Ik wil geen eens een discussie aangaan. Want dat loopt toch uit op niets. Ik denk dat ik beter kan discussiėren met de rest van de sc dan met jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan wel gaan discussiėren met je maar daar heb ik absoluut geen zin in want ik heb al vaak genoeg gezien hoe dat gaat. Ik denk dat ik zelfs met Sander beter kan discussiėren dan met jou.
Noouuuu...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil geen eens een discussie aangaan. Want dat loopt toch uit op niets. Ik denk dat ik beter kan discussiėren met de rest van de sc dan met jou. [ afbeelding ]
Fijne smiley of niet? Ik kreeg nog mee dat je daar helemaal niet tegen kon als michhas die gebruikte.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil geen eens een discussie aangaan. Want dat loopt toch uit op niets. Ik denk dat ik beter kan discussiėren met de rest van de sc dan met jou. [ afbeelding ]
Ok prima. We schudden elkaar de 26e de hand, drinken een biertje en zand erover. Misschien worden we wel BFF's!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
En nu heb ik m'n zegje weer gedaan voor de komende tijd, Sander, ik zou het chill vinden als je een beetje zou minderen met het gezeik. Ik lachte niet om jou, maar om de opmerking van bozz.
AKA HOTTIEEEEE! http://img521.imageshack.us/img521/8471/drljst4.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Das Michhas met een baardje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok prima. We schudden elkaar de 26e de hand, drinken een biertje en zand erover. Misschien worden we wel BFF's!
Ik laat alleen maar even zien hoe kinderachtig ik die smiley vind ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fijne smiley of niet? Ik kreeg nog mee dat je daar helemaal niet tegen kon als michhas die gebruikte.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar even zien hoe kinderachtig ik die smiley vind ja.
Heb je MC echt gekochtquote:
Beter dan bij elke post het woord kanker gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef Parvus het volgende:
Hehe. Gekke jongen ben je toch. Ik weet niet maar in het vorige topic kwam jij met je duimpje omlaag en je "
" kutsmilie pik.
Hey lamme tippie, straks nog een paar potjes FIFA doen?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Een en al gezelligheid hier.
Houden zo.
Shit, Badboy alles!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef badboynova het volgende:
Moet ik mijn handschoen gaan pakken?????, want ik bitch slap iedereen die fitties hier zoekt
Ja is wel beetje dom. De opa van de buurjongen van de vriendin van m'n neefje had het ook dus zou er eigenlijk niet mee mogen spottenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je MC echt gekocht?
[..]
Beter dan bij elke post het woord kanker gebruiken
Grow up...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja is wel beetje dom. De opa van de buurjongen van de vriendin van m'n neefje had het ook dus zou er eigenlijk niet mee mogen spotten
Met "smack my bitch up" door de speakers slap ik alle koellie's die fitties zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, Badboy alles! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |