard boterham, zoiets is echt veel meer yummie!
Ja, ik dus ook iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig in andermans postgeschiedenis als ik leuke nieuwe topics zoek, ter inspiratie.
Niet om te stalken of anderen lastig te vallen hoor, zoals sommigen
En ja, ik raak onderhand wel uitgekeken op de standaard boterham, zoiets is echt veel meer yummie!
die eivormpjes bedoel je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook iddMaar heb mn onigiri bakje nog niet uitgeprobeerd... mn vormpjes wel en dat gaat super! Vormpje natmaken, beetje rijst erin, beetje tonijn erop, nog meer rijst erin, aanduwen, eruit halen, sesamzaad op de zijkant en smullen!
Nee, onigiri is een driehoekje rijst en daar heb je vormpjes voor en ook hele schetige bakjes om ze in mee te nemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eivormpjes bedoel je?
Kak, nu krijg ik zin in Japans
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
sushi bouwen, moeten wij ook maar weer eens doen
like mannen het interesseert waar ze onder slapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Inu het volgende:
Ik ga hem ook even voorleggen thuis, want het is wel heel erg mijn smaak
[ afbeelding ]
[..]
Dat ik iets kan betalen betekent niet direct dat ik dat dan ook maar moet doen he
Ik denk dat ie wel gaat spartelen als jij op hem gaat liggen jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
like mannen het interesseert waar ze onder slapen
maken met koud water he. anders gaat het misquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
Wij gaan zondag weer sushi bouwenEn ook tempura uitproberen
ach, val afquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel gaat spartelen als jij op hem gaat liggen ja
Dat ze zelf hun macrobiotische toelie meenemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
Moet alleen even wat vega-ideetjes opdoen voor ons vegetariër en ons visallergie-gast...
Komkommer natuurlijk... Omelet.. Avocado met iets?...
Kan ie met jou boven op hem dan nog ademhalen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel gaat spartelen als jij op hem gaat liggen ja
vega'squote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
Moet alleen even wat vega-ideetjes opdoen voor ons vegetariër en ons visallergie-gast...
Komkommer natuurlijk... Omelet.. Avocado met iets?...
Nee hoor, die vega vindt dit ook erg lekker en als we ook tempura groente hebben is er genoegquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, bamboescheuten en babymaisjes natuurlijk!
Nevertheless denk ik dat je met vega's en vishaters beter iets anders kan serveren dan sushi
je kan hendig rauwe biefstuk in je sushi proppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef Inu het volgende:
Oeh, of Chinese broccoli
En op zich moeten we toch wat aparts maken, omdat ik anders een vriendin vermoord, dus dat kan makkelijk allemaal vega zijnOf zijn er ook vlees-sushi's?...
duh, natuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef Inu het volgende:
Oeh, of Chinese broccoli
En op zich moeten we toch wat aparts maken, omdat ik anders een vriendin vermoord, dus dat kan makkelijk allemaal vega zijnOf zijn er ook vlees-sushi's?...
kan ook met gerookte rosbiefquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
AH vindt het goed
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312362
Energie 848 kcal- Eiwit 29 g- Vet 32 g- Koolhydraten 111 g (per eenpersoonsportie)quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Inu het volgende:
Dit lijkt me dan wel weer wat smeriger...
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=448270&cuisine=Japans
Ik hoef helemaal niet af te vallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Energie 848 kcal- Eiwit 29 g- Vet 32 g- Koolhydraten 111 g (per eenpersoonsportie)
Ik denk dat dat iets teveel van het goede is voor jou, Inu
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Inu het volgende:
Dit lijkt me dan wel weer wat smeriger...
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=448270&cuisine=Japans
ja daar moet ik echt regelmatig van huilen hoor, van die "recepten"quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Inu het volgende:
Maar de AH is wel erg goed in sushi recepten, zetten bij ingrediënten; maki sushi set en bij de omschrijving; zet de sushi erbij
jaaaah het zere plekje...quote:
ja maar das heul belangrijke info voor de Rinussen op dees wereld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar moet ik echt regelmatig van huilen hoor, van die "recepten"
"knip de zak soep open en verwarm deze 5 minuten. Serveer met het afgebakken knoflookbrood"
wat, dat je de zak open moet knippen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar das heul belangrijke info voor de Rinussen op dees wereld.
recepten van AH roeleren grote tijd
Nee, gewoon in de pan doen, deksel erop, 10 minuten in de magnetron en klaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon die zak soep dicht in de magnetron op 900 watt keilen, stelletje homo's
iew!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef Inu het volgende:
Ik zag laatst bij de all you can eat sushitent dat ze die warme handdoekjes inspuiten met Glassex
weer een reden om de all you can vreet te mijdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef Inu het volgende:
Ik zag laatst bij de all you can eat sushitent dat ze die warme handdoekjes inspuiten met Glassex
Was een kadootje, maar ik heb idd lekkerdere sushi gehadquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weer een reden om de all you can vreet te mijden
Waarschijnlijk zijn het al studenten... aankomende studenten zitten niet op zo'n bus, dit is voor reclamequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
BB:
http://www.nu.nl./binnenland/2590355/studenten-knallen-met-hoofd-viaduct.html
WO Studente zijn en dan nog zo stom te zijn om dat te laten gebeuren.
Wel jammer van de hockeychicks.
Ja klopt, zie ninja editquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het al studenten... aankomende studenten zitten niet op zo'n bus, dit is voor reclame![]()
Maar idd dom... en waarschijnlijk dronken...
Verbaasd je dat ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat je niet in zoon ding kan staan zonder onthoofd te worden bij viaducten.
ja vonnik ook al vreemd... weinig marge voor zo'n busquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat je niet in zoon ding kan staan zonder onthoofd te worden bij viaducten.
indische dame ontmoet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:42 schreef r8v2 het volgende:
Dat zijn ook halve ambtenaren.
Mijn vingers stinken naar knoflook.
In before Artic-grappen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:42 schreef r8v2 het volgende:
Dat zijn ook halve ambtenaren.
Mijn vingers stinken naar knoflook.
In before Artic-grappen
Sorry, ik val alleen op het Arische rasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
indische dame ontmoet?
/invalt voor Artic
Deze wel, is speciaal voor in de keuken tegen sterke geurtjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja nee, ik was mijn handen nooit.
Dat helpt niet tegen knoflook!
Ja, zo werkt het idd in een organisatie, maar heeft ze die ooit eentje van dichtbij meegemaakt? Misschien anders even een lesje organisatiestructuren gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat de voorzitter over dat soort dingen hoort te beslissen, en niet zij. Heel simpel.
wat jij wilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Sorry, ik val alleen op het Arctische ras.
is er al een KLB topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat de voorzitter over dat soort dingen hoort te beslissen, en niet zij. Heel simpel.
Sinds wanneer wast zeep meuk uit je poriën? Clearasil misschien, maar geweune zeep niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze wel, is speciaal voor in de keuken tegen sterke geurtjesWij hebben die van Palmolive en die werkt prima
nee, ik heb het eerst maar weer eens in het bestuur gegooid. Ben benieuwd, de vorige keer dat ik over de acties van deze dame viel begonnen ze mij ook al te shhh-senquote:
Ja, mijn handen meuren nooit iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wast zeep meuk uit je poriën? Clearasil misschien, maar geweune zeep niet.
Ja, op zich kan je ook weinig doen tegen betalende leden natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb het eerst maar weer eens in het bestuur gegooid. Ben benieuwd, de vorige keer dat ik over de acties van deze dame viel begonnen ze mij ook al te shhh-sen
betalend?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, mijn handen meuren nooit iig
[..]
Ja, op zich kan je ook weinig doen tegen betalende leden natuurlijk...
Dan kan je der toch gewoon uitzetten als bestuur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betalend?
Lollers
Anyway, net mail terug van de VZ en ze geeft mij gelijk, yay
Three strikesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat kan inu, maar lijkt me handiger om niet meteen naar zulke rigoreuze maatregelen te grijpen
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En je pelt geen knoflook met handschoenen?.
Mijn moeder doet dat serieus welquote:
met knoflook heb ik ook nooit last van stinkklauwen. Met uien daarentegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En je pelt geen knoflook met handschoenen?.
kipknippersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat serieus wel. En ik ken ook mensen die altijd kipfilet in blokjes kopen omdat ze het vies vinden om kipfilet vast te houden en te snijden
.
Wel apart, aangezien het wel uien-familie is zeg maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met knoflook heb ik ook nooit last van stinkklauwen. Met uien daarentegen
Ik reageer heel sterk op ui, dan heb jij dat wss met knoflook. Kwestie van body chemistry, doe je weinig aan...
ja, roquefort is ook kaasfamilie en het stinkt toch harder dan maaslanderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wel apart, aangezien het wel uien-familie is zeg maar.
Visual imagequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het gewoon met de blote hand, en ik bijt de rauwe kip in blokjes
Bijten? Scheuren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het gewoon met de blote hand, en ik bijt de rauwe kip in blokjes
Nee hoor. Een plaatje kan wel bestaan, maar pas als je het voor kan stellen zit het visueel in je hoofdquote:
Nee hoor, die wordt nog voldoende gekroeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef FUFR het volgende:
ik voel een verwaarloosde Dot aankomen...
Je kunt van 1 bestelling toch ongeveer een maand leven meestal? Oh nee, wacht, jij eet veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef FUFR het volgende:
"nee schat, blijf maar thuis en kom ons morgen maar halen, het is goed weer en wij overleven het wel"
ja zij wel...
Ik bestel voor de 2e keer deze week chinees..
hij is een vriend van me en hij en zijn vrouw hebben groene vingersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef Inu het volgende:
Waarom kweekt de Chinees rucola voor je?
Als wij Chinees aten was het altijd een maandmenu voor 5 personen en dat was meestal voor 9 personen genoegSinds ik uit huis ben eigenlijk geen echte afhaalchinees meer gehad...
Aah, het klinkt dubieuzer dan dat het isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is een vriend van me en hij en zijn vrouw hebben groene vingers
de tomaten doen het hier ook goed...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, het klinkt dubieuzer dan dat het is
Onze rucola heeft ondertussen bloemetjesEn er is elke dag een handjevol aardbeien te plukken en de eerste tomaat is rood aan het worden
Oh, wij hebben ook nog 1 paprikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
de tomaten doen het hier ook goed...
maar das dan op aardbeien na het enige..
appelboom? je woont toch op een flat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, wij hebben ook nog 1 paprikaEcht een pieleplantje met een vet lompe paprika eraan. Appelboom heeft niks, maar groeit goed en de bloemetjes zijn net uitgebloeid
Ja, hij staat gewoon in een hele grote potquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
appelboom? je woont toch op een flat?
*idee opslaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:05 schreef -moppie- het volgende:
vanavond biefstuk, toscaanse aardappelpartjes en witlof
daar ben ik zelf ook nog niet helemaal uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
nu weten we alleen nog niet of de witlof rauw is of gekookt.
met augurkjes, uitjes, komkommer, tomaatje, appel etcquote:
maar zit er niet uit meestal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met augurkjes, uitjes, komkommer, tomaatje, appel etc
maar ja, het is allebei lekker.... en gekookt is makkelijker
vroeger vond ik het ook erg goor, maar tegenwoordig keilekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer in mn leven gekookte witlof op en dat vond ik echt zo goor![]()
Witlofsalade van mijn mama is wel lekker
ja of citroen gebruiken om de verkleuring tegen te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zit = ziet neem ik aan.
met kaassaus erover zie je er niks van!
Maar ik zou het nu toch echt niet zelf klaarmaken denk ik... Edit; ik weet ook niet eens hoe je het klaarmaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vroeger vond ik het ook erg goor, maar tegenwoordig keilekker.
Je smaak veranderd echt.
Wij alleen als saladequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:25 schreef r8v2 het volgende:
Wij aten vroeger vaak zat gekookte witlof met ham en kaas.
Het is dus al 2 jaar geleden dat ik in IJsland wasquote:On this day in 2009
Inu has had pylsu, skũr and lakrís sukkuladi. Guess where she is
Iets anders ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:53 schreef Inu het volgende:
Ik vind die nieuwe functie van Facebook helemaal niet leuk
[..]
Het is dus al 2 jaar geleden dat ik in IJsland was
Behalve die van jezelf?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
wiplof met kerrie uit de wok!
En mosselen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:36 schreef Inu het volgende:
Getver, ik had andere boeken uit moeten zoeken om te laten overtypen
Nu eentje over heb afbinden van de pisbuis om urineverlies te voorkomen, maar dan moet er wel op gelet worden dat de pis nog ergens heenkan, want anders komt er een grote zak door de huid heen die uiteindelijk barst en in de weg gaat zitten voor de balzak
Natuurlijke stoma zo dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]. Stoma was destijds nog niet bekend?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Zweedse politie aangevallen door jongeren
kutland vol asociaal kutvolk
hek erom en in de fik steken
alle vrouwen kapotvingeren
Ik weet wel waar ik mijn geld op zetquote:Demografie
Göteborg heeft een grote immigrantenbevolking, ongeveer 43% van de bevolking. Deze mensen komen vooral uit Iran, Finland, Irak en voormalig Joegoslavië.
Er staat een bed in de kolfkamerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Of zoek ergens een rustig plekje en val per ongeluk in slaap.
Grrrrr.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Er staat een bed in de kolfkamer
Maar heb even een versgeperste jus gehaald bij de La Place en die in de zon opgedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |