Ik moest lachen. Groetenquote:• Stapavond kost Mutu interlandcarrière bij Roemenië! Theo Janssen: 'Dat verklaart een hoop!'
Wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebrek aan humor is niet te genezen.
Groeten
Je kan er in elk geval mee stoppen om topics te openen als je geen humor hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebrek aan humor is niet te genezen.
Groeten
Want je mag pas een topic openen als je humor hebt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan er in elk geval mee stoppen om topics te openen als je geen humor hebt
schelden met ziektes lijkt me ook niet geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Een beetje onbeschoft om zo'n kk topic te openen!
Nog steeds geen groeten
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Een beetje onbeschoft om zo'n kk topic te openen!
Nog steeds geen groeten
Ik ben geen trollquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe niet lief tegen trolls
Niks
Nou, nou... moet dat nou?quote:
Jullie zouden een fantastisch koppel zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
J0rdii snapt het
groeten aan Jordi
quote:
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind Jersey shore helemaal geweldig. Wie is jullie favoriet?
En vinden jullie ze echt "knap"?
Ik vind alleen Pauly d knap....
Mensen die programma's kijken over zwakzinnigequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
WTFPauly d is idd knap ja, Alex pettyfer is knapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |