Als je dit truukje vaker dan een keer flikt, wordt je gewoon van de site geflikkerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef Gutz het volgende:
Ik ga er maar 4 kopen om te zorgen dat we sneller bij 't volgende product zijn
De vorige keer zijn er veel verkopen niet door gegaan, zo te zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Omg.. Dit gaat lang duren.. Kijk hoe weinig er van het balkje eraf is -> erg veel producten dus
Gratsquote:
Wat vreemd nou, vanochtend hebben een stuk of 5 man het minimaal 20x gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je dit truukje vaker dan een keer flikt, wordt je gewoon van de site geflikkerd.
Als hij producten koopt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je dit truukje vaker dan een keer flikt, wordt je gewoon van de site geflikkerd.
Hoezo? Ik verbruik gewoon veel parfum, voor m'n hond. m'n auto, m'n deurbel, m'n fiets etcquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zat al in ideal, ik weet niet of dat meeteltquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De vorige keer zijn er veel verkopen niet door gegaan, zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |