hahah check ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroegah was er zo'n site waar je zo goed als standaard een bag-of-crap kon bestellen.![]()
Geloof ik een Britse webshop.
-edit- deze geloof ik! http://www.bigpockets.co.uk/product.php?product=boxspec001
whehe iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:00 schreef delano.888 het volgende:
Ze zouden eigenlijk gewoon voor de grap 5 minuten de zwaailichten er naast moeten zetten, ik weet zeker dat heel het iboodforum gaat flippen
Tja reken maar dat er nogal wat crap voorbij zal komen die gisteren (technisch gezien eergisterenquote:
Doordat wij er 4 kochten en daarna annuleerdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja reken maar dat er nogal wat crap voorbij zal komen die gisteren (technisch gezien eergisteren) nauwelijks verkocht...
Als dat het probleem is vandaag dan weet ik al precies wat er allemaal nog komen gaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Doordat wij er 4 kochten en daarna annuleerde
iBOOD neemt wraakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Doordat wij er 4 kochten en daarna annuleerde
Als dit weer te koop is doe ik ook een bestellingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:03 schreef mergbot het volgende:
[..]
hahah check dit
23 dezelfde mp3spelers
Altijd handig 23 mp3-spelersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als dit weer te koop is doe ik ook een bestelling
nicequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoek voor de gein is op de woorden hunt in het ibood forum
Kansloos volk daar
Mijne "hoe duur was deze tijdens de hunt" is al weggemodquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef Maraca het volgende:
kijken wanneer die reacties worden weggemod
aaaawquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijne "hoe duur was deze tijdens de hunt" is al weggemod
whehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijne "hoe duur was deze tijdens de hunt" is al weggemod
"Even moeders de vrouw lief aankijken..."quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nice
drastisch, maar wel irritant, nice
dit soort reacties
Goh je bent de eerste die dat opmerkt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze lampjes kwamen ook op de hunt voorbij, voor precies dezelfde prijs!
Sorry, had de verdere posts niet gelezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goh je bent de eerste die dat opmerkt!
In amerika hebben ze geen 2 versies van het woord miljoen miljard biljoen biljard. Hun zeggen dus geen milliard ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Of een boot van 3 miljard voor 20 euro, tja we kunnen dromen natuurlijk.
Waarom is trouwens een billion in amerika iets anders als een biljoen hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |