abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102406134
Hey Maxum, als ik dit typ ben je nog aan het racen in de ambulance. Aparte en vermoeiende ervaring ja. Is die ambulance uit Nederland gekomen? In ieder geval welkom thuis.
TramaDolletje: je mannie komt eraan gesneld *;

Je blijft goed gaan Kratos, al een jaar hè. Super ^O^

Hoi MartijnCS, welkom. Jammer dat die psychiater niet verder wilde dan 80mg. Donderdag krijg je dus een psychiater van VNN die wel voor je gaat. Als ik het goed lees tenminste.
Ik hoop dat je tot donderdag in ieder geval nog genoeg baclofen hebt. Sterkte en succes!

Updeetje: ik ben vandaag naar 40mg gegaan. Geen bijwerkingen maar ook geen resultaat (vooralsnog). Misschien moet ik de ochtenddosis verlagen en dan de 2e dosis ('s-middags) verhogen. Ik ben alleen bang dat ik dan de hele middag loop te wiebelen. Ik ga het toch maar uitproberen. Het is nu 20-10-10.

Van de arts en begeleidster nog niks gehoord. Die huisarts wilde ook niet hoog gaan voorschrijven, kan dan beter mijn pijlen op een ander gaan richten.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
  maandag 26 september 2011 @ 19:08:45 #202
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102408032
Hay Donia, jouw "trek" begint toch eind van de middag ?
Waarom dan de eerste gelijk 20mg. en dan aflopend naar 10 ?
Je begint als je uit bed komt, toch....na hoeveel tijd neem je dan de tweede en de derde ?
je zou kunnen proberen met 10-15-15 , is maar een voorbeeld, maar dan zit je in jouw crusiale trekmoment toch...
Zie maar, je voelt het zelf het beste aan.

Succes
pi_102410634
Je hebt gelijk Kratos, de 1e neem ik nu om 8.00, de 2e rond 13.00 en de 3e met het avondeten. Of iets later. Ik deed het zo i.v.m. middagwerkzaamheden maar het merendeel heb ik afgezegd. Mijn trekmoment begint rond 17.00 dus de ochtenddosis moet ook het laagst zijn. Ik had gehoopt dat het zo ook ging maar niet dus :+
pi_102415342
Hai Kratos klopt, ik houdt me wel op de hoogte en lees al jullie berichten. Ben zelf stabiel met 50mg en dat gaat nog steeds heel goed. Heb af en toe nog wel wat last van kramp, vaak 's nachts, maar dat is peanuts. Ben blij te lezen dat jullie allemaal baat hebben bij de baclo. Probeer ook nog steeds mijn verhaal zeker bij hulpverleners uitgebreid neer te leggen. Het levert zoveel zelfrespect en zelfvertrouwen op dat het een reuze hulp is voor volledig herstel van de alcoholisme. Begrijp dat jij ook nog steeds goed gaat, fijn!! Raar toch dat sommigen zelfs bij 80mg nog trek hebben, maar medicatie werkt uberhaupt bij velen heel verschillend. Ik ben blij dat ik het met 50 kan redden. Allemaal goed blijven gaan dat gun ik een ieder!
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:30:44 #205
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102441909
Hay Donia, je tussenliggende tijden zijn goed maar misschien dat je een uurtje later moet starten.
Dit hoofdzakelijk voor je tweede dosis van 13uur, probeer eens om 14uur te nemen (dus een uurtje later) dan zit je dichter bij je aankomend "trekmoment". De derde kan je dan evt. om 19uur innemen, dan kom je ook rustig de avond door.
Je bent toch geen vroege slaper ? Dan zal je s'nachts ook geen last van bijwerking hebben, zoals evt. benauwdheid. Een beetje schuiven met de tijd kan geen kwaad, als je maar de tussenliggende
uren aanhoud.
Succes
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:20:54 #206
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102444048
Hay Saine, fijn dat het zo goed gaat met je en dat met 50mg. ^O^
Ja, soms begrijp ik het ook niet, 80mg. en nog trek, goed dat bij ons een lage dosis volstaat.
Mis je postings wel een beetje, las je graag.
Hoe reageren de hulpverleners bij je verhaal, een beetje positief ? zullen wel verbaasd zijn.
Voor je kramp zou je evt."inhibin" kunnen gebruiken, kan goed samen met Baclo, bijt mekaar niet en helpt vrijwel direct O-) .
Succes verder Saine, zie je wel weer verschijnen.
pi_102446497
Was Ameisen uiteindelijk niet uitgekomen op 100mg als standaard-dosis?

Er zijn er hier die boven de 100 zitten hoor, als je met verschillende verslavingen te maken hebt kun je geen vergelijkingen maken. Stoppen met roken of niet meer blowen schijnt ook heel moeilijk te zijn. Sommigen voeren daarom de doses op om te kijken of dat helpt.

Hoi Kratos, Was vanmorgen al begonnen met later innemen. Van de hogere dosis vanmiddag had ik geen last, ook niet met autorijden.
Ik voel me wel rustiger, kan 's-middags weer eens ontspannen een winkelcentrum in en geduldig bij de kassa's staan.

Over missen gesproken, ik mis Nobody op het topic. Heb haar verleden week nog gebeld en toen ging alles heel goed. Ach, ze zal vast nog wel eens van zich laten horen :)
pi_102456466
Zo, die spam-debiel is weg. Dank je moddie.

Als Maxum weer helemaal is bijgekomen ben ik benieuwd naar zijn 1200 km per ambulance-verhaal. Ik hoop dat je de rit goed doorstaan hebt, en je paps ook natuurlijk.
pi_102456915
Hallo Kratos58, en de rest,

Antwoord op je vraag:

Ik ben met baclofen begonnen bij GGZ Drenthe. De betreffende psychiater wilde het als proef toedienen. Ik ben begonnen met 15 mg per dag, de eerste week, de tweede week 30 mg en zo verder naar 80 mg. Ik zit de laatste 4 weken op 80 dus. Ik heb de volgende bijwerkingen vernomen: In het begin lichte moeheid. Ook waren mijn benen en armen eerder moet, voorbeeld: als ik een middag de stad in was geweest, shoppen, dan voelde ik bij het naar huis fietsen mijn benen en knieen. In de eerste weken kon ik mij gemakkelijk concentreren op bezigheden, ben weer begonnen met gitaarspelen, dat lukte mij voor de baclofen niet. Positief dus! Bij het fitnessen merkte ik niet veel verschil, ondanks dat baclofen een spierverslapper is. Toen de dossering op ongeveer 60 mg zat merkte ik wel dat ik af en toe onhandig dingen deed, voorbeeld: Het laten vallen van bestek tijdens het eten. Wat ik wel vreemd vindt is dat na de spanning van mijn onslag de trek niet weer helemaal is weg gegaan. Het lijkt er op dat de dosering eerst weer verhoogd moet worden, dit ga ik donderdag regelen bij de VNN.

Ik kan in ieder geval iedereen die erover denkt om baclofen te gaan proberen, dit zeker moet doen!

Gr. Martijn
pi_102457368
Mochten er nog mensen zijn die na het boek van Ameisen zin hebben om meer te lezen kan ik het volgende boek aanraden:

"Zucht" van Bram Bakker en Meindert Inderwisch. In dit boek staan ook een aantal verwijzingen naar Baclofen en Dr. Olvier Ameisen.

Iemand nog suggesties voor andere boeken?

Gr. Martijn
pi_102458957
Martijn, het is logisch dat die spanning niet helemaal is weggegaan. Je moet volgens Ameisen eerst bóven je trek baclofen slikken en daarna terugbouwen naar een onderhoudsdosis. Dus jij zult onder begeleiding van VNN gaan ophogen.
Mooi dat je weer positieve dingen kunt doen zoals gitaarspelen, het geeft ontspanning en concentratie terug.

Ik zal dat boek "Zucht" reserveren in de bieb.

Ik heb een paar pagina's terug een link gezet naar een bbc serie over 4 alcoholisten. Heel ingrijpend. Rain over me of zo. Op YouTube te vinden ook. Aanrader!

Gr, Donia
pi_102466571
Hallo Moedige lotgenoten.

War fijn dat jullie er zijn!
Ik noem mezelf Anshu wat 'straal van licht'' betekent in het hindoestaans, alle andere Zonnige namen waren al in gebruik.
Ik volg dit topic nu zo'n Maand en gebruik de bac. a.s. Donderdag 3 weken.
Zit nu op 60 mg. per dag en ken mezelf niet meer terug.
Het is plots fijn om mij te zijn,,,na driekwart van me'n leven gebukt te zijn geweest onder sociale fobie, depressie, paniekaanvallen etc. waardoor ik geen carriere heb kunnen maken en een zeer beperkt sociaal leven had en dorst!

Verkeer w.b. leeftijd nu in de Herfst van mijn bestaan en de zon schijnt !!
Kreeg de bac. voorgeschreven en hoop nog aan de bak te komen, yes.
Ik heb geen bijwerkingen, uitgezonderd weinig nachtrust, maar daar had ik toch al last van.
Ben nog wel aan de drank, van gemiddeld twee flessen 'wijn tegen de pijn' per dag, nu naar soms drie glazen, tadaaaa.. Is meer gewoonte denk ik.
Dit even voor nu, iedereen veel succes vooral diegenen die het zonder arts moeten doen.
Groetjes van Anshu.
pi_102470626
Welkom Anshu, fijn dat je je ervaringen met ons wilt delen.
Geweldig dat de baclofen ook bij jou zijn werk doet.
Mag ik vragen hoe jij je doses verdeelt? Jij was denk ik ook een avonddrinker met de wijn?
Gr van Donia
  woensdag 28 september 2011 @ 13:54:32 #214
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102476142
Hallo MartijnCS,
bedankt voor je uitleg/reactie, is duidelijk.
Ondanks dat je "trek" niet helemaal weg is, heb je wel een grote vooruitgang geboekt.
Je bijwerkingen herken ik heel goed en wat je spanning aangaat lijkt me vrij normaal.
Je komt in feite uit een beschermde omgeving (opname ?) en dan word je ineens weer in de boze
wereld geschopt (zoals ze stellen in de kliniek), hier gaan de meeste binnen een week alweer de fout in, jij dus niet doordat je een ondergrondje hebt met Baclofen maar dat geeft onbewust wel de nodige spanning. Probeer dan ook zo snel mogelijk weer je Baclofen op te pakken.
Ik schrijf je dit omdat het mij (en vele anderen) ook zo vergaan is, alleen had ik toen de Baclo nog niet gevonden.
Verder wens ik je alle geluk/succes.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:08:42 #215
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102476555
Anshu welkom,
fijn voor je dat je na drie weken al het licht hebt gezien *O* , de zonnestralen flitsen van je af !
Super man, ik kan jouw blijheid voelen.
Als je zo door gaat taal je straks ook niet meer naar die drie glazen.
Succes verder en bedankt voor het delen.
pi_102522054
Hoi allemaal, geen nieuws goed nieuws????

Morgen ga ik ophogen naar 50 mg. Geen last van bijwerkingen en morgen hoef ik niks bijzonders te doen. Dan wordt het 10-20-20.

Ik zit de laatste week wel aan het ijs 's-avonds, cornetto's en van die ijs-snickers. Nou ja, een paar kilo erbij mag ook best.

Gr.
pi_102530997
Pas op, van de Baclofen zelf krijg je ook wat kilootjes extra!
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_102568200
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren bij de psychiater van de VNN geweest. Het boek van Ameisen lag bij hem in de kast!!!! Hij gaf meteen aan dat de 80 mg te laag was en dat we dit de komende week in stappen gaan ophogen naar 150 mg. Ik kreeg de recepten meteen mee! Jullie willen niet weten wat een postieve boost dit mij geeft! Eindelijke iemand die mee wil denken. Hij gaf meerdere succesvolle voorbeelden van mensen die met baclofen waren begonnen.
Vandaag 100 mg gehad, 20 mg - 30 mg - 50 mg. Ik heb vandaag voor het eerst weer een dag gewerkt sinds mijn ontslag uit de kliniek. Ik voel me op dit moment goed en merk alleen dat ik een beetje een verdoofd/dizzy gevoel in mijn hoofd. Tevens af en toe wat in de war. Fitnessen ging prima. Zelfde bijwerkingen als toen ik begon met baclofen. De verhoging werkt dus meteen. Qua trek gaat het ook goed!

Laat jullie weten hoe de verhoging verder verloopt!

Allemaal veel succes!

Martijn
pi_102568680
He Martijn fantastisch dat je deze arts hebt getroffen. Ben zelf ook 10 mg hoger gegaan.
Had de afgelopen weken wat stress en voelde de trek weer wat opkomen. Zit nu op 60mg, voor sommigen nog erg laag, maar heb het op de 50 lang goed gedaan dus kijk rustig even wanneer mijn trek weer wat verdwijnt. Kan haar trouwens wel goed weerstaan. Sukses verder allemaal.
Kratos dank je voor je kompliment, heb momenteel niet erg veel behoefte te delen.
pi_102576515
Hallo allemaal, even een update van mij.
Allereerst hartelijk welkom voor de nieuwelingen en heel veel succes in jullie Baclofen avontuur ^O^
Met mij gaat het nog steeds goed op 55 mg, geen last van hevige bijwerkingen, alleen een hele nare smaak in mijn mond, dus ik blijf poetsen en kaugum eten :)
Ik heb de drank nog steeds goed onder controle, zonder veel moeite, echt een verademing
Ik wil misschien gaan verhogen naar 60 mg, omdat de cravings toch een beetje erger schijnen te worden.
Ik ben al aan het schuiven met mijn doseringen, om te trekmomenten te verminderen.
Vanavond mijn eerste echte grote vuurdoop, nl. het Leidens ontzet!!
Ik kan daar als rasechte Leidse niet bij ontbreken, weken van te vooren, begint het bloed van de echte Leidenaren al te kriebelen.
Normaal ging ik op deze avond, wat normaal op 2 oktober is helemaal los, soms totdat ik er letterlijk bij neerviel :'( , dus nu kijken hoe het me vergaat met de Baclofen.
Ik las net, dat de Baclofen wat extra kilootjes kan opleveren, nou bij mij niet, ik ben kiloos kwijt geraakt, omdat ik in het begin weinig trek had in eten, nu gaat dat wat beter.
Ik hoop dat ik nu weer een kilo of 5 a 6 erbij kan sprokkelen, want 49 kilo is te weinig ;(
Ik wens iedereen heel veel succes en ik breng een dezer dagen even verslag uit, van hoe het me vanavond is vergaan.

Grtzz, Nobody w/

[ Bericht 0% gewijzigd door nobody40 op 01-10-2011 09:29:55 ]
pi_102639302
Hoi allemaal,

Even een update van mijn kant. De afgelopen maand was heel erg stressvol. Omdat ik plotseling naar Italie moest vanwege de ziekenhuis opname van mijn vader, raakte ik enorm psychisch van slag. Het duurde ook een eeuwigheid. Gezeik tussen de zorg verzekeraar en de reisverzekering. Die schoven het dossier van mijn vader maar heen en weer, en wilden klaarblijkelijk de financiele verantwoordelijkheid bij elkaar neer leggen, en wij waren daar zwaar de dupe van. Ik had verwacht na een aantal dagen naar huis te kunnen vliegen, maar het werd 20 dagen!! TramaDolletje, mijn liefje, werd na een week daar erg ziek en heb ik haar in Verona op het vliegtuig terug naar Amsterdam gezet. Nog een week later kreeg mijn moeder in Italie een 'nervous breakdown' en is aan de kalmeringspillen gezet. Haar heb ik toen naar Venetie gebracht om haar op het vliegtuig naar NL te zetten. Ik zat dus nog alleen in Italie met mijn paps in het ziekenhuis, mijn meisje ziek thuis, mijn moeder overspannen in NL, mijn klanten die toch wel wat ongeduldig begonnen te bellen, en 2 verzekerings maatschappijen die een 'kastje muur' beleid aan het uitoefenen waren.. Jullie zullen begrijpen dat dit alles bij elkaar een zeer a-relaxte situatie voor mij was |:(

Nadat wij na 17 dagen het 'kastje muur' beleid echt stront zat waren, heb ik woedend tegen de ING reisverzekering / ANWB gezegd dat ze nog 1 uur de tijd hadden, (onder een welgemeende bedreiging van mijn kant, dat ons advocaten kantoor er gehakt van zou maken als ze niet per direct met een passende oplossing zouden komen), waarop opeens alles wel vlot en soepel verliep ~O> . Drie dagen later werden we per ambulance naar Nederland gereden. Wat totaal nergens op sloeg. De ambulance broeders, wat overigen erg leuke mensen waren, vonden het ook absurd. Mijn vader was stabiel, had geen zin om, na drie weken in een ziekenhuis bed te hebben gelegen, in dat ambulance ding te liggen, dus eindigde ik in dat ambulance bed :? waar ik overigens heerlijk in heb geslapen :) , terwijl mijn vader met een flesje rode wijn op een relaxte stoel naast mij zat. De ambulance broeders moesten er wel om lachen. Eenmaal aangekomen in NL, na een wilde rit van 14 uur door Italie, Zwiserland, Duitsland en Nederland (die ambulance gasten weten wel waar het gaspedaal zit :Y ), kwamen we aan in het OLVG, waar mijn paps werd opgesloten (voor 4 dagen) in een quarantaine kamer, vanwege het strenge Nederlandse MRSA Protocol, en mijn moeder en ik, gekleed in een soort NASA pak via een sluis bij hem naar binnen mochten..

Afijn, door alle bezorgdheid tikte ik de afgelopen maand, ondanks de Baclofen, de pammetjes erin als smarties. Omdat ik in Italie zowel Valium, Xanax en bromazepam zonder al te veel gezeik kon kopen bij de farmacia, heb ik dat dan ook maar gedaan.. Ik heb me werkelijk helemaal suf gedrogeerd.. Overigens qua drank ga ik nog steeds prima.

Terug in Banana-Nederland had ik drie weken achterstand qua werk, dus vond ik het tijd om met die benzo's per direct te stoppen, wat ik ook heb gedaan.

Vervolgens heb ik een behoorlijk radicale beslissing genomen met de Baclofen. Ik heb mijn dosis in 3 dagen verhoogd van 40 mg naar 120 mg. Ik weet het, jullie zullen waarschijnlijk wel denken.. Maar ik voel me er heel erg lekker onder! Behalve dat ik me een beetje 'space' voel, heb ik geen enkele bijwerking. Het voelt goed. Totale rust, en geen alcohol of slaap / kalmeringsmiddelen. Wel ben ik moe. Maar dat ligt ook aan de afgelopen maand, en de lange (montage) dagen die ik deze week maak om mijn werk in te halen.

Het werk gaat overigens erg goed, zelfs met deze extreme verhoging van de Baclo. Ik heb het druk en heb morgen een bespreking voor een shoot in Istanbul of Rio de Janeiro. Wat dat betreft voel ik me heel gelukkig. Ik hou van mijn werk, en maak veel leuke, spannende dingen mee.

Okey, lang genoeg getypt, ik hoop dat het jullie allemaal goed vergaat!!
Aan de nieuwkomers, welkom op het forum! Fijn dat het door steeds meer mensen wordt gelezen. De Baclofen heeft zo bizar veel positief effect op de meeste mensen hier!
Ik zou dan ook willen zeggen ....Wij van Baclofen adviseren Baclofen... :)

Tot laters, Ciao Maxum

[ Bericht 1% gewijzigd door Maxum op 03-10-2011 16:43:57 ]
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_102639774
Buenos Dias!

Ik was vergeten de nieuwe Baclofenslikkers welkom te heten, veel plezier in jullie nieuwe leventje ;)

Nobody: Ik had die nare smaak ook, wat was dat verschrikkelijk. Ik verafschuw kauwgomkauwers, maar ben er toen ook maar mee begonnen. Volgens mij was het na een week wel weg bij mij. Ik ben benieuwd hoe het op dat feest is gegaan met je?

Maxum: Wat een verhaal! Je hebt er toch wel een mooie film van geschoten he? Ik zie jou al heerlijk liggen te pitten in die ambulance met je zieke pa en zijn fles wijn erbij, ik hoop dat ze goed voor je hebben gezorgd :P
Hoop dat het met jullie allemaal snel wat beter gaat trouwens.

Die Baclofenverhoging kan ik alleen maar bejubelen. Ik heb helemaal geen pammetjes meer nodig. Volgens mij maakt het als je al een tijdje aan de Baclo zit niet zoveel meer uit als je een beetje speelt met je dosis. Als je echt teveel neemt dan ga je je misschien wat draaierig voelen, maar dat is na een paar uur wel weer over.

Ik knikker er 's ochtends steeds direct 50MG in en dan af en toe nog eentje, gaat prima. Verder voel ik het wel goed aan.

Mijn berijfje begint heel goed te lopen. hier in Spanje heb ik zelfs wat huisbezoeken bij Nederlanders afgelegd en heb flink wat spullen getransporteerd al. Als ik terug ga dan doe ik een verhuizing retour en dan heb ik toch lekker drie weken voor nop in Spanje gezeten.

Dit had ik zonder de Baclofen niet gekund! Het geeft me het ultieme gevoel van vrijheid om met mijn bus naar Spanje te rijden. In de ochtendspits van Parijs, 's nachts hotelletje en de volgende ochtend de ochtendspits van Barcelona. Ik blijf lachen, muziekje erbij en vind het allemaal wel best.

Paar dagen geleden begon ik weer teveel te drinken. Dat los ik dan simpel op met een flinke dosis Baclofen. Je krijgt er trouwens ook vreselijke katers door. Acht blikken bier is dan verschrikkelijk veel trouwens. Ik worstel me ff door het nare gevoel heen en dan is het opgelost.

Ik begin op terrasjes zelfs cola te bestellen in plaats van bier. Daar heb ik dan ook echt gewoon zin! Ik vind het ongekend. En geen trillende handen meer!

Grappig om te lezen dat iedereen zo zijn eigen manier van doseren heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonno op 03-10-2011 07:47:38 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_102640540
Hallo lotgenoten,

Had me voorgenomen om zaterdag j.l. ten (z)eerste Kratos en Donia te bedanken voor hun hartelijke welkomsgroet....hierbij lieve medestrijders .
Info over mijn gebruik en ervaringen moet even verschoven worden tot later deze week want had afgelopen Zaterdag een behoorlijk traumatische ervaring.
Liet samen met mijn vriendin en lotgenote (helaas tobt zij nog zonder Bac. maar die strijd gaan we winnen) argeloos de honden uit op een losloopgebied.
Zij met haar oppashond en ik met mijn Chihuahua.
Dat liep bijna fataal af voor mijn kabouter toen hij zonder enige aanleiding werd gegrepen door een aangelijnde mastiff !!!
Vreselijk want ik kreeg die kaken van dat kreng niet uit mijn jochie.
Krreeg mijn vingers er wel tussen en die zijn nu toch aan het ontsteken ondanks de Tetanus-cocktail.
Heb dat monster uit wanhoop nog in zijn bek gebeten en mijn vriendin tractte hem te wurgen.
Bij toeval dook zijn baas op die in tegenstelling tot de bazin wel een beetje invloed had.
Levensgevaarlijk zulke mensen met zo'n blijkbaar gestoorde hond.
Richting dierenarts gesneld met een hevig bloedende dwerg die, godendank, niet in shock is geraakt.
Na 2 martelende uren het bevrijdende telefoontje, de operatie overleefd.
3 uur later terug in mijn armen met 41 krammen.
Inmiddels loopt hij alweer een beetje, eet en drinkt maar/en zal ik voorlopig bezig zijn met psychische en emotionele revalidatie m.b.t. me'n hondje en mezelf.
Dankzij de Baclofen blijkt de invloed van dit gebeuren te behapstukken voor mij.
Pffffff.
Dit even voor nu. Allen een mooie dag toegewenst en sterkte waar nodig.
Laaaaater......Groetjes van mij.
pi_102644117
Hoi Anshu,

Au!!

Dat is heavy.. Wat een klote beest!! Ik zou ook helemaal doordraaien, al zou dat in mijn geval niet om een hond maar mijn lieve katje gaan.

Maar, goed gehandeld! Man bijt hond :) Ik hoop dat jullie goed revalideren en de shock een beetje te boven komen.

Wat heeft de baas van dat tering beest gezegd eigenlijk? Die draait toch op z'n minst op voor de kosten neem ik aan? Of was het een tokkie?

Nou goed, succes iig!!
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_102654064
Hoi allemaal,

Nobody, hoe is het gegaan met Leidens Ontzet? Hopelijk eet je weer wat beter, want 49 kg is niet al te veel. Ik zit nog steeds aan het ijs 's-avonds, heb het idee dat het allemaal rond mijn buik gaat zitten en daar zat al genoeg :+

Anshu, wat een klotehond zeg, en hetzelfde geldt voor zijn eigenaren. Hier loopt een rottweiler (ook wel aan de lijn) maar die kunnen ze ook amper houden. Als die een hond ziet lopen worden zijn ogen al rood zeg maar en moeten ze er bovenop gaan liggen om hem in bedwang te houden. Dit soort honden moet een muilkorf om.
Gelukkig heeft je kabouter het wel overleefd, zij het met een trauma :|W
En jij bent ook heel dapper dat je die hond in zijn bek beet, ik hoop dat je die mensen hun adres hebt gekregen ivm de kosten.

Maxum, jouw katje zou het niet overleefd hebben, kittens zijn zo enorm kwetsbaar.
Fijn dat je weer thuis bent. Wel een horrorstory zo alles bij elkaar. Hopelijk gaat het weer wat beter met je meissie.
En zo flink opgehoogd, je moet maar durven!

Vandaag ben ik weer aan het bellen geslagen voor baclofen. Ik had van de hulpverlener de naam van een huisarts doorgekregen waarvan ze wist dat hij het aan een alcoholist had voorgeschreven. Zegt de assistente dat hij vol zit. Misschien over een paar maanden dat ik terecht kan 8)7 Een andere huisarts zou me terugbellen, niks meer gehoord.

Van die huisarts waar ik geweest ben ook niks meer gehoord, ik heb hem vorige week nog getracht te bereiken en de assistente zou vragen of hij me terug kon bellen, niet dus.

Toen heb ik nog met een GGZ instelling gebeld, er was geen psychiater aanwezig vandaag dus morgen nog maar eens proberen.

Ik heb al eerder psychiaters aan de lijn gehad en die verwezen me allemaal naar Novadic-Kentron, eigenlijk verslavingszorg Zuid. Die willen het dus niet voorschrijven. Heel idioot, zeker als je weet dat Verslavingszorg Noord het dus wel voorschrijft (MartijnCS schreef hierover) en hun psychiater het boek van Ameisen zelfs in zijn kast had staan en pro-baclofen was.

Vriendin van Anshu tobt dus ook met verkrijgen ervan. Kan dat niet via jouw arts Anshu?

Ik heb nog steeds trek, ik drink geen liter wijn meer, maar als ik gespannen of wat bozig ben gaat het weer de verkeerde kant op. Morgen naar 60 mg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donia op 03-10-2011 17:39:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')