Bij voorkeur die van jou zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef clevy het volgende:
[..]
ze moet toch zelf weten wat voor ballen ze in de mond neemt
Verrekquote:
je hamstring?quote:
nee jij verrek maar met die naaktfoto's van samzzquote:
mag.. niets moetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij voorkeur die van jou zeker
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee jij verrek maar met die naaktfoto's van samzz
Nee, helemaal niet!quote:
ze zijn je massaal aan t plagen dan?quote:
proberen in haar broekje te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ze zijn je massaal aan t plagen dan?
meisjes plagen is kusjes vragen.. maar als je te hard plaagt krijg je er met de zweep van langsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
proberen in haar broekje te komen
harder je best doen tijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
meisjes plagen is kusjes vragen.. maar als je te hard plaagt krijg je er met de zweep van langs
Vakansiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, mijn laatste werk is klaar, nu heb ik echt vakantie!![]()
Deze:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef YipYip het volgende:
rtl5 aardig gekke beeldenPaar wijven lopen op de snelweg moedwillig onder een auto.
Ja dat heb ik al eens gezien, een tijd terug..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef YipYip het volgende:
rtl5 aardig gekke beeldenPaar wijven lopen op de snelweg moedwillig onder een auto.
Ja die. Nooit gezien,dus blijkbaar heb ik meer te doen dan altijd tv kijkenquote:
noem het maar 'wat te doen hebben'...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja die. Nooit gezien,dus blijkbaar heb ik meer te doen dan altijd tv kijken
Ik noem het levenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
noem het maar 'wat te doen hebben'...
ik noem het 'onder een steen leven'
nope.. er bestaat ook nog zo iets als een sociaal leven zonder computer.. en klussen en kroegen en werk en winkels en mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
noem het maar 'wat te doen hebben'...
ik noem het 'onder een steen leven'
ik ben niet de enige....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik noem het levenMaar goed,veel plezier op Fok!
ssssssstquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. er bestaat ook nog zo iets als een sociaal leven zonder computer.. en klussen en kroegen en werk en winkels en mensen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet de enige....
check de bovenste comment
gemiddeld kroeg gesprek:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. er bestaat ook nog zo iets als een sociaal leven zonder computer.. en klussen en kroegen en werk en winkels en mensen
Laser, het Apple van de jaren 90quote:
Nee hoor...Hier in de kroeg gaat het altijd over 1 of ander forum....Fok! of zo iets... nooit v gehoord trouwensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gemiddeld kroeg gesprek:
ej, hedde gij da ook gezien op d'n tellevisie?
- wa
tweie wijve die onder nen auto liepe
ik ga naar de kinderdisco, daar gaat het over boktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoor...Hier in de kroeg gaat het altijd over 1 of ander forum....Fok! of zo iets... nooit v gehoord trouwens
quote:
Wil jij een ijsje?quote:
Uhuh, doe maar een waterijsje.quote:
Do, met een calippooooquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, doe maar een waterijsje.
Die ken ik dus echt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga naar de kinderdisco, daar gaat het over bokt
Wat gaan we doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, mijn laatste werk is klaar, nu heb ik echt vakantie!![]()
Laatst nog over gelezen, ze hebben geen enkel spoor van wat voor drugs dan ook kunnen terugvinden bij beide dames. Die ene die het minst gewond was heeft 2 dagen later daar vlak in de buurt ook nog ff iemand doodgestoken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef YipYip het volgende:
Welke drugs hebben ze dan op? Goed spul
Ik heb de rest v het programma ook gekeken...weird shitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Laatst nog over gelezen, ze hebben geen enkel spoor van wat voor drugs dan ook kunnen terugvinden bij beide dames. Die ene die het minst gewond was heeft 2 dagen later daar vlak in de buurt ook nog ff iemand doodgestoken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ursula_and_Sabina_Eriksson
Naar Egypte met zoonliefquote:
idd.. nog een dagje bij de baas aanwezig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |