quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n neefje is vandaag begonnen z'n nieuwe huis in te richten!
Z'n oude huis was verwoest door de aardbeving begin vorige maand.
waarom maak je niet gewoon een nieuw tabblad aan?quote:
Ja, en mijn iets minder jonge en iets minder aantrekkelijke koppiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik dan nog steeds alleen jouw lieve koppie zie
Is daar wat mis mee dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik dan nog steeds alleen jouw lieve koppie zie
Nee, maar het helpt nietquote:
men?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, sorry hoor, maar ik ben een gitaar-concert aan het geven op skype, ik kan niet alles tegelijk doenquote:
Blijf dan wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik ben een gitaar-concert aan het geven op skype, ik kan niet alles tegelijk doen
BEGIN JIJ NU OOK AL?!?quote:
latersquote:
Wat die smiley?quote:
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat die smiley?![]()
Dat is HET nummer gewoon
Nee, ken het niet, wil het niet kennen, en ik heb al een favoquote:
jij bent onnavolgbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ken het niet, wil het niet kennen, en ik heb al een favo
ik ga even met je mee, maar ik houd dit topique nog wel in tabbladquote:
Hoihoi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:11 schreef douche-eendje het volgende:
hoi! Lig nu in een crappy logeerbed in zwolle
heb je vaker last van je rug?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:14 schreef douche-eendje het volgende:
mn rug is nu al aan t protesteren... Morgen mn luchtbed
okee, veel succes met proberen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:18 schreef douche-eendje het volgende:
dit is een heel belabberd zacht matras en bed met rare vering. Toch maar een poging gaan doen tot slapen nu...
Taxi Baasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:17 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog wakker, maar ik zit aan de andere kant.
Kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |