Jou verdenk ik sowieso altijd aan het begin, maar dat gaat altijd weg als je actief hints gaat zoeken.quote:
Ik wacht op de verhaaltjes van gnotjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom maar op, dan hebben we het maar vast gehad.
Jij blijft vast wel leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zou ook graag weten of ik straks levend of dood ga slapen.
Ben ik niet zo zeker van hoor.quote:
Of je bent mafia, of je bent onschuldig maar je staat op onze lijst dus de mafia zou wel dom zijn om je af te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik niet zo zeker van hoor.
Ik vermoed, Hara, TV en ik. Gevoeletje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of je bent mafia, of je bent onschuldig maar je staat op onze lijst dus de mafia zou wel dom zijn om je af te maken.
Ah, dus dan zou ik blijven leven tot ik gelyncht word, das een hele geruststelling.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of je bent mafia, of je bent onschuldig maar je staat op onze lijst dus de mafia zou wel dom zijn om je af te maken.
En daar heb ik dus geen goed gevoel bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
hahaa, ik weet dingen die jullie nog niet weten
das altijd leuk!
nah daar gokt maffia dan op. maar als er weer genoeg hints zijn naar een ander, overleef je gewoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus dan zou ik blijven leven tot ik gelyncht word, das een hele geruststelling.
[..]
En daar heb ik dus geen goed gevoel bij.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:40 schreef gomi het volgende:
nah daar gokt maffia dan op. maar als er weer genoeg hints zijn naar een ander, overleef je gewoon.
of je bent gewoon maffia en dan is t leven tot lynch idd
nee toch, dan zijn er nog 12 over, waarvan 5 maffia?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Als er nu 3 dorp doodgaan heeft maffia dan al gewonnen?
Dat vroeg ik me ook af. Ik hoop snelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef gomi het volgende:
wanneer komt de kill van de zombie eigenlijk?
ik hoop dat de zombie wel een maffia meesleurt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef gomi het volgende:
wanneer komt de kill van de zombie eigenlijk?
leuk voor de tip, maar als dooie mag je je niet meer met tactieken bemoeien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
Als de zombie nu slim is pakt hij niet BB
yupsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik hoop dat de zombie wel een maffia meesleurt!
Het zou nu een goed moment zijn om de dubbele lynch erin te gooien, voor we weer te laat zijn.quote:
Ik ga slapen welterustenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou nu een goed moment zijn om de dubbele lynch erin te gooien, voor we weer te laat zijn.
Ja, dat pakte bij de lynch eerder vandaag ook al zo goed uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
Zombie moet gewoon even teruglezen en een weloverwogen keuze maken.
Mijn hart, wat doe je?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaap liesje, laat me met rust
.
mwa vindt het niet echt bezig houden met tactiekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
leuk voor de tip, maar als dooie mag je je niet meer met tactieken bemoeien.
Deed het nou heel veel pijn?quote:
Toch is het inhoudelijk posten over het spel.. dit is de 2de keer.. Stop hier mee aubquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa vindt het niet echt bezig houden met tactiekeerder zeggen wat de rest al heeft gedaan
Dat mag ook niet. Het gaat over het spel en hoort dus niet door doden besproken te worden. Regels.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa vindt het niet echt bezig houden met tactiekeerder zeggen wat de rest al heeft gedaan
Spelinhoudelijk is mondje dicht, maakt niet uit of het al gezegd is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa vond ik ook nog niet eensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toch is het inhoudelijk posten over het spel.. dit is de 2de keer.. Stop hier mee aub
en toch ben je dood, en praat je over het spel! Einde discussie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa vond ik ook nog niet eensvind het anders als ik hints en dergelijke ga posten
en dat doe ik niet.Nogmaals: ik zeg alleen wat iedereen al heeft gezegd, nieuwe namen en hints en dergelijke houd ik voor me
anders is het idd met het spel bemoeien
en ik ga maar weer is kijken wat er morgen gebeurdt maar zal geen namen meer roepen of wat dan ook
Goed geschreven he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest wel lachen om mijn kill
Maar ik ga wel boos mijn kist in vanwege die lynch...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Zo ken ik je weer, kijk dorp, zo een toffe BM hebben we!
staat genoteerd. En valt niet meer in te trekken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik dolde maar wat met dat slapen hoor.
DUBBELE LYNCH! LET'S GET THE BASTERDS!
Kill van TV was zeker goed geschreven, ik kwam niet meer bij. tot ik vervolgens mijn eigen naam dikgedrukt zag staan.quote:
quote:
Dank u!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik dolde maar wat met dat slapen hoor.
DUBBELE LYNCH! LET'S GET THE BASTERDS!
yeah als t goed is pakken we nu gewoon 3 in 1 klapquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank u!
Morgen dubbele lynch, dan hebben we nog een kleine kans!
Zombie doe het juiste!
Nog even afwachten wat de Zombie gedaan heeft en dan ga ik zoeken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah als t goed is pakken we nu gewoon 3 in 1 klap
Ja, maar ik heb het over deze dagsequence. Het doel is toch om er met de zombie en de dubbele lynch 3 uit te schakelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nummertje 2 ondertussen al he
quote:
Ach... heb het langer dan jou vol weten te houdenquote:
Je mag nu 2maal stemmen he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Breezersletje, het spijt me vreselijk, maar jij bent mafia, van niemand ben ik zo overtuigd als van jou Kill 1 is direct een verwijzing naar je naam alleen al.
Mijn stem heb je morgen
Aan ons heeft het niet gelegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ach... heb het langer dan jou vol weten te houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, 22:22 uur en Roger_Epiales gaat (eeuwig) slapen.We wekken je wel voor de 2e ronde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We wekken je wel voor de 2e ronde!
Ik stel me bij deze kandidaat als burgemeesterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ok, nu is het saai. Laten we stoppen en opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan ons heeft het niet gelegen.
Met je banaan in je oor!
Daarom ook die laatste regelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en toch ben je dood, en praat je over het spel! Einde discussie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |