Oh sorry, ik lees niet goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Donia het volgende:
het gaat lollypopp om de apothekersassistentes zelf volgens mij.
Sowieso is het verstandig je huisarts in te lichten over dat je met dit middel begint. Zou je ooit in het ziekenhuis mogen geraken. ongeacht of dat los staat van de Baclofen of niet, is het belangrijk dat ze daar op de hoogte zijn van je Baclofen gebruik en de hoeveelheid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef Alcoholistje het volgende:
Hoi, Wij zijn Dennis en Ilse en wij hebben baclofen gekocht in Kroatie. Kan iemand ons vertellen hoe we deze pillen het beste op kunnen bouwen.
Gr.
Een subforum binnen het Fokforum voor Baclofen zou heel handig geweest zijn, helaas geen toestemming voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Donia het volgende:
Je doet het goed hoor 2772011. Alleen dat slapen hè......![]()
Jammer dat zo weinig verslaafden dit topic weten te vinden. Ik weet ook niet waarom Baclofen.nl er zo plots mee opgehouden is. Dit topic is er ook maar een van de velen bij Fok.
Om meer mensen te bereiken zou er een echt baclofen forum moeten zijn. In het Nederlands. Dat forum toen met die verslavingsarts vond ik best goed maar dat is door gehakketak uiteen gevallen. Heel jammer. Ik zal morgen eens kijken of er nergens nieuw leven in te blazen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |