Ja of een BG van onze maffia burgemeester en heeft maffia niet goed geteld en verwachten ze dat er nog een rol was. Of gewoon niet nagedacht over wat het zou kunnen suggereren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is gomi een goedbetalende klant.
Jou heb ik gemist inderdaad. Hoi!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef StijnDa het volgende:
Oeh er wordt al op los gemoord.
Volgende potje doe ik mee
Daar stopte ik met lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of een BG van onze maffia burgemeester
Je hebt het er maar zwaar meequote:
Zijn er niet 2 maffiafamilies?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, Liesje. Zou ik als maffia gewoonfaye er in nacht 1 al uitstemmen? Of in nacht twee mijn BG vermoorden?
ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ik maar ik mag ze niet posten
lol,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ik maar ik mag ze niet posten
Hints vinden naar anderenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe kan ik jullie overtuigen van mijn onschuld
t zou schelen als je met overtuigende hints naar iemand anders zou komen tbhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe kan ik jullie overtuigen van mijn onschuld
Zijn aubergines fruit of is dat al groente?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer hoort fruitmisbruik bij homo zijn liesje!
wendys is wmb ook totaal niet verdachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk trouwens dat we Wendy wel uit kunnen sluiten met 1 keer hints tegen.
eens met die 3 idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
MP ben ik voor, verder stel ik Knetter en Breezer voor.
De hints naar Theater vind ik veel te zwak, en uit eerdere ervaring is gebleken dat de hints vrij duidelijk zijn.
Erik kunnen we niet lynchen zolang de BG er nog is.
Of we de maffiahoer te pakken hebben maakt niet veel uit, die rol is toch al uitgespeeld en heeft geen nut meer.
Mijn stem gaat naar 2 van deze 3.
Hoevaal maffia hebben we nog? 5?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
eens met die 3 idd.
zie morgen wel op wie precies te stemmen
ik denk nog 4. we begonnen met 6 dacht ik en 2 zijn er nu doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoevaal maffia hebben we nog? 5?
De eerste nacht hadden we gelijk 4 kills toch? Dat zou betekenen (omdat de nachtwaker nog niet mocht moorden) dat we met 7 maffia begonnen? (De helft afgerond naar boven)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk nog 4. we begonnen met 6 dacht ik en 2 zijn er nu dood
3: calex, myr en luttequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eerste nacht hadden we gelijk 4 kills toch? Dat zou betekenen (omdat de nachtwaker nog niet mocht moorden) dat we met 7 maffia begonnen? (De helft afgerond naar boven)
Geen zinquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister toch ook al?
Anders moet je even hints gaan zoeken naar andere spelers.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen zinik volg gewoon de menigte
Doe dan niet meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen zinik volg gewoon de menigte
doe ik toch ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, je mag best meedoen, maar had je niet verwacht dat je hints moest zoeken?
Waarom moet mijn BG dood?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vergeet iets belangrijks. Wanneer het 5-1 is moet de BG dood. Dan mag Erik nog 1 kill doen en blijft er 4 dorp over.
Erik!Als je echt geen maffie bent dan spijt mij dit oprecht
Ik heb een hele grote tunnelvisie op je, denk "Wie is de mol", soort van tunnelvisie, dat formaat.
Maak je niet druk liefje, dat is pas als we nog 1 maffia over hebben, (namelijk jij)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet mijn BG dood?!
En ga een ander vervelen met je tunnelvisie.
Ik zeg toch sorry? je weet hoe het is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moet mijn BG dood?!
En ga een ander vervelen met je tunnelvisie.
Whatever, bitchquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je niet druk liefje, dat is pas als we nog 1 maffia over hebben, (namelijk jij)
Als je dorp bent hebben we dan allang gewonnen
Ik weet hoe het is om door jou beschuldigd te worden jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg toch sorry? je weet hoe het is.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whatever, bitch. Ik ga wel even die komkommer in m'n kont steken
.
Ik schrok best!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Man, ik raaskal, het is veel te laat en ik ben veel te moe om hier mee om te kunnen gaan. Trusten Liefje1979
!
We zouden dat niet kunnen man!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, volgende ronde samen maffia zijn? Zonder anderen?
Ja jij hebt het al eens gedaan he? Ik nog nooit en heb er nog wel vertrouwen in, een beetje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
SL is eigenlijk niks voor mij. Ik verlies zo snel het overzicht
.
Hoi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zou best een x spelleider willen zijn
verder ga ik niks posten want aangeschoten
ja het lijkt me ook moeilijk zou ik ook alleen willen met iemand die al ervaren is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Dit is je eerste potje toch? Ik wilde ook gelijk na de eerste keer maar toen zeiden ze al dat ik het misschien eerst eens een paar keer moest spelen.
En nu tig potjes verder twijfel ik of ik al ervaren genoeg ben.
Aangeschoten, leuk, post eens je 4 verdachten?
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja het lijkt me ook moeilijk zou ik ook alleen willen met iemand die al ervaren is.
mijn verdachten.
tmm - gevoel en een paar aanwijzingen
wendy - gevoel
breezer - gevoel en een paar aanwijzingen.
viro- te rustig
oke trusten
dood!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
Of
-Erik want: bananen strelen, vieze dingen met komkommers -> post veel in Homo.![]()
Klopt.. Jullie kunnen met de lynch erik gewoon omleggen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp net dat de BG alleen beschermd in de nacht, dus die hoeft niet dood.
Maar je doet wel lomp Erik.
ik denk dat het nog een dag of 3 duurt.. Maximaal. Daarna kan je je weer iunschrijven idd.. Geen max.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef marc1982 het volgende:
Ik lees nu voor het eerst over dit spel, topic doorgelezen (sinds gisteravond, dus niet alle andere in de serie) en klinkt wel leuk.
Hoe lang duurt dit spel nog? start er daarna meteen een ander?
zit er een maximaal hoeveelheid spelers aan vast of (vrijwel) ongelimiteerd?
Dank, en hoe lang heeft (deze ronde van) het spel dan in totaal geduurd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik denk dat het nog een dag of 3 duurt.. Maximaal. Daarna kan je je weer iunschrijven idd.. Geen max.
dit is de vierde dag!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Dank, en hoe lang heeft (deze ronde van) het spel dan in totaal geduurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |