http://www.randompicker.com/quote:
Kom maar eens met 1, ik zeg 1 link die je aan mij kunt koppelen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
En sowieso gelul omdat - zoals eerder gezegd - gewoonfaye ook nieuw is.
Alsof de mafia kan ruiken of jij NW of gewoon dorp bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom maar eens met 1, ik zeg 1 link die je aan mij kunt koppelen dan.
Lijkt me heel sterk, want een eenvoudigere dorpsbewoner als ik vind je niet.
Daarom zal de mafia mij ook niet snel doden, die pakken eerst de mensen met speciale rollen, en die heb ik ook geen
je zou aan gedrag van mensen in dit spel bepaalde rollen kúnnen herkennenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof de mafia kan ruiken of jij NW of gewoon dorp bent
Er zijn 6 mafia, en dus nog een stuk of 2/3 zonder hints tegen zich.
Vandaar dat je op de NW stemde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je zou aan gedrag van mensen in dit spel bepaalde rollen kúnnen herkennen
ik vind iedere beschuldiging aan mijn adres verdachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vandaar dat je op de NW stemde.
RIP Alvastquote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Voor nu denk ik dat dit de mafia is
faye, bb, mp, breezer, knetter, roger
Ik ben gewoon een ongelooflijk onhandige noob, die niks weet van niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Voor nu denk ik dat dit de mafia is
faye, bb, mp, breezer, knetter, roger
Ik twijfel over een paar, maar koos daar één van omdat 6.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Onee, er mist iemand die ik verdenk in het lijstje van Hara.
Je bent nog steeds een gek kind hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
En shame, nachtwaker dood. Ik wíst gewoon dat ijs nachtwaker was, weet niet waarom, misschien omdat ze steeds benadrukte dat ze géén maffia was, ipv wel dorp, dat deed ik ook toen ik het gekke kind was oid, ik wilde liever niet liegen.
Jammer jongens.
Goede dekmantelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ongelooflijk onhandige noob, die niks weet van niks.
Ik neem aan dat het toen ook gewoon echt zo was?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goede dekmantel. Volgens mij zelf ook ooit gebruikt
.
Gebruiken ze allemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goede dekmantel. Volgens mij zelf ook ooit gebruikt
.
Spice things upquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat zo'n ingewikkelde rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |