die kan je forwarden naar FUFRquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net een spammail in mijn junkmail, om online knieschijven te bestellen!!!
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef -moppie- het volgende:
Zo, eten weer naar binnen gewerkt gehad
hij leest hier meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een man achter mij te werken en die heeft altijd een beetje zo'n quirky smile op zijn bakkes, ik vraag me af of ie altijd lol heeft of gewoon een serial killer is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsen
Al gedaan! Eigenlijk jammer van het geld maar ja... voelt stukken beter zo!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu snel naar het toilet om het weer uit te kotsen
Wie zegt nou dat het zuur is, ik geniet gewoon 2x van het eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
je moet het ook snel doen, dan is het nog niet zo zuur
Gij snapt het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
boulimia: twice the taste, zero calories
ja, bijna!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij snapt het!
Is het al bijna weekend?
Nee, maar ik post gewoon niks om jou te pestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:57 schreef r8v2 het volgende:
Heeft iedereen weer zogenaamd iets beters te doen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |