Ik stuur ook altijd leerlingen eruit voor niks. Lekker lachen, na laten blijven, ja toch, gr gr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Nah, da's every day business voor mij.
Zo'n leraar die mij er telkens uitstuurde voor niks is met pensioen
Ja, dat Lion van Apple dacht dat het leuk was om autocorrectie in te bouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opten? Que? En ik zeg toch: niet naar de clip kijken.
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm gewoon perslucht is dat? Daar heb ik ook nog wel een busje van staan.
Oh, dus alleen jongens willen in broekjes komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben een meisje en ik vond hem wel leuk grapje door haar mooie houden krulletjes
QFT, ik had hem ook al niet gevondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit voor klote TT. Zet die tags of blijf met je tengels van het 'nieuwe topic'-knopje af.
Daar heb je toch een stofzuiger voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.
IT duster, bazig spulquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.
Ik ga dan lekker naar huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stuur ook altijd leerlingen eruit voor niks. Lekker lachen, na laten blijven, ja toch, gr gr.
Klopt, dat spul stinkt als de tering. Maar door die lucht die erin zit heb ik niet de neiging om het eens te proberen. Kan me niet voorstellen dat dat nou echt "lekker" is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Neeeeeee !!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar heb je toch een stofzuiger voor?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat Lion van Apple dacht dat het leuk was om autocorrectie in te bouwen.
En ik kon hem nog niet wegklikken, zo snel kwam dat in beeld.
Dat kan ook met aanstekergas, van zo'n hervulbus met butaan er in. Ga je leuk smurfen van zien enzo.quote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, ik had hem ook al niet gevonden
Sicke docu trouwens, lijkt me echt narig om daarbij zijn te geweest
Bier drinken in bed?quote:
Je zou maar meerdere vrienden verliezen daar, ik zou helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die live beelden maken het best wel creepy.
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapotquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, ik had hem ook al niet gevonden
Sicke docu trouwens, lijkt me echt narig om daarbij zijn te geweest
De stofzuigermond van de stofzuiger is heel vaak statisch geladen. Mocht er een vonkje overslaan dan is de kans groot dat je je pc weg kan gooienquote:
Ja soms als ik me kut viel en series wil kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bier drinken in bed?Nee, serieus? Bier drinken in bed?
Anders Breivikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapot
en lesbistische vrouwluiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh, dus alleen jongens willen in broekjes komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |