Wat is er onaardig dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef AliceWonder het volgende:
Ik snap je niet Che_ je komt hier alleen om onaardig te doen. Als je zo tegen Turken bent waarom kom je dan in dit topic?
Hij vindt het stoer om te kunnen zeggen dat hij turken heeft uitgescholden, ook al is het on teh interwebzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef AliceWonder het volgende:
Ik snap je niet Che_ je komt hier alleen om onaardig te doen. Als je zo tegen Turken bent waarom kom je dan in dit topic?
Wie heb ik uitgescholden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij vindt het stoer om te kunnen zeggen dat hij turken heeft uitgescholden, ook al is het on teh interwebz
wat heeft dat hier mee te makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie heb ik uitgescholden?
btw:
[ afbeelding ]
Heh Weismanneke![]()
Jaa Sheldonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Big Bang Theory.Sheldon!
Sommige van die series kijk ik ook maar ik kijk s'avonds toch liever crime series omdat die interessanter zijn. Wat voor films kijk je? Kan je me een leuke Turkse film aanraden?(Met subs
) Geen typische vrouwen film a.u.b
Je komt alleen in dit topic om mensen te beledigen en je maakt ook andere users belachelijk etc.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaa Sheldon! Qua films kijk ik echt alles
Maar Turkse films zou ik niet weten..
Hür Adamquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Big Bang Theory.Sheldon!
Sommige van die series kijk ik ook maar ik kijk s'avonds toch liever crime series omdat die interessanter zijn. Wat voor films kijk je? Kan je me een leuke Turkse film aanraden?(Met subs
) Geen typische vrouwen film a.u.b
Neuh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja man, Said Nursi
Heb je de film gezien?
Naaah, dankje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:31 schreef rumiii het volgende:
Zo zou ik hem niet beschrijven, maar met mijn interesses is die film dan gewoon 'mooi' om te zien![]()
Anders kijken we wel esref pasalilar
Ja duh. Dat is zijn werk ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je komt alleen in dit topic om mensen te beledigen en je maakt ook andere users belachelijk etc.
Gokusen is wel leuk, maar veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Fawlty Towers vind ik wel geniaal.
Of Gokusen.Of Hana Yori Dango.
(Maar dat is ook wel een beetje te dramatisch
)
Hm denk dat als je crime etc leuk vindt Dexter ook wel leuk vindt, volg je dat? Zo niet, zeker doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
!Iets anders dan? Ik wil echt een film/serie kijken maar weet niet welke.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
Ik houd niet van genres als biografie en muziek, maar Amadeus kon mij wel bekoren, ja.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |