Precies, een complete marathonquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
[..]
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Stom van me..ja tuurlijk heb je de eerste serie wel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze allebei gezien![]()
Daarom mis ik de "oude" Thomas
Jajaja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Ja vind ik ook altijd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Eef999 het volgende:
Toch leuk die NL-series, na Penoza en Overspel is Bloedverwanten ook echt leuk om te kijken
Geef mij zijn zoon Mick maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Die Derek de Lint wordt naarmate ie ouder wordt alleen maar knapper, mooi grijs is niet lelijk
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Eef999 het volgende:
Vorige week deze serie ontdekt, en lekker een marathon gehouden![]()
![]()
Ben helemaal bij. Jammer dat Jeroen vervangen is, ik kan niet zo wennen aan deze![]()
Wat een heerlijke serie, Esther![]()
![]()
Het lijkt er wel op dat ze geïnspireerd zijn door de serie Brothers & Sisters. Ook zo'n moeder die overal bovenop zit en voor iedere scheet de hele familie optrommelt en etentjes geeft. Ook een dochter met kanker, en een homo-zoon die een relatie krijgt met een jongen die in zijn auto leeft.
dat Jezus aan het kruis genageld isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zei Antje? in die scene met de rolstoeler? Dat het hem speet, van alles, kosmos en...?
Ik verstond het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat Jezus aan het kruis genageld is. En Boris toen: "Ja, ook dat allemaal"
. Grappig stukje
.
Ik vind het echt een briljante serie.
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
'Nou, dan zal ik me maar even terugtrekken he... het kost moeite.... ik ben in de keuken. Zal ik zo iets brengen? Ik breng zo wel iets!'
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?.
Een beetje wel ja. Bij Bloedverwanten gaat haar vader dood, bij Brothers & Sisters haar man. Maar bij allebei komen er na de dood geheimen en een buitenechtelijk kind boven drijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Verslaafd aan deze serie
Helaas seizoen 1 nog niet gezien.. moet ik maar snel even ergens regelen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Er zijn ook dvd te koop en die heb ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, hè, één brok onbaatzuchtigheid, die Esther!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:50 schreef Lovechild het volgende:
Hoewel ik stiekem wel vond dat Eva gelijk had in haar tirade tegen Esther, vind ik het dan toch ook wel weer top hoe Esther iedereen in haar armen sluit die bij de familie hoort. Hoeveel vrouwen zouden het kind van de tweede vrouw van haar ex als dochter beschouwen?
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?quote:Laura komt na de geboorte van het kind in een postnatale depressie terecht. Er is iets mis met haar. Wát, dat wordt bewaard voor het derde seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |