WTFquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:09 schreef Mangochillisaus het volgende:
Dat is het probleem nou ik wil voor de logo gaan ik weet het is dom maar je hebt me toch tot het denken gezet
Dat kun je dan dus met beidequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:15 schreef Mangochillisaus het volgende:
Ja maar volgens dell kan ik hier 2-3 jaar mee vooruit met de game spec
Ik zou sowieso een ssd kopen. Mijn laptop start door die ssd binnen 20sec helemaal op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:37 schreef Mangochillisaus het volgende:
Heey mashthanks voor je bericht stel dat ik niet kies voor de 3d glas en 3d videokaart waar zou ik het geld dan aan kunnen besteden qua onderdelen en kan je goed gamen op de laptop?
![]()
thx alvast
Ik gebruik 3ds max. Die laptop renderd evensnel als een I7 pc met 6gb die ik op mijn werk gebruik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:41 schreef Mangochillisaus het volgende:
Oke maar denk je dat black ops bijvorbeeld wel goed zou kunnen lopen? en welke zware 3d proggramas gebruik je ik gebruik namelijk ook veel soorten proggramas is niet voor mijn werk ben pas 16 maar voor een hobby
Mja, er zijn echt veel filmpjes over te vinden. Ik weet wel zeker dat je xps17 black ops aan kan. Waarschijnlijk zelfs bf3quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef Mangochillisaus het volgende:
Ja als 3d niet goed is ga ik het natuurlijk niet nemen dan neem ik liever 16gb geheugen en die videos vertrouw ik niet 1 jaar geleden een compaq gekocht ook zon filmpje gekeken voor revieuw zag dat iemand er mw 2 op een van de hoge settings kon spelen bleek niet bij mij te lukken had een mail gestuurd naar die eigenaar van die filmpje hoe die dat deed kreeg ik te horen dat hij een redelijk veel had aangepast voelde mij soort van opgelicht:P
Dat is beetje rare reden om voor 16 gieg te kiezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:51 schreef Mangochillisaus het volgende:
Ja klopt zie het staan ja en owja battle field 3 zou dus ook kunnen:P sorry voor de velen vragen maar dit heeft me jaartje gekost voor het sparen dus straxs moet ik weer 1 jaar gaan sparenXD ja klopt maar 16gb is vooral voor als er iets kapot gaat zodat ik altijd reserve heb
Dan moet je zelf weten. Ik heb het wel gedaan omdat ik wel vaak bluerays kijk. Maar als je je amper bluerays kijkt is het zonde van je geld. Maar als ik jou was zou ik je nog goed oriënteren welke je laptop je nou echt wilt en waar het het goedkoopste is enzo. En kijken wat anderen fokkers nog te melden hebben. Ik weet alleen dat ik heel blij ben met mijn xps17quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:57 schreef Mangochillisaus het volgende:
Oke thx mash en iedereen voor de hulp zal morgen de laptop bestellen 8gb mash zal ik ook een blue ray lezer bijnemen 100euro extra ipv 3d scherm en 3d videokaart?
Je kan er later altijd nog een blueray speler inzetten. Die korting moet je je niet te veel van aantrekken trouwensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Mangochillisaus het volgende:
Mash is ga die xps17 gewoon kopen is bijna 500euro korting dat vind je nergens meer kijk nooit blue rays maar dacht ooit voor de toekomst
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Mangochillisaus het volgende:
Jep ik ga ook voor de dell xps 17 allemaal bedankt voor de hulp en trouwens wwat is het verschil tussen deze 2 videokaarten
1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M Grafische kaart
Aanbevolen door Dell
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart
die 3gb is 75euro duurder dan die 1gb maar de namen dan verder wel hetzelfde?
Die jij aankaartte is 15 incquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef Dasjonny het volgende:
Hoeveel betaal je nu voor die XPS 17? Ik bedoel, degene die ik net aankaartte zijn een stuk krachtiger qua GPU en hebben ook nog eens 2 schijven in raid-0 staan waardoor alles veel vlotter verloopt.
Ik kan helemaal niet uitmaken welk model jij nou kiest? In de OP heb je het over 1119 euro, 6 GB geheugen. Hier over 8 GB geheugen, lagere prijs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:45 schreef Mangochillisaus het volgende:
Voor die xps betaal ik 1022 inclusief 9cell batterij 8gb geheugen t555 videokaart en 2630 i7
De XPS 17 ook.quote:
Ja, maar wat wil je nou, 17" 15", het zijn allemaal dezelfde pixels maar dan bij de een wat meer uitgerekt als bij de ander.quote:
???quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Mangochillisaus het volgende:
Eerst wou ik die van 1199 maar die was dus 3d
Dan wil ik 17. 15quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je nou, 17" 15", het zijn allemaal dezelfde pixels maar dan bij de een wat meer uitgerekt als bij de ander.
Ik ga trouwens een 15" kopen, voor op schoolquote:
Nou met photoshop en 3d en flash enzo is het maar kutquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik ga trouwens een 15" kopen, voor op school. Maar goed, de meningen zijn daarover verdeeld. Ik zie een hogere pixeldichtheid juist als fijn en geen onnodig gewicht.
Omdat? Je kunt hetzelfde kwijt op je bureaublad, alleen daardoor zijn de lettertjes enzo wel iets kleiner natuurlijk. Je hebt gewoon een bril nodigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou met photoshop en 3d en flash enzo is het maar kut
Omdat het gewoon kut werkt. Als alles zo klein is. Zit je op de 2sec in te zoomen. Bij 3d al helemaal omdat je scherm dan ook nog in 4vlakken verdeeld word.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Omdat? Je kunt hetzelfde kwijt op je bureaublad, alleen daardoor zijn de lettertjes enzo wel iets kleiner natuurlijk. Je hebt gewoon een bril nodig
Ziet er goed uit, een GTX 460M is dacht ik nog altijd sneller dan een 555M, waar vandaan? En prijs?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:06 schreef Mangochillisaus het volgende:
Wat vinden jullie van deze laptop:
Intel Core i7-2630QM (2.0 GHz Quad-Core with Turbo Boost up to 2.8GHz); 8GB DDR3 1333MHz (4 x 2GB SODIMM Sockets, up to 16GB)
Nvidia GTX 460M Graphics with 1.5GB GDDR5; 1TB Hybrid HDD/SSD (2x 500GB 7200RPM/4GB SSD)
Blue-Ray Combo Drive; Illuminated Keyboard; 1x USB 3.0 + 3x USB 2.0 Ports; 802.11 b/g/n; Bluetooth; 8-in-1 Card Reader; Gigabit LAN
17.3-Inch Full HD (1920x1080) LED Display; 2.0M Webcam; Gaming Backpack and Mouse
1 Year Accidental Damage Warranty and 2 Year Standard Warranty Included
1200 euro?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Mangochillisaus het volgende:
amazon.com prijs is1499dollar heb bij fromusa2eu heb de eigenaar net gebeld hij rekent 70euro servicekosten+shipping+douane kosten als pakketje word gepakt dus zal ongeveer 1700dollar totaal kosten
Maar je wilt dus persé 17 inch+ even om duidelijkheid te scheppen, want de specs van deze zijn duidelijk minder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Mangochillisaus het volgende:
amazon.com prijs is1499dollar heb bij fromusa2eu heb de eigenaar net gebeld hij rekent 70euro servicekosten+shipping+douane kosten als pakketje word gepakt dus zal ongeveer 1700dollar totaal kosten
Die XPS 17 die ik net heb beschreven biedt meer en is goedkoper.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef Dasjonny het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-421nl.html#tab:info
van deze MSI.
Meer? Alleen de 3d ondersteuning, maar de rest is of hetzelfde, of beter. 2 Schijven in raid 0 enzo, duidelijk betere grafische kaart.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef WSquater het volgende:
XPS 17:
Blu-Ray
12-in-1 lezer
8 GB RAM
1 TB harde schijf
GT555M 3GB 3D
Full High Definition scherm, 17"3 met 3D ondersteuning
Kost je? 1152 euro. Doe je RAM niet upgraden en laat je het 4 GB (wat prima is)? Prijs: ¤1016,00
[..]
Die XPS 17 die ik net heb beschreven biedt meer en is goedkoper.
Bij de XPS 17 heb je 2 USB 3 poorten, veel beter geluid als je niet met een setje of koptelefoon werkt, betere camera. Gratis betaalde virusbescherming.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Meer? Alleen de 3d ondersteuning, maar de rest is of hetzelfde, of beter. 2 Schijven in raid 0 enzo.
Ik zal nog even een andere gamingnotebook aanprijzen: http://www.bto.eu/html/de(...)erID=1&ProductID=514quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij de XPS 17 heb je 2 USB 3 poorten, veel beter geluid als je niet met een setje of koptelefoon werkt, betere camera. Gratis betaalde virusbescherming.
O ja dit gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Mangochillisaus het volgende:
Oke ik heb dus een of andere geregeld met ellen van fromusatoeu ik zou dus dingen kunnen bestelllen op amazon.com en dan laten shippen naar haar adres
Dat zie je vanzelf wel, maar ga gerust je gangquote:
Dit klinkt goed doorbedacht, goed afgesproken en als een top idee. *kuch*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Mangochillisaus het volgende:
Oke ik heb dus een of andere geregeld met ellen van fromusatoeu ik zou dus dingen kunnen bestelllen op amazon.com en dan laten shippen naar haar adres welke zouden jullie mij aanraden van amazon welke laptop mijn budget 1700dollar
Dat is toch niet wat ik zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef Mangochillisaus het volgende:
Je gaat toch geen xbox 360 daar kopen als je 40euro aan haar moet betalen 20euro belasting invoer verzendkosten etc
Niet eentje uit de USA. Buiten invoerrechten en inklaringskosten (ik geloof nooit dat ze 70 Euro rekenen voor shipping + al die kosten,aangezien 19% BTW + inklaringskosten + invoerrechten veel meer dan 70 Euro wordt) krijg je misschien ook een adapter die helemaal geen 230V aan kan. Een EU kabeltje naar je adapter toe is nog wel te krijgen, maar als je een 110V adapter krijgt die je moet vervangen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Mangochillisaus het volgende:
Oke maar welke laptop zal ik kiezen
Nu wil ik niet zeggen dat het een betere prijs/prestatie geeft, maar gamenotebooks kosten nu eenmaal erg veel. Je hebt ook nog fabrikanten waarbij je ze zelf kunt samenstellen. BTO is er daar 1 van, maar je hebt ook nog bijvoorbeeld xnotebooks. Ik zou daar eens even gaan kijken, want meestal voldoen consumenten laptops niet. Die MSI kost nu eenmaal wat meer, maar je krijgt er wel een dikke performance voor terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef Mangochillisaus het volgende:
dasjonny je bedoeld toch een gtx 460? en dus ik kan beter voor msi gaan?
Jij hebt al een super goede vaderquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Dasjonny het volgende:
Ik zou dan gaan voor deze BTO: http://www.bto.eu/html/de(...)erID=1&ProductID=514
Zit de op dit moment snelste mobiele videokaart in.
En dan misschien nog met koelpasta ( arctic silver ) extra erbij, en als je het toch kan betalen legale Windows ( 64 bit ), dat zorgt tenminste nooit voor problemen ( al is het misschien wel een klein beetje geldverspilling ) en een uitbreiding met zo'n 4 GB SSD + 500 GB, dus je houd 1 schijf, maar alleen met een kleine SSD erin. Die schijnen erg fijn te werken en worden steeds sneller naarmate het meer gebruikt word. http://www.anandtech.com/(...)-a-good-hybrid-hdd/8
En als je wilt ook een anti-glare scherm, maar dat moet je zelf weten, met het scherm wat er al bij zit heb je wat meer last van lichtinval.
Doe mij eens zo'n vader
Niet vanwege jou, maar eerder dat hij om de 5 minuten van notebook wisselt (net zoals dat hij het op pagina 1 opeens over een andere laptop had, terwijl hij daar niks over had gezegd).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:32 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik probeer het alleen maar zoveel mogelijk op z'n eisen te laten aansluiten he
*zucht*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Mangochillisaus het volgende:
Iedereen bedankt voor de hulp ik heb gekozen voor een aus game laptop 1299,- op amazon.de ze versturen naar nederland duurt 2-3 dagen voordat ik hem heb
hier de spec Intel i7-2630QM (2.0 GHz Quad-Core with Turbo Boost up to 2.9GHz); Nvidia GTX 460M Graphics with 1.5GB GDDR5 VRAM
8GB DDR3 1333MHz, 4 SODIMM Sockets, up to 16GB; 500GB HDD (7200RPM); Super-Multi Optical Drive
Illuminated Keyboard; 1x USB 3.0; 3x USB 2.0; 8-in-1 card reader; 2.0MP Webcam; 802.11 b/g/n; Gigabit LAN; Bluetooth
15.6-Inch FULL HD (1920x1080) LED Display; Windows Home Premium 64-bit Operating System
Ik ga hem morgen bestellen
Thx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |