abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100759244
Hallo allemaal, hoe is het met iedereen?
Ik heb besloten, om niet om de 3 dagen te verhogen, maar, 1x per week.
Of misschien moet ik meerdere kleinere portie's per dag gaan nemen? Misschien heeft iemand tips?
pi_100765288
Hai nobody, ik weet niet op hoeveel mg je zit, maar ik verdeel mijn 50mg in 5 keer 10. Dus om de 5 uur een tablet. 's Nachts word ik altijd na een uurtje of 5 wakker, dus voor mij is het geen probleem er dan een te nemen. Heb nauwelijks meer bijwerkingen en zo verdeeld voelt voor mij heel goed. Alleen mijn vermoeide spieren zijn nog wat lastig.
pi_100769479
Hi allemaal,

Ik voel me de laatste 3 dagen nogal gaar. (niet gedronken ofzo hoor!) Weinig geslapen :O . Het ligt denk ik aan mijn onregelmatige leven. De ene dag slik ik 40mg, de andere 50mg. Ik probeer ze op vaste tijden in te nemen maar daar moet ik nog steeds aan wennen.

De laatste dagen was ik ook een beetje dizzy. Of dat ligt aan het korte slapen of aan het feit dat ik gemiddeld 10mg meer slik weet ik niet. Ook was ik tamelijk lusteloos en vrij gespannen. Dat laatste komt voor 100% door dat ik weer een productie in ga. Dat heb ik eigenlijk altijd dan. Alleen de mate van spanning vind ik nog steeds absurd. Op dit soort dagen lukt het me gewoon niet om er geen valium bij te nemen. Die stress factor is zo hoog, daar word ik echt gek van. Op andere 'normale' dagen kan ik het prima af zonder valium, maar als het op werken aan komt dan trek ik het gewoon niet. Het niet drinken kost me overigens geen enkele moeite. Ik sta nu al 21 dagen droog. Dat geeft me wel een erg goed gevoel! Of ik ooit helemaal zonder de valium kan betwijfel ik. Door mijn burn-out heeft mijn zenuwgestel zo''n klap gehad dat het werk altijd weer een buitensporige 'trigger' is. Terwijl ik geen leuker werk zou kunnen verzinnen.. Woensdag nacht het vliegtuig in, en daar gaan we weer.

Verder is alles wel oke. Moet denk ik even stoppen met de serie 'Weeds' kijken tot half vier s'nachts.. :P Hele vette aanrader trouwens :Y Echt extreem grappig!! Moet je alleen wel ff een torrent client installeren. Bijvoorbeeld: http://www.utorrent.com/

Hier kan je hem downloaden: http://btjunkie.org/torrent/Weeds-Season-1-6-Complete/9507285961745c2115b6d38874569a75f9c484d998cb Njoy!

Hasta la Vista, spreek jullie weer als ik terug ben uit España.
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_100775454
Hi Saine, ik zit nu op 45 mg per dag, dus ik zou het kunnen verdelen in 3x 10 en 1x 15.
Ik ga dat toch eens even uit proberen, even kijken, of ik dan minder last heb van duizelingen, want dat vind ik toch wel het grootste probleem.
Ik hoop voor jou, dat je snel ook geen last meer hebt van je spieren!

Hi Maxum, het kan best zijn, dat het slaap tekort de oorzaak is van het dizzy zijn!
Ik zou proberen, toch wat meer structuur te brengen in je slaaptijden, voor zover dat mogelijk is met je werk.
Ik wens je een goed reis naar Spanje en weer terug!
pi_100781894
He Maxum have agood trip en weet dat je het gaat redden. Natuurlijk is een burn-out een slag voor je gestel, neem de tijd om er een burn-up van te maken. Sterk je vertrouwen, want je bent toch maar weer aan het werk ondanks de spanning die het geeft. Knap komt echt wel goed met je, slechts een les in geduld voor jou! Ik weet er alles van!
pi_100823736
Hallo allemaal. Tijdje terug weer. Heb nog wel meegelezen maar had nul inspiratie. En ben eigenlijk nog steeds niet bepaald geïnspireerd. Voel me niet zo best de laatste dagen. Die baclofen doet malle dingen. Vreselijk moe (niet alleen van de Weeds-marathon, al zal die zeker geen goed hebben gedaan), duizelig, traag, misselijk, pijn in mijn lijf, buik van slag. En ik zie meer zwarte veertjes dwarrelen dan ooit. Ook als ik netjes stil zit of lig. En vandaag een bui om te schieten. Uitermate geïrriteerd, snauwerig. Ik ben momenteel echt een vervelend wijf. Ik kan niets hebben. Elk geluidje is te veel. Ik kan geen fatsoenlijke zinnen formuleren, ik klink ronduit lam terwijl ik nuchter ben. En ik heb honger als een pony.
Gelukkig is Maxum even het terras op met vrienden, dan heeft hij nog even rust en lol voordat hij naar Spanje vertrekt.
Ik heb totaal geen grip meer op dingen. Ik ben nog niet eens een week aan de baclofen. Slik nu 20 mg per dag, verdeeld over 4x. Om de 1 à 2 dagen verhoog ik met 5 mg. Oh, en ik drink nog wijn. Hoewel, vandaag zo misselijk dat ik er niet aan moet denken. Maar als er wijn in huis was geweest, had ik ws toch een fles opengetrokken om te kijken of ik er doorheen kan drinken.
Sjonge wat een klaagzang. Eigenlijk hoop ik door dit te tiepen wat opgelucht te raken.
Ik denk dat ik de Ikea-test nog maar even uitstel. Lijkt me beter voor iedereen.

@Nobody (goeie avatar, go girl!); Jouw tips over structuur en slapen zijn zeker waar. Goed om dat ook nog even te lezen.
pi_100826981
@TramaDolletje, thnx voor het compliment van mijn avatar, tja een echte Victoria Frances fan hè :Y

Ik heb mijn dag ook niet zo, raar gevoel in mijn hoofd, als ik praat, gonst het na in mijn hoofd en een doof gevoel in mijn gezicht, af en toe breekt het zweet me uit en een raar gevoel in mijn spieren, net of ik net een zware training heb gedaan heel vaag allemaal.
Ben ook een beetje misselijk vandaag!
Herkend iemand dit??
Ik moet wel zeggen, dat ik gister weer een liter wijn heb achterover geslagen, dat doet er natuurlijk ook geen goed aan.
Het maakt me ook een beetje angstig, als je dan leest wat de symptomen van MNS zijn, ik hoop dat het allemaal wel los zal lopen.
Ik verhoog voorlopig even niet, ff mijn lichaam laten wennen aan de 45 mg die ik nu slik.
Vanavond maar niet drinken en kijken hoe het morgen gaat.
pi_100829325
Nobody, het maakt mij ook ongerust, al die symptomen. Ik ben allerlei dingen aan het googelen en word er niet wijzer van. Het zijn ook zoveel stomme dingetjes bij elkaar. In mn vorige post staat maar een fractie van alles. En geloof me, ik ben niet kleinzerig.
Ik heb morgen na mijn afspraak bij de psycholoog, een afspraak bij de huisarts. Helaas niet mijn eigen, die is op vakantie. Dus ik moet in 10 minuutjes gaan vertellen dat ik op eigen houtje baclofen ben gaan slikken en graag een recept en begeleiding wil. Ik had zin om te gaan, nu heb ik het idee dat ik niet alleen de straat op kan. Ik ben bang dat ik out ga onderweg. Of ergens tegenaan fiets. Of dat ik een medeweggebruiker over het hoofd zie. Dat soort.
Ik gooi er zo maar een paar slaappilletjes in.
Geen wijn, da's winst :?
pi_100835376
Ik heb al zat geschreven over bijwerkingen. :+
Nee het is af en toe geen pretje maar dat hoort erbij. De een reageert blijkbaar heel anders dan de ander. Shit happens, gewoon doorzetten. ;)

Als iedereen dat maar in zijn (of haar) achterhoofd houdt komt het goed. ^O^
pi_100835992
Natuurlijk gewoon doorzetten! :+

Sommigen zitten nu in de fase die jij hopelijk al merendeels achter de rug hebt. En dit forum steunt daarin. Ik vond het heel prettig mijn ei kwijt te kunnen en de reactie van Nobody te lezen.
Ook vond ik het behulpzaam te lezen waar anderen doorheen zijn gegaan. De mooie en de lelijke zaken, die er idd bij horen.
pi_100836515
Was het maar zo trama... Was ook absoluut niet verkeerd bedoelt oid maar doorzetten is het enige dat je kunt. Ik ben nog steeds bang dat het voor mij niet werkt. Zit nu op 90 en morgen naar 105. Misschien maar eens kijken of ik niet meteen naar 120 kan. Die misselijkheid komt me eng bekend voor iig.
pi_100837674
Da's mooi klootje 2772011. Misselijkheid sucks. Het klinkt zo suffig; misselijk, maar het kan echt naar zijn. Wou voor je dat het anders was.
Succes met verhogen. Hoop dat het helpt. Zou 120 niet iets teveel zijn?
pi_100843836
Hai dames en anderen. Hoe herkenbaar hoe jullie je nu voelen. Ik heb geleerd dat ik niet mag klagen, misschien een van de redenen waarom ik teveel ben gaan drinken, waardoor ik het afschuwelijke gevoel bij de opbouw vn voor mezelf heb gehouden. Probeer dat nu anders te doen en vind dat erg moeilijk omdat de omgeving allang blij is met het pos. effect van baclo en vindt dat ik de rest er maar bij moet nemen. Nou moet ik zeggen dat de heftigheid er wel afgaat, maar de spieren en dizziness zijn er nog steeds. Ook ik heb iedere dag het gevoel dat ik de vorige dag een marathon heb gelopen of mezelf over de kop heb gewerkt met fittness. Door de stijve spieren moet ik me er iedere dag letterlijk toe zetten in beweging te komen. Ook ik herken het gevoel van Maxum, gaat dit werken en heb ik dit gevoel in mijn lijf ervoor over? Nou ben ik bijna 2 mnd bezig dus geef het echt nog wel even de tijd, maar ga zeker niet hoger dan de 50mg die ik nu slik, kan me voorstellen dat ik dan helemaal mijn spieren niet meer in activiteit krijg.
Kan jullie dus zeggen dat de misselijkheid, de pijn en het algehele nare gevoel echt minder worden, maar het is een middel dat wanneer je geen spasmen hebt, effect heeft op gezonde spieren die dat eigenlijk niet nodig hebben, dus.....
Ik blijf het daarom voor mezelf belangrijk vinden dat ik ook werk aan de dingen die me teveel doen drinken, want ik hoop de baclo ook eens weer af te kunnen bouwen.
Sukses en zet door, want het kan je zeker helpen er weer vertrouwen in te krijgen dat het ook zonder middelen kan, zelfs met die nare bijverschijnselen.
pi_100849854
Hoi allemaal, Vandaag voel ik me wat beter dan gister, ik denk toch dat het komt, omdat ik de avond ervoor een liter wijn had gedronken.
Jeetje, ik zat gister echt even in de rats, ik voelde me zo ellendig!
Gister niets gedronken, had er ook geen behoefte aan, ik hoop dat ik het zo vol hou!
Zonder strijd, geen overwinning!
pi_100850106
Drinken bij het gebruik van Baclofen geeft veel sneller katers, vooral in het begin wanneer er nog veel bijwerkingen zijn. Wat dat betreft werkt het net zoals refusal. Ik zou in het algemeen ophoging uitstellen wanneer je erg last hebt van bijwerkingen al.
Touching from a distance ~
pi_100850260
Wil ff zeggen dat ik gewoon niks te melden heb, maar wel mee lees.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_100866628
Saine, wat een sterke openhartigheid. Heb je iemand om mee te praten bij wie je je op je gemak voelt? Is een zware dobber als je in je eentje alles moet oplossen. Ik heb veel baat bij gesprekken met de psycholoog. Mijn omgeving, met name mijn man, staat open voor wat ik meemaak (lichamelijk zit ik niet zo handig in elkaar, daarnaast zwaar ongeluk meegemaakt), ondanks hun steun is de psycholoog op een 'buitenstaander'-manier echt goed en verhelderend.

Nobody, fijn dat je je wat beter voelt vandaag.
Ik voel me ook beter dan gister. Niet zo geïrriteerd meer, alles lijkt wat zachter. Was wel een behoorlijk onaangename tour om weer thuis te komen. Lang leve de mobile telefoon!
Ben vanmiddag naar de vervangende huisarts geweest en kon geen millimeter over de baclo vertellen. Werd onmiddellijk afgekapt door andere, volgens haar, belangrijker zaken. Waar ze overigens grotendeels gelijk in heeft. Over 2 weken is mijn eigen arts weer terug, met hem zal ik alles bespreken. Hij kent mijn geschiedenis en kan de baclo ws beter bij mij plaatsen. Dan ben ik inmiddels dus al bijna 4 weken bezig met de opbouw zonder dat hij dat weet. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
pi_100868274
Hallo allemaal, al een tijdje volg ik dit forum en ben er erg blij mee. Vandaar dat ik me nu ook maar eens aangemeld heb. Zelf ben ik op eigen houtje baclofen gaan gebruiken welke ik op internet besteld heb. Ik gebruik het nu ongeveer 3 en een halve week en voel me er goed bij. Mijn probleem was dat ik elke avond ghb gebruikte en af en toe oxazepam. De ghb was echt een verslaving. Vanaf ongeveer 17.00 moest ik de eerste dosis hebben tot aan mijn bedtijd en dan nam ik een zopiclon om te slapen. Die gebruik ik nog steeds maar veel minder. Sinds ik baclofen gebruik, slaap ik veel beter. In het begin heb ik erg last van mijn buik (misselijkheid) en darmen gehad. Dat is nu over.. Ik zit nu op ongeveer 50 mg per dag. Soms iets meer als ik meer gestressed ben. Ik verdeel het in 5 keer.. Het vervelende is dat mijn arts het niet voor wil schrijvn en dus overgeleverd ben aan buitenlandse leveranciers. Mijn bestelling is onderweg maar het kan nog een aantal dagen duren voordat het er is. Mijn probleem is nu ook dat ik nog 10 tabletjes van 10 mg heb. Zit dus een beetje in de rats! Zou ik het ook met oxazepam op kunnen vangen tijdelijk?
pi_100873178
Hallo allemaal,

Poeh, veel bijwerkingen dus. Nobody: gaat alweer wat beter. Geen liter wijn meer achteroverslaan! Dat doe ik wel voor je ;)

Hoop dat Maxim leuke tijd in Spanje heeft, met valium of niet als hij maar plezier in zijn werk heeft hè.

Waar iedereen last van heeft mèt baclofen heb ik het zonder, last van mijn spieren, darmen, tenniselleboog blèh.

Ik hoop begin september met de baclo te beginnen, arts komt volgende week terug maar eerst komen zijn eigen noodpatiënten. Hij wou er tijd voor uittrekken dus die ene week langer maakt nu ook niet meer uit.

Lollypopp, zoek net als ik een andere huisarts. Internet is veel te duur en je hebt totaal geen steun of begeleiding. En je komt iedere keer zonder te zitten, dat is geen doen.

Voor oxa e.d. heb ik wel een adres als je daar niet via je h.a. aan kunt komen. Diegene heeft alles maar baclofen is denk ik een nieuwkomer.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_100874880
Bedankt voor je ractie Donia, een andere huisarts is wel een goed idee denk ik. Voor de oxa heb ik ook al een adres. Ook hij kan niet aan baclofen komen maar dan nog is het via een arts de goedkoopste weg..Of ik ga het rechtstreeks via een psych proberen net als Maxum. We zullen zien..
pi_100884205
Hoi lollypop.

Welkom hier. Ik kan niet echt in je verhaal teruglezen hoeveel effect de Baclofen verder heeft bij jou. Ik ben benieuwd.

Donia: Lijkt het je nou wel verstandig om mensen die al verslavingsgevoelig zijn naar jouw illegale pillendealer door te sturen? Lijkt me ook slimmer om dat buiten dit topic te houden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bonno op 18-08-2011 04:50:47 ]
pi_100885108
Hai Bonno, het effect van baclofen bij mij is heel goed. Het maakt me rustig bij stress situaties en zorgt ervoor dat ik elke dag alles met een goed humeur aan kan pakken. Mijn gezin heeft er dus ook veel baat bij. De ghb elke avond, zorgde ervoor dat ik de volgende dag depri was en zo kom je in het welbekende cirkeltje terecht. Nu is dat over. Ook kan ik weer eten. Mijn eetlust had ik alleen als ik ghb gebruikte. De rest van de dag kreeg ik met moeite iets naar binnen. Het is voor mij dus een verademing..
pi_100885470
Goed om te horen dat het bij jou zo'n positieve uitwerking heeft. En schandalig dat zo'n huisarts het niet voor wil schrijven. Ik snap dat je in de rats zit als het begint op te raken. Misschien kan je proberen eventjes wat minder te nemen?

Heb je verder last van bijwerkingen gehad?

Ik had laatst een beetje zitten googelen en zag dat ze wel 80 cent per tabletje vragen, ik vind het nogal wat!

Over de bijwerkingen: Bij iedereen is dat blijkbaar anders. Ik heb wel het idee dat het op den duur minder wordt. Ik heb trouwens helemaal geen last van mijn spieren meer. Slapen gaat ook prima, zolang ik maar niks neem voordat ik naar bed ga. Ik ben alleen wel altijd een beetje moe. Wel merk ik dat ik snel last krijg als ik moet tillen of een andere lichamelijke inspanning moet leveren.
pi_100887307
Dat moe zijn heb ik ik ook zeker in het begin gehad, nu is dat een stuk minder. Mijn spieren heb ik niet veel last van gehad. Het sporten gisteren ging eigenlijk ook heel goed. Ik neem nu wel iets minder om mijn voorraad niet te snel op te maken. Ook neem ik er af en toe een klein beetje oxa bij. Toch vind ik het een heel vervelend idee om bij de apotheek in het dorp, waar bijna alle dames die daar werken, moeders van school zijn, mijn baclofen te gaan ophalen. Iedereen kent elkaar hier en alleen mijn man weet hier van. Op internet heb ik nu een betrouwbare site gevonden waar ze niet zo duur zijn. Maar even een voorraad inslaan..
pi_100887536
lollypop, als je een recept hebt kan je het ook laten bezorgen door een online apotheek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')