Maar bij black ops krijg je geen zand in je kut.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom gaat dit zo traag, vroeger lulden we zo een topic in een paar uur vol.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nigger I don't give a shit, iedereen maakt elkaar belachelijk hier, de gezelligheid die er ooit was is long gone.
So suck it.
Heeft weinig met MC te maken denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Minecraft ruined this topicreeks.
Dus als Ase jouw pest ga je piepen, maar als iemand van haar school gepest wordt vind je het leuk? Oké.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft weinig met MC te maken denk ik.
Overigens goed nieuws. Rebecca Black is weggepest van haar middelbare school.
Nog een paar jaar marineren tot ze 18 is en dan ga je zien hoe bangin ze eruit ziet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft weinig met MC te maken denk ik.
Overigens goed nieuws. Rebecca Black is weggepest van haar middelbare school.
Ik vind het goed nieuws in de zin dat het duidelijk wordt dat mensen voort helemaal klaar zijn met die autotunekanker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus als Ase jouw pest ga je piepen, maar als iemand van haar school gepest wordt vind je het leuk? Oké.
Ik net voor tentamentijd, als ik zit te soggen, zoals nu dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat het langzaam gaat omdat mensen vakantie hebbenmeeste post ik tijdens college's.
parv ik hou nog steeds van je hoor, spijt me van die post waardoor kk is gaan trippen. Maar no homoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
Laat de mensen die minecraft leuk vinden minecraft leuk vinden. Jullie spelen ook spellen waar ik geen kanker aan vind. Ga ik toch ook niet over lopen huilen?
Ik ga trippen van posts ja. Een beetje het stoma's UI effect, maar dan met uitgeprinte en versnipperde posts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
parv ik hou nog steeds van je hoor, spijt me van die post waardoor kk is gaan trippen. Maar no homo
die doet dat pas als ik bij defensie zit en op een motor kom aankakken, en!! Als d'r vriend er niet is. Dus kleine kansquote:
Dan zal Hustler wel een brief sturenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog een paar jaar marineren tot ze 18 is en dan ga je zien hoe bangin ze eruit ziet.
en dan... FAPPPUH!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Hustler wel een brief sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |