Wist je dat..
quote::-)
Op zaterdag 29 juni 2002 23:53 schreef Dagobert het volgende:...het toch lastig praat zonder smiley's :-) :-) ...de bierviltjes ook hier uitkomst brachten
quote:Ehhh, ikke!
Op zondag 30 juni 2002 02:51 schreef speknek het volgende:
Meeting? wie waren er?
En voor de rest kun je even op www.fokmeet.tk kijken denk ik, als het er daar nog niet af is..
Het was m'n eerste meeting en ik vond et een supergezellige meeting! Maar wat wil je ook, met al die gezellige Fok! chatters kletskousen..
was #fok (irc) Utrecht meet
was wel leuk
Het is dat ik in een kut stemming was om een bepaalde reden (neej had nix met fok!/fokkers oid te maken)
quote:komt de meeting in "Meetings geschiedenis" te staan
Op zondag 30 juni 2002 03:36 schreef TripleM het volgende:[..]
Ehhh, ikke!
En voor de rest kun je even op www.fokmeet.tk kijken denk ik, als het er daar nog niet af is..
Het was m'n eerste meeting en ik vond et een supergezellige meeting! Maar wat wil je ook, met al die gezellige Fok! chatters kletskousen..
quote:
Op zondag 30 juni 2002 14:50 schreef TripleM het volgende:
Wist je dat.....Duck ONTZETTEND HARD PRAAT!
[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 30-06-2002 15:20]
[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 30-06-2002 15:31]
[Dit bericht is gewijzigd door clerk op 30-06-2002 19:11]
EN IEDEREEN MOEST VOOR 10 UUR VAN MAMMA THUIS ZIJN STELLETJE WATJES EN NIE EENS TONGZOENUH EN FEESTUH EN BIER ZUIPUH EN FEESTEN EN VET LAME EN RAAR EN WIJ ZIJN NIET LEIP EN TERUG VAN PARKPOP EN WE ZIJN OK EN WAKKER EN WE HUPPELEN EN SPRINGEN OP HERMAN VAN VEEN VET TOF MET BRAINPOWER!!!
quote:Nu nog? Webby en ik zijn nog ff naar Tagrijn doorgegaan tot laat en toen vandaag naar Parkpop
Op zondag 30 juni 2002 15:25 schreef PhalanX het volgende:
Wist je dat.....ik nog steeds moe ben.
quote:Hij durfde nie eens te zoenen met mij of Webby, dus sex zal er zeker nie ingezeten hebben...seks met Crazaay op de herentoilet aan te raden is.
quote:iedereen?
Op zondag 30 juni 2002 21:22 schreef thaduck het volgende:
IK PRAAT HELEMAAL NIET HARD!EN IEDEREEN MOEST VOOR 10 UUR VAN MAMMA THUIS ZIJN STELLETJE WATJES EN NIE EENS TONGZOENUH EN FEESTUH EN BIER ZUIPUH EN FEESTEN EN VET LAME EN RAAR EN WIJ ZIJN NIET LEIP EN TERUG VAN PARKPOP EN WE ZIJN OK EN WAKKER EN WE HUPPELEN EN SPRINGEN OP HERMAN VAN VEEN VET TOF MET BRAINPOWER!!!
*KUCHE*
quote:Jij nie natuurlijk! Jij bent vet shittie Niggah met lekkere billah!
Op zondag 30 juni 2002 21:40 schreef dynom het volgende:[..]
iedereen?
*KUCHE*
en uiteraard de layout ff verneuken :x
(weet iemand trouwens hoe je die rode ogen een beetje goed verwijderd?)
Tara, nadat ie een krijtblokje geneusd had, samen met FoN
vlnr: Tara, MMM, FoN op schoot bij Nietzman, Bierie aan't bier, flipneus verstopt zich erachter, Crazaay en Dagobert/Fee-tje spelen verstoppertje achter een viltje en elkaar
hrun zeer fanatiek bezig met het opsieren van een viltje met daarachter Serpent en V2
V2 nam't artistieke werk maar even over van Hrun, verder vlnr: Tara, MMM, FoN, Nietzman
kunst (voor wie't niet ziet, het zijn visjes)
DeWaasheid had een fotograferende telefoon
vlnr: MMM, nietzman, flip, bierie, FoN (en koelkast-phoon
Nietzman teste de pletbaarheid van zijn vegetarische maaltijd
Wederom Nietzman, dit keer met oliebollenvet van vorig jaar
If you picture me, I'll picture you
links phalanx en Serpent met een evul camera
Sterker nog er waren er maar 2 van de ruim 20 man.
Viel me beetje tegen.
quote:
Op zondag 30 juni 2002 12:02 schreef CraZaay het volgende:
Wist je dat......Webby geen auto kan rijden.
Hoezo niet
quote:
Op zondag 30 juni 2002 14:50 schreef TripleM het volgende:
Wist je dat.....Webby hele mooie nagels heeft
*trotskijk*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |