Nette pakketten voor 50 piek IMO.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Volgens mij uit dezelfde hunt, maar verschillende items.
Dat dus! Vooral die van dat jochiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nette pakketten voor 50 piek IMO.
Ik kreeg net een mailtje van iBood. Daarin stond dat je je filmpje moet uploaden, en het leukste filmpje wordt dan beloond met een Archos 7 home tablet, en het 1 na leukste met een senheisser koptelefoon.quote:
Dan zitten er vást leuke dingen in. iBood wil tenslotte ook niet afgaan met die filmpjes van alleen maar troep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van iBood. Daarin stond dat je je filmpje moet uploaden, en het leukste filmpje wordt dan beloond met een Archos 7 home tablet, en het 1 na leukste met een senheisser koptelefoon.
Denk dat dat vorige keer ook zo was?
Je moet een video reply geven op deze:
Die andere viel wel wat tegen hoor, dacht ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat dus! Vooral die van dat jochie
Jep die kreeg ik ook, hopen dat ik win, zo'n home tablet ziet er wel nice uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van iBood. Daarin stond dat je je filmpje moet uploaden, en het leukste filmpje wordt dan beloond met een Archos 7 home tablet, en het 1 na leukste met een senheisser koptelefoon.
Dat is dat hele ibood, het lijkt heel wat zo'n box, maar probeer die spullen maar eens aan de straatstenen kwijt te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net als '... unboxing'. Voornamelijk simpele zielen die dat doen.
Vandaar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Een mediaplayer ofzo krijg je heus wel verkocht dus dan heb je het geld van die box er sowieso wel uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat is dat hele ibood, het lijkt heel wat zo'n box, maar probeer die spullen maar eens aan de straatstenen kwijt te krijgen.
Mediaplayers zijn nou niet bepaald schaars.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een mediaplayer ofzo krijg je heus wel verkocht dus dan heb je het geld van die box er sowieso wel uit.
Ik vond die weegschaal wel heel erg stoerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef Max-Westerman het volgende:
1dayfly heeft de laatste ook altijd poep aanbiedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |