Duurt sowieso meestal wel 7 werkdagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Che_ het volgende:
Heeft iemand al wat binnen na die hunt
Status nog steeds op betaald...
Jij probeert telkens op te scheppen over je box héquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo
ik heb die code niet ontvangen en ben al 1 week lid van iBood en heb al wat gekocht (box). Misschien zit hij in de box?
Ik ga hard lachen als er in jouw box allemaal bagger zit, en die van mij vol fijne producten zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo
ik heb die code niet ontvangen en ben al 1 week lid van iBood en heb al wat gekocht (box). Misschien zit hij in de box?
Elke box is volgens mij precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ga hard lachen als er in jouw box allemaal bagger zit, en die van mij vol fijne producten zit
Ja want ik had die box zonder er moeite voor te doen. Ik zag hem en dacht lol, ik koop er een. Dus paypal aangeklikt en gekocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij probeert telkens op te scheppen over je box hé
Ik heb ook geen code ontvangen en bestel toch een jaar of 3 zo nu en dan iets op iBood [ afbeelding ]
Zijn niet hetzelfde volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Elke box is volgens mij precies hetzelfde.
Dus nu hoop ik dat mijn box vol met bagger zit, want dan heeft de rest ook allemaal bagger! HAHAHAHAH xD
Die is volgens mij van de laatste hunt in Belgie en dat is idd een interessante boxquote:
Is inderdaad van de laatste hunt uit België ja. Ruim 3/400 euro aan spullenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die is volgens mij van de laatste hunt in Belgie en dat is idd een interessante box.
Ik denk dat er sowieso een mediaplayer inzit.
Ik zag laatst 2 verschillende video's van het uitpakken van een box.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn niet hetzelfde volgens mij
Wel kijk maar op joetoepquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn niet hetzelfde volgens mij
Dít dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik was altijd sceptisch over de box, maar nu ziet dat er toch eigenlijk best wel vet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |