Ik moest lachen. Groetenquote:• Stapavond kost Mutu interlandcarrière bij Roemenië! Theo Janssen: 'Dat verklaart een hoop!'
Wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebrek aan humor is niet te genezen.
Groeten
Je kan er in elk geval mee stoppen om topics te openen als je geen humor hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebrek aan humor is niet te genezen.
Groeten
Want je mag pas een topic openen als je humor hebt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan er in elk geval mee stoppen om topics te openen als je geen humor hebt
schelden met ziektes lijkt me ook niet geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Een beetje onbeschoft om zo'n kk topic te openen!
Nog steeds geen groeten
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Een beetje onbeschoft om zo'n kk topic te openen!
Nog steeds geen groeten
Ik ben geen trollquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe niet lief tegen trolls
Niks
Nou, nou... moet dat nou?quote:
Jullie zouden een fantastisch koppel zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
J0rdii snapt het
groeten aan Jordi
quote:
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind Jersey shore helemaal geweldig. Wie is jullie favoriet?
En vinden jullie ze echt "knap"?
Ik vind alleen Pauly d knap....
Mensen die programma's kijken over zwakzinnigequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
WTFPauly d is idd knap ja, Alex pettyfer is knapper
Dat is nogal een heftige beschuldiging. Kan je het onderbouwen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die geen sociale leven hebben en nerds zijn![]()
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad angel-joy?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee
de groeten(zie je, ik kan lief zijn)
Misschien moet je er toch een keer aan beginnen. Opstandige meisjes moeten gewoon keihard genomen wordenquote:
Nee. Slet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, nee ben niet lelijk, ben alleen geen slet die zo maar met iemand neukt![]()
Of bedoelde je dat jezelf lelijk bent?
Dat Happel nog niet heeft ingegrepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
Dit topic is nog lager dan onderbroekenlol.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind trouwens het wereldje van vi.nl wel leuk. Zijn er nog meer fans?
Die grap is daar echt al 1000x langs gekomen en hij blijft mooi. Net als de ''het ging eigenlijk best wel lekker'' van De Cler en de grappen van Ballotelli als er weer een speler komt wie dat dan wel niet is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:51 schreef mrstylo het volgende:
Transfer Sneijder afgeketst. Ferguson: Wesley vroeg 20x het salaris van Piet Velthuizen!
dit is pas grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |