Over de killingspree van anders breivik op dat eilandje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapot
bouwvakkersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
en lesbistische vrouwlui
Joh, je zou zo'n kerel maar gewoon in het wilde weg zien schieten. Wtf..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou maar meerdere vrienden verliezen daar, ik zou helemaal gek worden.
quote:
Huh, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:30 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
IT duster, bazig spul
Niet op de kop houden btw !!
We zullen je heel erg missen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga op tijd naar bed vanavond, gewoon omdat het kan.
xoxoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga op tijd naar bed vanavond, gewoon omdat het kan.
Ik heb er nog altijd 2, sinds de eerste dag dat ik me geregistreerd hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:34 schreef vieze_freddie het volgende:
Dadelijk is kijken hoeveel notes ik vandaag binnen heb gehaald
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.quote:
Ik krijg er tegenwoordig 2 per dag ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb er nog altijd 2, sinds de eerste dag dat ik me geregistreerd heb
Idd, je moet er ook niet mee gaan schudden enzo dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.
Hoe presteer je dat dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik krijg er tegenwoordig 2 per dag ....
He maat.quote:
Smegmanus een beetje etterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, je moet er ook niet mee gaan schudden enzo dacht ik.
[..]
Hoe presteer je dat dan?
Oh, je bedoelt tijdens het spuiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.
Ja :pquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt tijdens het spuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |