abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100889560
Ja Bonno, daar heb je een punt. Toch blijft het voor mij een drempel om naar een andere huiarts te gaan en te vertellen dat ik dit probleem heb. De meeste artsen hier ken ik.. Bij mijn eigen arts vond ik het al vreselijk. Misschien verandert dat nog maar voorlopig maar via internet en op tijd bestellen. Dat heb ik nu wel geleerd.. ;)
pi_100903794
@Lollypopp,

Volgens mij komt op het doosje te staan "voor spieren", het is nog geen erkend medicijn tegen alcohol maar wel voor gespannen spieren en MS. Dus dan weet alleen je huisarts het.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_100903949
Buiten dat, ik hou echt niet bij wat mensen mee krijgen bij de apotheek. Laatst alleen een buurtgenoot die een forse lading pammetjes meekreeg en ik weet dat ze er ook behoorlijk bij zuipt. Nu snap ik dat ze soms wat scheef loopt met de honden 's avonds maar zie ik haar anders? Neuh, ieder zijn eigen probleem hoor. ;)
Was ook maar toevallig dat ik het opving omdat ik aan de balie naast haar stond. Net kwam ik ook weer iemand anders tegen bij ons uit de buurt, denk niet dat ze weet wat ik meekreeg laat staan dat iemand daarin geinteresseerd is.
pi_100904148
het gaat lollypopp om de apothekersassistentes zelf volgens mij.
pi_100904578
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef Donia het volgende:
het gaat lollypopp om de apothekersassistentes zelf volgens mij.
Oh sorry, ik lees niet goed. _O- Kan ik mooi mijn gebrek aan slaap opvoeren als reden daarvoor. :+
Ik weet niet, nooit bij stilgestaan eigenlijk. Is ook niet zozeer dat iedereen hier elkaar kent maar wel veel.

Edit: inmiddels heb ik zo'n beetje alle bijwerkingen wel gehad, gisteren begonnen mijn onderbenen ineens behoorlijk zeer te doen. Slapen is nog steeds ruk maar ik ben wel heel vrolijk doorgaans. Net zonder tussenkomst van de huisarts de 25mg losgepeuterd.Had het wel ingevuld als herhalingsrecept maar omdat die nog nooit voorgeschreven was en de 5mg wel dachten ze dat het een typefout was, was best schattig. O+
Nou ja extra rondje langs de assistente en receptje geregeld. Is anders ook wat onzin, ik zit nu op 3x 35mg en met die kleine pillen wordt dat bijna een hele maaltijd. 8)7
pi_100914309
Je doet het goed hoor 2772011. Alleen dat slapen hè...... ;(

Jammer dat zo weinig verslaafden dit topic weten te vinden. Ik weet ook niet waarom Baclofen.nl er zo plots mee opgehouden is. Dit topic is er ook maar een van de velen bij Fok.

Om meer mensen te bereiken zou er een echt baclofen forum moeten zijn. In het Nederlands. Dat forum toen met die verslavingsarts vond ik best goed maar dat is door gehakketak uiteen gevallen. Heel jammer. Ik zal morgen eens kijken of er nergens nieuw leven in te blazen is.
pi_100942598
Echt briljant weer, gisteren die 25mg opgehaald en vandaag paniekerige telefoontjes dat ik het weer in moet leveren omdat het veel te veel is. Ja dat klopt, voor de indicatie waar het doorgaans voor gebruikt wordt wel ja. :+
Nou ja, even een tweetje met de huisarts en iedereen gaat alsnog ontspannen het weekend in. ;) Bestelling was geannuleerd maar nu weer opnieuw geplaatst dus ik kan maandag de rest ophalen. ^O^

Mocht er nu weer zoiets zijn dan zal ik iets beter nadenken over de consequenties, ik wil mensen ook geen slechte dag geven. :{
pi_100957050
Hoi, Wij zijn Dennis en Ilse en wij hebben baclofen gekocht in Kroatie. Kan iemand ons vertellen hoe we deze pillen het beste op kunnen bouwen.

Gr.
Al meer dan 20 jaar zwaar alcoholist. Probeer te stoppen. Wil baclofen, maar wordt tegengewerkt door het reguliere cirucuit. Ik zoek een weg naar buiten.
pi_100961064
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef Alcoholistje het volgende:
Hoi, Wij zijn Dennis en Ilse en wij hebben baclofen gekocht in Kroatie. Kan iemand ons vertellen hoe we deze pillen het beste op kunnen bouwen.

Gr.
Sowieso is het verstandig je huisarts in te lichten over dat je met dit middel begint. Zou je ooit in het ziekenhuis mogen geraken. ongeacht of dat los staat van de Baclofen of niet, is het belangrijk dat ze daar op de hoogte zijn van je Baclofen gebruik en de hoeveelheid.

Tenzij je overgevoelig bent voor Baclofen is beginnen met 3maal daags 5mg per dosis zeer veilig te nemen. Verhogen met 5mg per dosis elke 3 tot 7 dagen afhankelijk hoe gevoelig je ervoor bent.
Dit is een zeer rustige manier van opbouwen en pas je waarschijnlijk toch aan op de manier zoals je het zelf wilt.:)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Donia het volgende:
Je doet het goed hoor 2772011. Alleen dat slapen hè...... ;(

Jammer dat zo weinig verslaafden dit topic weten te vinden. Ik weet ook niet waarom Baclofen.nl er zo plots mee opgehouden is. Dit topic is er ook maar een van de velen bij Fok.

Om meer mensen te bereiken zou er een echt baclofen forum moeten zijn. In het Nederlands. Dat forum toen met die verslavingsarts vond ik best goed maar dat is door gehakketak uiteen gevallen. Heel jammer. Ik zal morgen eens kijken of er nergens nieuw leven in te blazen is.
Een subforum binnen het Fokforum voor Baclofen zou heel handig geweest zijn, helaas geen toestemming voor. :(
Touching from a distance ~
pi_100968848
[quote]Een subforum binnen het Fokforum voor Baclofen zou heel handig geweest zijn, helaas geen toestemming voor. [/unquote]

Ja dat is zeker jammer. Als je googled op baclofen komt dit topic niet tevoorschijn. Wel de websites baclofen.nl en baclofen.nu maar daar wordt niets meer mee gedaan, die zijn gesloten.
pi_100970312
Een baclofenforum loopt niet, zeker niet op Fok!. Speciaal een forum openen voor een handvol mensen is een beetje overdreven, hoeveel mensen posten er in dit topic? Stuk of tien? Nog geen vier topics zijn er vol gemaakt in een half jaar tijd....

Verder is er een Engelstalig baclofenforum dat niet loopt en de overige websites lopen ook niet. De beheerder van Baclofen.nl post ook in dit topic en die zou misschien eens een linkje naar dit topic op die site kunnen plaatsen. Verder heb ik hem al meerdere keren gevraagd of er een Nederlands forumonderdeel op baclofenforum.com kan komen, maar tot op heden is daar geen gehoor aan gegeven.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_100977430
Er zijn forums geopend speciaal voor Baclofen-gebruikers/geïnteresseerden maar die zijn helaas gesloten. Ze zijn wel heel snel te vinden via google, dit topic dus niet, dus ook niet voor veel baclofen geïnteresseerden. Dan is het logisch dat er ook niet veel mensen posten.
Terwijl er wel veel informatie op staat door gebruikers, het is gewoon jammer.

Hey, Dennis en Ilse, kon je de baclofen daar gewoon bij de apotheek kopen? En hoe ga je het doen als de pillen op zijn, dan naar de huisarts?
pi_100983475
Gooi er een paar honderd euro tegenaan en begin je eigen forum ^O^

Snap nou dat niet al die sites zijn "gesloten" zoals jij het noemt. Er wordt gewoon niet gepost. Er is dus zeer weinig vraag. Vraag aan de eigenaar van het baclofenforum.com of hij het een beetje op wil poetsen en Nederlands maken. Een speciaal forum op FOK!, dat volgens jou onvindbaar is met Google en volgens mij gewoon op de derde pagina tevoorschijn komt, lijkt me ongewenst. FOK! is geen sociale instelling.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bonno op 20-08-2011 23:03:42 ]
pi_101010553
Je begrijpt me niet goed, Benno. Ik wil helemaal geen speciaal subforum op Fok over baclofen. Er is dit topic op Fok.
Maar dat het pas op pagina 3 te vinden is op Google vind ik niet super.
Baclofen.nu en Baclofen.nl kom je als eerste tegen maar die zitten op dood spoor. Het zijn ook een beetje vreemde websites vind ik. Niet echt toegankelijke forums.

En Fok is zeker geen sociale instelling maar zeker ook geen wetenschapssite. Het is gewoon een openbaar forum met alle zin en onzin van dien. Mensen komen en gaan.

Ik hoop dat het met iedereen die niets meer van zich laat horen goed gaat en dat de baclofen is aangeslagen en de bijwerkingen zo goed als verdwenen zijn :W
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:12:51 #65
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_101012993
Goede avond, medegebruikers.
Heb al een tijdje niets laten horen maar wel mee gelezen.
Met mij gaat het nog steeds goed, reeds 11mnd. droog bij een dosis van 70mg. per dag.
Wat mij verbaast is dat div. mensen er nog steeds bij drinken. Ik zelf heb het uiteraard ook een keer geprobeerd maar dan meer uit nieuwschierigheid dan dat ik er trek in had.
Bij het tweede biertje ben ik al gestopt, voelde me echt slecht en had s'morgens een flinke kater en als ik dan lees dat iemand een liter wijn nog ff wegwerkt, dan krabbel ik me toch wel even achter op m'n hoofd, ongelooflijk.
Moest het ff kwijt.

@ Donia, duurt nou toch wel lang he', en dan nog de vraag of je het uberhaupt voorgeschreven krijgt. Succes gewenst !

@Saine, je gaat goed, houden zo meis !!

Verder allen succes en niet te snel verhogen, laat je lichaam er aan wennen.

Groetjes
pi_101013925
Hai Kratos heb dezelfde ervaring met drinken. Heb een drankje eenmaal geprobeerd, smaakte niet goed en voelde ook niet lekker. Gaat nog steeds goed met 50mg per dag, alleen wat last van de spieren, maar dat wordt vast minder nu ik regelmatig aan het sporten ben onder begeleiding. Goed dat jij ook nog zo goed gaat. Voor iedereen houdt moed want baclo kan veel veranderen.
pi_101020530
Hoi Donia :) Voel me hondsberoerd eigenlijk. Bijwerkingen zijn zeker niet weg. Vooral kotsmisselijk en darmen die het lastig maken naar buiten te gaan. Ik zit nog steeds op 20 mg per dag en zolang ik pleepapier grootverbruiker ben hou ik dat zo. Ik hoop echt dat die bijwerking verdwijnt want dit is ook wat beperkend.. Geen wijn, dat scheelt.
Heb de laatste dagen niet mee gelezen om me even uit het baclowereldje te onttrekken. Ik bleef maar googelen en werd er niet vrolijker van.
pi_101030342
Goedemorgen.

Kratos58, ik heb er altijd van gedroomd me zo in te kunnen houden dat ik gewoon een of twe biertjes kon drinken. En dat lukt nu. Ik vind een biertje gewoon lekker. Ik haal soms zes blikjes bier in huis en doe daar dan drie dagen mee, dat vind ik geweldig. Of op een feestje kan ik wat drinken. Ik heb nog niet echt veel gedronken sinds ik aan de Baclofen zit, maar merk wel dat alcohol een heel andere uitwerking op me heeft. Dronken zijn lijkt me in ieder geval niet prettig.

TramaDolletje: Klote dat je zoveel bijwerkingen hebt. Ik heb dat nog nooit ergens gelezen eigenlijk. Slik je er verder geen medicijnen bij?

Donia, mijn naam schrijf je met de o, Bonno, geen Benno. Is heel makkelijk te onthouden :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Bonno op 22-08-2011 13:51:01 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:28:43 #69
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_101037925
Hoi Bonno, zie het niet als een aanval hoor maar ik was eerder verbaasd, omdat bij mij dat tweede biertje al zo slecht viel. Ik dronk voorheen door alle medicatie heen.
Als je uit zo'n diep dal komt (zoals ik over /van je lees) dan begrijp ik je helemaal, is zeker geweldig.
Je hebt je streven toch ff mooi bereikt , dus respect voor jou man, proficiat !

groetjes
pi_101038713
Dank je Kratos. En ik zag het niet als aanval hoor ;)

Binnenkort koop ik misschien eindelijk een fles cognac voor op de kast. Vind ik zo mooi staan he.... En dan lekker af en toe één glaasje....
pi_101046099
Hallo allemaal! Mijn baclofen was zaterdag gelukkig aangekomen. Na een paar lichtelijk moeilijke dagen, gaat het sinds zaterdag dus weer goed met me.Wel heb ik de laatste tijd last van opgezette klieren bij mijn oor en gevoelige kiezen. Iemand die daar ook last van heeft? En heeft iemand ervaring met baclofen van het merk Vioridon?
pi_101046171
He Bonno een goede cognac heb ik al jaren niet meer gedronken, net als een echte goede malt whiskey. Ga ik over een poosje toch eens proberen, lekker nippen en echt genieten.
Vind ook dat je het fantastisch doet Bonno en Kratos onze tijd dat dat goed gaat ( een lekker glaasje) komt misschien nog. Bonno is ook al langer bezig.
Sukses en sterkte voor degene die het nog zwaar hebben door bijwerkingen.
See you!
pi_101046568
lyllopop: Mooi dat het opgelost is zo. Het gebruiken van Baclofen houdt bij iedereen ups en downs in. Maar dat komt natuurlijk ook omdat je leven ineens zoveel anders is. Ik herken de bijwerkingen die jij beschrijft niet. Merk ken ik ook niet.

senai: Misschien een keer samen een lekkere cognac drinken! Krotas is trouwens al wat langer bezig dan ik. Maar bij hem is de uitwerking van drank dus erg heftig.

Al met al een hoop bijwerkingen die ik hoor, maar de meesten blijven wel van de drank af, daar ging het om. Ben benieuwd hoe het met Muxam gaat. En met 2011277...

;)

Met mij gaat het wel, alleen dat blowen... Drinken gaat goed, weinig, maar toch wel af en toe een pilsje. Veel last van vaag gevoel in de benen. Slapen gaat heel erg goed de laatste tijd. Zonder andere middelen nodig te hebben. We hebben weer twee weekjes Spanje op de planning staan voor half september :P
pi_101048900
Met mij gaat het prima hoor. :)
Zit nog steeds op 105mg omdat ik van het weekend genoeg te doen had waar ik geen misselijkheid bij kon gebruiken. Vandaan maar eens malt gehaald om eens helemaal zonder te proberen maar ik denk niet dat ik al dat punt zit.
Slaaptekort wordt wel steeds erger maar goed, dat ken ik en zal ook niet snel veranderen. Ik raak wel steeds meer gewond door domme acties. _O-
Wat dat betreft merk ik wel dat die slaap of gebrek er aan er steeds meer in gaat hakken.
Morgen maar eens naar 120mg, heb toch vakantie. :s)
pi_101050844
2772011, je moet wel een beetje uitkijken hoor. Heb je al iets om te slapen gevonden? Niet teveel ophogen hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')