Ah, iets te veel geoefendquote:
Op zich heeft de zombie genoeg om uit te kiezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom nu hopen dat ze de zombie doden.
Die moet gewoon BB doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich heeft de zombie genoeg om uit te kiezen.
hmmm maar denk dat ze bb al opofferen. die is niet te redden en zullen ze zelf wel op stemmen imo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Of eigenlijk moet de zombie een andere nemen, zodat de mafialeden de lynch niet naar hun hand kunnen zetten, want wie nu nog niet op BB stemt heeft a lot of explaining to do.
Daarom dus eigenlijk een andere. Wie nu niet op BB zou stemmen is er gelijk bijquote:
Misschien wel te veel, kiestie straks ook een dorperquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich heeft de zombie genoeg om uit te kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar dat is ook meteen de enige waar (blijkbaar) veel bewijzen tegen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Of eigenlijk moet de zombie een andere nemen, zodat de mafialeden de lynch niet naar hun hand kunnen zetten, want wie nu nog niet op BB stemt heeft a lot of explaining to do.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ze kregen Ijs ook gelyncht terwijl BB twee duidelijke nachten tegen had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm maar denk dat ze bb al opofferen. die is niet te redden en zullen ze zelf wel op stemmen imo.
die laten ze nog 1x killen en daarna is hij afgeschreven imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel te veel, kiestie straks ook een dorper
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, maar dat is ook meteen de enige waar (blijkbaar) veel bewijzen tegen zijn.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee?quote:
true idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze kregen Ijs ook gelyncht terwijl BB twee duidelijke nachten tegen had.
Erik heeft een bodyguard. Die sterft eerst voordat Erik sterft. Dus dan zou er een zombie én een lynch moeten zijn. Dacht ik.quote:
Same here. Ik twijfel alleen omdat hij als eerste op gewoonfaye stemde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik er vanuit ga dat ik straks dood ben, ik verdenk Erik ook wel van maffia zijn.
Gebaseerd op? De talloze hints naar mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik er vanuit ga dat ik straks dood ben, ik verdenk Erik ook wel van maffia zijn.
Alsof ze de BM als eerste laten killenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebaseerd op? De talloze hints naar mij?
Nu ja, een troost. Ik verdenk je (nog) niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Er komt altijd een punt in het spel, als ik er maar lang genoeg in zit, dat Liesje me gaat verdenken.
Aww sorry schatje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Er komt altijd een punt in het spel, als ik er maar lang genoeg in zit, dat Liesje me gaat verdenken.
En ik dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww sorry schatje.
Deze keer was het vrij vlot, anders had ik uiteraard op jou als BM gestemd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww sorry schatje.
Deze keer was het vrij vlot, anders had ik uiteraard op jou als BM gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |