Dit is een heftige documentaire van de BBC. Gaat over 4 alcoholisten. Het begint met het 1e deel, en rechts zie je de andere delen.
Ja Kratos, de velletjes hangen eraan eind van de middag. Drinktijd. Volgens die klojo van die kliniek waar ik kwam om baclofen en moest blazen

is dat een ontwenningsverschijnsel.
Nou ja, er zijn ergere dingen.
Balen 2772011, dat slapen van je. Als ik geen slaappillen zou slikken zou ik hetzelfde hebben. En ik weet dat ik helemaal daas word als ik geen slaap krijg. Staand slapen is me nooit gelukt, jij staat blijkbaar heel stabiel op je benen
Trouwens, vanochtend werd ik wakkergeschud door lawaai van de verbouwing bij de buren, het was 9.00 en ik kon nog een paar uur blijven liggen. Ik dacht, ik ga mijn 1e dosis baclofen vervroegen dus nam 10mg in. Ik heb tot 11.00 geslapen
Ik voel me goed en positiever. Voordat ik met de baclo begon stond ik de laatste tijd somber op, dat is voorbij. Het lijkt ook wel of ik wat meer energie krijg.
quote:
komt echt wel ongedultje ( lief bedoeld)

haha, Kratos, ik ben gewoon een ongeduldig type. Maar met de baclo ben ik wel voorzichtig. Nobody heeft me geadviseerd heel laag te beginnen ivm bijwerkingen en ik heb haar advies opgevolgd. Ben begonnen met 3x 2,5mg. Voordeel is dat ik (nog) niet misselijk ben geweest, licht in mijn hoofd ook maar 1x (had ik voor het baclo-tijdperk ook regelmatig) en nadeel is dat het langer duurt voordat de craving weg is.
Morgen heb ik de afspraak met mijn eventuele nieuwe huisarts. Hij heeft me op 16.30 gezet dus ik ben de laatste patiënt, hij wil blijkbaar de tijd nemen voor me. Mag ook wel want ik wacht al heel lang op deze afspraak en op legaal voorgeschreven baclofen.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni