Shit, Badboy alles!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef badboynova het volgende:
Moet ik mijn handschoen gaan pakken?????, want ik bitch slap iedereen die fitties hier zoekt
Ja is wel beetje dom. De opa van de buurjongen van de vriendin van m'n neefje had het ook dus zou er eigenlijk niet mee mogen spottenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je MC echt gekocht?
[..]
Beter dan bij elke post het woord kanker gebruiken
Grow up...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja is wel beetje dom. De opa van de buurjongen van de vriendin van m'n neefje had het ook dus zou er eigenlijk niet mee mogen spotten
Met "smack my bitch up" door de speakers slap ik alle koellie's die fitties zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, Badboy alles! [ afbeelding ]
Ik houd wel van een pak slaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ierereen onder deze lijn die zich negatief uit tegenover anderen krijgt slaag!
Nou, niet van dit soort slaag!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd wel van een pak slaag.
Ze bedoeld ook gevenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, niet van dit soort slaag! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
/care gast ga nou niet ook beginnen..
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
Niet haten op MC!!!!! die shit is de shit!
Ook niet gekocht zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
Niet haten op MC!!!!! die shit is de shit!
Word up braddaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Michhas het volgende:
Nova en ik pakken jullie aan.
[ afbeelding ]
Jawel man ben al geruime tijd bezig.quote:
Ik zit ook overal in (m'n achternaam rules)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
Kijk dat jullie allemaal zand in de vagina hebben kan ik niks aan doen
Alleen oo een build server zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel man ben al geruime tijd bezig.
Eerst eigen server, maar nu ook op drumpie survivalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen oo een build server zeker? Ik vind MC na Terreria niet meer zo tof
Komt van het minecraften, al dat zand wat je opgraaft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
Kijk dat jullie allemaal zand in de vagina hebben kan ik niks aan doen
Black ops dat is een parelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt van het minecraften, al dat zand wat je opgraaft.
Maar bij black ops krijg je geen zand in je kut.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom gaat dit zo traag, vroeger lulden we zo een topic in een paar uur vol.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nigger I don't give a shit, iedereen maakt elkaar belachelijk hier, de gezelligheid die er ooit was is long gone.
So suck it.
Heeft weinig met MC te maken denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Minecraft ruined this topicreeks.
Dus als Ase jouw pest ga je piepen, maar als iemand van haar school gepest wordt vind je het leuk? Oké.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft weinig met MC te maken denk ik.
Overigens goed nieuws. Rebecca Black is weggepest van haar middelbare school.
Nog een paar jaar marineren tot ze 18 is en dan ga je zien hoe bangin ze eruit ziet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft weinig met MC te maken denk ik.
Overigens goed nieuws. Rebecca Black is weggepest van haar middelbare school.
Ik vind het goed nieuws in de zin dat het duidelijk wordt dat mensen voort helemaal klaar zijn met die autotunekanker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus als Ase jouw pest ga je piepen, maar als iemand van haar school gepest wordt vind je het leuk? Oké.
Ik net voor tentamentijd, als ik zit te soggen, zoals nu dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat het langzaam gaat omdat mensen vakantie hebbenmeeste post ik tijdens college's.
parv ik hou nog steeds van je hoor, spijt me van die post waardoor kk is gaan trippen. Maar no homoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
Laat de mensen die minecraft leuk vinden minecraft leuk vinden. Jullie spelen ook spellen waar ik geen kanker aan vind. Ga ik toch ook niet over lopen huilen?
Ik ga trippen van posts ja. Een beetje het stoma's UI effect, maar dan met uitgeprinte en versnipperde posts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
parv ik hou nog steeds van je hoor, spijt me van die post waardoor kk is gaan trippen. Maar no homo
die doet dat pas als ik bij defensie zit en op een motor kom aankakken, en!! Als d'r vriend er niet is. Dus kleine kansquote:
Dan zal Hustler wel een brief sturenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog een paar jaar marineren tot ze 18 is en dan ga je zien hoe bangin ze eruit ziet.
en dan... FAPPPUH!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Hustler wel een brief sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |