Da's heel lief, bedankt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
Krak. Als je iets nodig heb dan moet je het zeggen. Ik scharrel elke dag toch al rond in Soest.
Het gaat lastig onder werktijd. Maar PM anders als het Lastig voor je wordt. Dan kan ik altijd nog kijken hoe of wat.quote:
Ik heb hulp van een vriendin die alles weet van taxi's enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat lastig onder werktijd. Maar PM anders als het Lastig voor je wordt. Dan kan ik altijd nog kijken hoe of wat.
Ik vind regelen al een drama.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb dat voor mijn moeder geregeld met de taxi's.
Is vrij simpel te regelen met de zorgverzekering
Was lekker, is opquote:
Even iemand voor je laten regelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind regelen al een drama.
Laat staan nu. Mijn rationele hoofd is zoek.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:26 schreef krakkemieke het volgende:
Beetje lullig jongens.....sterkte krak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Noem je dat bier?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bierworkshop met memo
Dat ja! Schande!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Noem je dat bier?
Dat is alcoholvrij. Bijna net zo erg als Buckler.
Vriendin dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Was lekker, is op
[..]
Even iemand voor je laten regelenZe hebben je geboortedatum nodig en verzekeringsnummer en je naam, dan lukt het wrs wel.
Das waar. Maar jij hebt plezier in je extra werk ! En je hebt extra pijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef Bluezz het volgende:
@ TT![]()
![]()
Dat hoeft nou ook weer niet heur, er zijn triljoen mensen die elke dag 5 dagen werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |